Uusi vaimoni saa ison timanttisormuksen
ex-vaimolla oli vain pieni tylsä sormus, mutta niin oli tylsä koko exäkin. Rakastelu ei häntä kiinnostanut ollenkaan.
Kommentit (24)
Tarkista ensin, että vaimo osaa arvostaa isoa timanttisormusta. Itse en arvostaisi, olisi vaan koko ajan huoli, että sen hukkaa. Ja matkaillessahan tuo on varma merkki joutua ryöstetyksi.
Rakastelusta tykkään ihan ilman mitään naurettavan kalliita materialistisia lahjojakaan. ;)
On kaksi eri sormusta, timanttia pidetään vain kun juhlitaan jotain, tai muuten vain. Arkena sitten se normaalimpi sormus.
Minä valitsen mieluummin miehen, jonka kanssa haluaa rakastella kuin timantin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi juuri vaimo menikin vaihtoon, haluan joka päivä rakastella, onneksi löytyi sellainen, minulle sopiva nainen.
Vaimosi jätti sinut. Siitä syystä olet katkera. Jos olisit onnellinen uudesta kumppanista, et täällä kirjoittelis. Sinullekin voin sanoa, että jos olisi tyytyväinen menestynyt mies, et todellakaan täällä pyöri. Jäit kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi jätti sinut. Siitä syystä olet katkera. Jos olisit onnellinen uudesta kumppanista, et täällä kirjoittelis. Sinullekin voin sanoa, että jos olisi tyytyväinen menestynyt mies, et todellakaan täällä pyöri. Jäit kiinni.
Ole hyvä vain :) exäni, entisen vaimoni saa vietellä ihan vapaasti, en ole estelemässä...
Tosin, tunteesi voivat jäätyä pian kun huomaat millainen hän on, kylmä kuin kalapuikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain :) exäni, entisen vaimoni saa vietellä ihan vapaasti, en ole estelemässä...
Tosin, tunteesi voivat jäätyä pian kun huomaat millainen hän on, kylmä kuin kalapuikko.
Millainen olet itse pikku katkarapuinesi? :D
Sehän käyttää hyväksi sua 😂 Lankaan menit .
Seksikone, maksettu sormuksella... Itse ottaisin mieluummin ison, lämpimän ja hellän sydämen kuin timanttisormuksen.
Annat siihen vielä avaimet. Odotellaan tulevia itkunkyyneleitä kun nainen vaan heittää sormuksen roskiin kun pikku katkaravut ei kiinnosta enään. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
AP:n vaimo sai kummankin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikone, maksettu sormuksella... Itse ottaisin mieluummin ison, lämpimän ja hellän sydämen kuin timanttisormuksen.
Tai mitäs jos ottaisi kummankin :-)
Miksi APta haukutaan? Luulisi nykyään kaikkien tietävän että elämä on liian lyhyt epämieluisassa ihmissuhteessa riutumiseen.
Naisesi on kuin pyörremyrsky:
Tullessaan on lämmin ja kostea, mennessään vie talon ja autot.
Joo, älä anna järjen päätä pakottaa, vaan opeta uusi ämmäsi rullaamaan sinut. Hyvä, hyvä!
Itse kun menin naimisiin, niin silloinen vaimoni maksoi sormukset kuten häätkin kokonaisuudessaan, koska muuten en olisi suostunut menemään naimisiin.
Maksoi se kyllä aiemmin jo kihlatkin.
En mäkään muuten menisi naimisiin jos ei maksaisi kaikkea. Mutta joo onneksi olkoon joku nainen siis pannut urakalla.... kyllä se pano siitä hiipuu varsinkin kun on sormus sormessa. Kun ketään ei enään kiinnosta loppuu naisenkin kiinnostus. Nämä ovat vaan niin nähtyjä. Ero tietysti kotona asuvaan thaikkuun hieman
Isolla voi onneksi kompensoida pientä.
Uusi vaimo onkin sen timanttisormuksen arvoinen. Onneksi löytyi vihdoin oikea nainen, joka ei pelkää rakastelemista.