Bodywait training with Marttina ruokaohjeet?
Onko joku sen ostanut? Itseä kiinnostaisi, mutta jos ruokavalio on samaa rahkaa kun noissa fitfarmeissa niin en ole kiinnostunut. Ja onko helpot reseptit? Joita myös lapsille voisi antaa?
Kommentit (12)
Eli kellään ei ole tietoa siitä ruokavaliosta?
Katsoin jotain sen instan storya, jossa kertoi tekotaiteellisen vakavana, miksi hän suosittelee maidotonta ja gluteenitonta ruokavaliota... joopa joo. Kiinnostaisi kyllä itseänikin tuo miksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jotain sen instan storya, jossa kertoi tekotaiteellisen vakavana, miksi hän suosittelee maidotonta ja gluteenitonta ruokavaliota... joopa joo. Kiinnostaisi kyllä itseänikin tuo miksi näin.
Olen ymmärtänyt että on vaihtoehtoinen ruokavalio, mutta tarjolla myös ihan perus. Tietäis vaan että mitä ja punnitaanko grammojen tarkkuudella. Koska olen jo Jutan superdietin kokeillut ja ohjeet on niin kaipaan jotain muuta.
Todennäköisesti aivan samaa paskaa kuin Fitfarm ja muut nettidieetit, samat ohjeet yritetään netin kautta myydä mahdollisimman monelle.
Ikipäivänä en tule mitään Martinan tuotetta tai palvelua ostamaan, joten en voi kyllä tässä auttaa. Mutta veikkaan, että samaa yksinkertaista ruokalappudieettiä kuin fitfarmitkin. Omilla aivoilla ei tarvitse ajatella, tai jos ajattelee ja kysyy voiko syödä jonkun tilalla jotain muuta, se ei käy koska vain tositreenaajat syö mitä ruokalapussa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Ikipäivänä en tule mitään Martinan tuotetta tai palvelua ostamaan, joten en voi kyllä tässä auttaa. Mutta veikkaan, että samaa yksinkertaista ruokalappudieettiä kuin fitfarmitkin. Omilla aivoilla ei tarvitse ajatella, tai jos ajattelee ja kysyy voiko syödä jonkun tilalla jotain muuta, se ei käy koska vain tositreenaajat syö mitä ruokalapussa lukee.
Olen kanssa ihmetellyt miksi ihmiset eivät käytä niitä omia aivoja? Maksetaan jostain Kaikille samat laput nettidieetistä, jossa käsketään vuorottelemaan lihan, kanan ja kalan syömisellä, siihen sitten riisiä, rahkaa ja mehukeittoa päälle, sekä ilman alkoholia 8-10 viikkoa.
Eikö ihmiset itse osaa mitään tietoa hakea netistä ja oppia siinä samalla jotakin, ja eikö ihmiset osaa omalla päätöksellä olla ilman alkoholia vähän aikaa, vai täytyykö siitäkin neuvosta maksaa jollekin?
Miksi haluat tukea tuollaista väkivaltaista pettäjämuijaa, jolla on taas ulosotossa maksuja, mutta ei kiinnosta, rahat menee joihinkin laukkuihin tmv.? Äitinsä pisti maksamaan ulosottonsa, hyi helvetti mikä ihminen.
Where there is a mill there is a road... Bodywait lesson 1, putting targets.
99% nettidieeteistä on pelkkää rahastusta.
Peruskoulu.