Auttakaa minua te jotka olette joskus olleet raskaana ja saaneet lapsen
Meillä on siis takana kolme vuotta lapsettomuutta ja vuosi hoitoja. Kaksi vuotta sitten yksi kohdunulkoinen raskaus. Nyt kuukautiset on pari päivää myöhässä ja ajattelin huviksi hakea apteekista testin ja testata. Testiin ilmestyi tämmöinen viiva: http://aijaa.com/WFSO2G
Voinko nyt oikeasti olla raskaana vaikka mitään erikoisia oireita ei ole. Onko tuo viiva liian haalea kun kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa?
Kiitos tuhannesti jos joku osaisi minua rauhoitella. Vaikea uskoa että juuri minä voisin olla raskaana...
Kommentit (24)
Siinä on vahva viiva.
Mun kaveri sanoi mulle, että on kateellinen kun mulla oli niin selkeät raskausoireet, hän oli sitä mieltä että olisi uskonnut paremmin olevansa raskaana jos olisi oksennellut kuten minä. Mutta itse en uskonut minkään vauvan olemassaoloon vasta kuin synnytyssalissa.
Raskaudet on yksilöllisiä, kuten niiden oireetkin. Onnea plussasta!
Kiitos paljon vastanneille! Tuntuu tosi vaikealta uskoa että minäkin saisin joskus työnnellä omaa vauvaa rattaissa. Oikeastaan ihan mahdotonta uskoa. Mitä niin hyvää olen tehnyt että saisin tämän onnen kokea? Ehkä elämä joskus yllättää. :)
Mullakin toisessa raskaudessa pysyi viiva haaleana, mutta niin vain se vauva kasvoi ihan normaalisti sisälläni. Ja kummassakaan raskauksissa ei ole ollut sen kummempia oireita. Ei etenkään plussaushetkellä! Esikoisesta oli lievää etomista vasta rv 8 tai 9, muuten raskaus oli lähinnä vain mahan kasvamista. Ihan lopussa vähän alkoi paikkoja jomottamaan. Ei siihen raskauteen tarvita mitään sen ihmeempiä oireita.
Onneksi olkoon! Mun eka plussa oli paljon hennompi, ja nyt se tuolla mennä juoksentelee ja tapailee ekoja sanoja.
Mä en ole vielä sitä lasta saanut, mutta viikolla 35 porskutetaan ja hyvin tuntuu olevan menossa mukana! Tuo on paljon vahvempi viiva mitä minä sain, kun molemmat testit tein reilusti oletetun kuukautisten alkamisajan jälkeen. Ei mullakaan mitään erityisiä raskausoireita ollut alkuraskaudessa. Joskus puolen välin jälkeen tuli sitten liitoskipuja.
Olet tiineenä, eli siunatussa tilassa. Vaaleanpunainen viiva tarkoittaa, odotat tyttö-lasta. Onneksi olkoon, on aika tapetoida lastenhuone pinkillä Muumitapetilla. Pidä kiirettä, aikaa ei ole rajattomasti. .
- av:n valelääkäri
Ihan selkeä plussa, ei edes ns. haamuviiva vaan selkeä plussa. Mun haamut oli paljon hailakampia ja hyvin meni raskaudet.
Onneksi olkoon :)
Mulla oli alkuraskaus lähes oireeton, vain kuukautiset puuttui. Nyt tuhisee unisena sylissäni...
Ja juu on selkeet viivat, onneksi olkoon.
Eihän toi ole mikään haalea viiva vaan ihan selkeä plussa. Luitko ohjeet? Ovistestissä tulee olla yhtä vahva tai vahvempi. Onneksi olkoon :) toivottavasti kaikki menee hyvin<3
Jes. Kiitos taas vastauksista. Jotenkin outo olo, en tiedä mitä pitäisi tehdä. Yrtin meidän synnyttäneelle narttukoirallakin näyttää testiä kun olen yksin kotona ja jollekin on pakko tästä sanoa. Kiitos av-mammat kokemuksistanne. Taidan olla vähän hämilläni tästä. :D
Ap
Ihan selvä plussa,onneksi olkoon.
Itsellä alkoi raskausoireet vasta viikolla 6-7 (pahoinvointi),joten sinuna en olisi huolissani oireiden puuttumisesta.Kaikille ei välttämättä edes tule mitään oireita,se on ihan yksilöllistä.
On se plussa. Onnea! :) Itse sain myös suurinpiirtein tuon vahvuisen viivan. Minäkin epäilin, että en olisikaan raskaana, kun viiva ei muka ollut riittävän vahva. Mutta plussa se oli. Nyt on menossa 17. raskausviikko.
Oonkohan mä raskaana kun rupesin itkemään onnesta tästä aloituksesta 🤔?
Olet raskaana, nyt sitten kehität yllärin miehelle kun ehtii kotiin.
Onnea!
Onneksi olkoon! Helpommin sanottu kuin tehty, mutta: yritä olla stressaamatta. :) Älä ainakaan ole huolissasi oireiden puuttumisesta, mulla ei ollut (menkkojen pois jäämistä ja testin plussaa) lukuun ottamatta oikein mitään oireita, ennen kuin alkoi potkia... Paitsi välillä tuli tissit kipeiksi, mutta sekin oire aiheutti enemmän paniikkia, kun välillä hävisi tyystin. Turhaan, loppuun asti meni. :)
Selkeä +. Ite tehtiin vielä toinen testi kun ei meinattu uskoa :D
Kyllä tuo plussa on.