Mitä teit vuonna 1976?
Kommentit (28)
kävin seurakunnan kerhoa ja leikin kavereitten kanssa.
(silloinen nimitys esikoululle tai vastaavalle, suom. huom.)
Äitini hoiti minua kotona, isosisko oli jo koulussa.
ja juuri lopettanut perhepäivähoidossa ja siirtynyt alueen ekaan oikeaan päiväkotiin :)
En kyllä alkuvuodesta paljoa muista, kun olin niin pieni.
Elokuussa täytin kolme vuotta. Vanhempani asuivat töiden vuoksi eri paikkakunnilla. Äiti oli kotitalous- ja tekstiilityön opettajana Haapamäellä sijaitsevassa koulussa. Toinen kotimme oli Teuvalla, vaikkemme äitini ja siskoni kanssa olletkaan siellä kirjoilla. Aina maanantaiaamusisin isä vei meidät autolla Seinäjoen asemalle, mistä juna lähti puuskuttamaan kohti Haapamäkeä. Muistan, että minua ja siskoani hoiti eräs mukava Tuula-niminen tyttö, kun äiti oli koulussa.
Perjantaisin sitten juna vei meidät Seinäjoelle, jonka asemmalla isä odotti kyyditen meidät Teuvan kotiin.
Muistan myös, että jouluna sain lahjaksi sähköjunanradan ja pikkusiskoni sellaisen olion, jolla oli pyörät alla ja jolla voi ajaa. Kutsuttiin sitä möhköksi.
Alkuvuodesta mulla oli hoitaja kotona, loppuvuodesta menin naapurin kotiäidille hoitoon.
Naapurin mummojen lellikki ja perheen ainut tyttö!
Aloitin syksyllä seurakunnan kerhossa ja muutoin olin hoidossa isovanhemmilla, joiden talo oli vajaan kilometrin päässä omastamme.
Pikkusiskoni syntyi tammikuussa. Helpotti, kun ei tarvinnutkaan muuttaa mummolaan. Uhkasin tehdä niin, jos olisin saanut pikkuveljen... ;o)
Poika parka kuvitteli, että rakastin häntä yhä. Mutta 10-vuotiaan rakkaus on vähän erilaista kuin 25-vuotiaan.
luultavasti raastoin toisinani etenkin herkkä hermoisen äidin pinnaa. Toin erittäin paljon iloa isovanhemmilleni joille olin ensimmäinen lapsen lapsi.
Eka luokan kävin vielä kansakoulua.
3-4-luokilla koulussa. Kävin Hesassa " työkeikalla" . enpä muuta muista.
Kesällä jännättiin Lasse Virénin juoksua Olympialaisissa.
Paljon muuta en ehtinyt tehdä kun synnyin ihan loppuvuodesta.