Auttakaa minua te jotka olette joskus olleet raskaana ja saaneet lapsen
Meillä on siis takana kolme vuotta lapsettomuutta ja vuosi hoitoja. Kaksi vuotta sitten yksi kohdunulkoinen raskaus. Nyt kuukautiset on pari päivää myöhässä ja ajattelin huviksi hakea apteekista testin ja testata. Testiin ilmestyi tämmöinen viiva: http://aijaa.com/WFSO2G
Voinko nyt oikeasti olla raskaana vaikka mitään erikoisia oireita ei ole. Onko tuo viiva liian haalea kun kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa?
Kiitos tuhannesti jos joku osaisi minua rauhoitella. Vaikea uskoa että juuri minä voisin olla raskaana...
Kommentit (24)
Onnea! Ihan selvästi olet raskaana :)
Ihana juttu ja ketju :) kyyneleet valuu kun lukee, ja enkä ole raskaana, vaan kolmen jo ison lapsen äiti. Onnellista odotusta! <3
Lämmin kiitos vielä kaikille teille ihanille naisille neuvoista ja onnitteluista. <3 Oli pakko vielä käydä apteekissa hakemassa digitaalinen testi joka antoi tulokseksi "raskaana 2-3 viikkoa". Eli kai tässä nyt vielä toistaiseksi raskaana ollaan. Sitä en enää koiralle näyttänyt.
Ap
Onnea! Naurattaa mielikuva kun oot hämilläs ja kysäset jo koiraltakin, onko tämä positiivinen tulos :D
Me yritimme kans lasta kauan ja kun se plussa tuli, niin en voinut uskoa. "Ei voi olla totta, niin paljon on yritetty, ei voi nyt olla..." piti vain todistella itselleen, että ei ole ihme jos on yrittänyt ja nyt vain onnistui kerrankin, vihdoin :).