Katseleeko miehesi avoimesti muita naisia ja mitä tästä ajattelet?
Mua ärsyttää suunnattomasti kun mies tuijottaa hyvännäköisten naisten perään. En itsekään ole ruma enkä lihava, joten syytä ukolla ei pitäis olla. Sängyssäkin menee ihan hyvin tai niin hyvin kuin pienten lasten vanhemmilla voi mennä ;-D Joskus kyllä teen jäynää ja ihan tahallaan tuijotan tiukkapeppuisen miehen perään ;-D
Kommentit (4)
mun mies rakastaa mua ja vain mua. jos hyvännäköinen nainen kulkee ohi piukoissa vaatteissa, tottakai terveen miehen katse kääntyy. mitä sitte? ei se oo multa pois, se katse. mun mies kehuu mun muotoja ja katsoo mua ihaillen ja himoten. en ole mustasukkainen jos hän katsoo ohimennen kaunista vähäpukeista. se on miehen luonto.
ootteko kattoneet ohjelmaa alaston piilokamera? Siinä näkee hyvin, kuika miehet reagoi tyrkkyrintoihin. ja se reagointi tulee vaistonvaraisesti.
ja kommentoikin monesti esim. naisten pukeutumista jne.
Ihan samalla tavalla minä katson hyvännäköisiä miehiä ja kommentoin heitä, joskus jopa vähän flirttailen.
Mitä sitten? Eikös se ole ihan normaalia että toinen sukupuoli kiinnostaa? Miksi sitä pitäisi jotenkin hävetä tai salailla? Minusta kummallista olisi se, jos parisuhde vaatisi jotenkin salailemaan ja kieltämään näitä normaaleja asioita.
on sulkenut totaalisesti silmänsä jo 15 vuotta sitten, kun mentiin naimisiin. Minusta ihan hassua, ettei kiinnosta. Itse katson kyllä toista sukupuolta, mutta ei siinä sen kummempaa, ihailen jonkun komeaa ulkomuotoa.
Miksi olisin sellaisen urpon otanutkaan?