Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako mies yhteyttä varmasti jos on kiinnostunut?

Vierailija
12.09.2017 |

Jos en itse enää laita viestiä. Mitä jos se vaan luulee ettei mua enää kiinnosta? Oon tähän asti aina itse ollut se joka on ottanut ensin yhteyttä. Kerran aikaisemmin mies jo luuli ettei mua enää kiinnosta kun olin ottamatta yhteyttä pidempään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei? Mitä järkeä siinä sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko sinä varmasti yhteyttä jos olet kiinnostunut?

Vierailija
4/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ota enää. Koska en halua olla aina se joka ottaa yhteyttä.

Vierailija
5/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan jos mies haluaa sinut hän kyllä ottaa yhteyttä jos siis olette viestitelleet jo aiemmin. Mutta yhtä hyvin sinä voit nostaa kissan pöydälle ja kysyä asiaa suoraan. Kysy siis häneltä kiinnostaako, koska sinua kiinnostaa.

Vierailija
6/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemukseni mukaan jos mies haluaa sinut hän kyllä ottaa yhteyttä jos siis olette viestitelleet jo aiemmin. Mutta yhtä hyvin sinä voit nostaa kissan pöydälle ja kysyä asiaa suoraan. Kysy siis häneltä kiinnostaako, koska sinua kiinnostaa.

Tämän jälkeen tiedät unohdatko hänet. Toisaalta ihan turha antaa toisen määritellä elämääsi, joten suoraan puhuminen on välillä viisasta.

Vierailija
7/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aivan samaa tänään. Kait pitäisi kysyä suoraan että kiinnostaako vai ei niin tietäisi.

Vierailija
8/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon kysynyt mut ei se vastannut.

Vierailija
9/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ujo ei ehkä uskalla ottaa yhteyttä

Vierailija
10/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ottaa yhteyttä. Tavalla tai toisella.

Vierailija
11/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en itse enää laita viestiä. Mitä jos se vaan luulee ettei mua enää kiinnosta? Oon tähän asti aina itse ollut se joka on ottanut ensin yhteyttä. Kerran aikaisemmin mies jo luuli ettei mua enää kiinnosta kun olin ottamatta yhteyttä pidempään.

Jos et itse laita enää viestiä mies voi hyvinkin tulkita ettet ole kiinnostunut eikä "viitsi"/uskalla enää itse viestitellä. Tämä nyt siis yhden 25v miehen näkökulmasta.

Vierailija
12/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi kysyä suoraan kiinnostaako, jos ei sen jälkeen kuulu mitään, voi jo olettaa asioita. Tässä kissa ja hiiri vaiheessa voi juttu kaatua. Niinpä suosin itse rehellisesti omien tuntojen kertomista. Sitten vaan antaa vähän tilaa ja aikaa toiselle. Viikko on jo pitkä aika...

Kaikki turhamainen laskelmoiminen on p3rseestä. Tai riippuu iästä, nyt yli 30-kymppisenä ei ole tarvetta pelailla. Jos kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Piste.

Vierailija
13/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä edelliseen, jos huomaan olevani "varalla", niin se on sitten siinä.

Vierailija
14/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Itse en usein ole ottanut jos tulee fiilis että joutuu roikkua toisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi