Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa yksi vuotiasta nukkumaan

Vierailija
12.09.2017 |

Lapsi joka vaan huutaa. Ei nuku kuin rattaisiin vahingossa istualtaan. Sisällä ei millään nukahda sänkyyn. Kyse päiväunista. Huutaa vaikka kaksi tuntia täyttä kurkkua ja riehuu ja potkii. En voi jättää yksinkään sänkyyn kun pääsee sieltä tippumaan vaikka on laidat. Sama homma vaunuissa. Ei ole valjaita ja herää jokakymmenen minuutin välein huutamaan ja on valmis tippumaan alas. En voi kokoajan olla siinä vieressä. Yritin turvakaukaloa mutta siitäkin kiemurtelee ulos. Sylissä huutaa ja kiemurtelee.. Ei oma lapsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma taitaakin olla sitten tuo eli ei ole sun oma lapsi. Yleensä vanhempi tietää keinot saada lapsi nukkumaan. Mutta miksi ihmeessä rattaissa ei ole turvavaljaita? Ja juu, ei munkaan 1v. nukahda, jos laitan vain yksikseen hereillä sänkyyn nukahtamaan. Yleensä nukahtaa imetyksen jälkeen, jonka jälkeen nostan sänkyyn nukumaan ja joskus liikkuviin vaunuihin.

Vierailija
2/5 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole väsynyt, tai hänellä on ikävä vanhempiaan.

Eikö siis nuku ollenkaan päiväunia, kun on sinulla hoidossa? Hoidatko häntä useinkin?

Keskustele asiasta hänen vanhempiensa kanssa. Kysy, mikä on oikea aika laittaa lapsi päiväunille. Tarvitseeko jonkun tietyn unilelun tms. Millaisia nukahtamisrituaaleja lapsella on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole käytännössä mahdollisuutta olla vieressä eikä heijata vaunuja pitkään ja alati. Ja lapsi on todella väsynyt. Päivittäin hoidan..muta en vielä montaa päivää..

ap

Vierailija
4/5 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä kun lapsi sinuun tottuu. Pidät vain hyvän rytmin ja unipaikan aina samana. Olet hoitanut häntä vasta vähän aikaa. Kannattaa alkuun järjestää aikaa taputella sängyn vieressä uneen, se helpottuu sitten kun hän oppii itse rauhoittumaan. Mutta aluksi tarvitsee aikuisen apua, ja se apu sinun hänelle pitää antaa. Pysyt vain itse rauhallisena, laulat vaikka, ja silittelet/taputtelet sänkyyn tai vaunuihin. Se voi viedä tunnin/kaksi ensimmäisellä kerralla mutta helpottaa kyllä nopeasti!

Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä kun lapsi sinuun tottuu. Pidät vain hyvän rytmin ja unipaikan aina samana. Olet hoitanut häntä vasta vähän aikaa. Kannattaa alkuun järjestää aikaa taputella sängyn vieressä uneen, se helpottuu sitten kun hän oppii itse rauhoittumaan. Mutta aluksi tarvitsee aikuisen apua, ja se apu sinun hänelle pitää antaa. Pysyt vain itse rauhallisena, laulat vaikka, ja silittelet/taputtelet sänkyyn tai vaunuihin. Se voi viedä tunnin/kaksi ensimmäisellä kerralla mutta helpottaa kyllä nopeasti!

Tsemppiä!

Kiitos tsempistä! Kai se tästä ajan kanssa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme