Voiko ihminen, jonka ainoa seksuaalinen kontakti on oma käsi / seksiväline olla onnellinen?
Kommentit (23)
Kunhan sä vielä vähän kasvat ja kehityt, ymmärrät, että vaikka ihan ilman sitä omaa kättäkin voi joku olla onnellinen.
Ei.
Nykyaikana ajatellaan, että se itse seksi ja orgasmi on tärkeintä, vaikka oikeasti niiden tarkoituksena on vain motivoida etsimään kumppani ja elämään tämän kanssa.
Ikuinen yksinäisyys on se onnellisuutta vähentävä tekijä, ei seksikumppanin puuttuminen.
Ei voi. Ilman läheisyyttä eristäytyy ja tulee vihaiseksi. Rupee vituttamaan kun ei tunne rakkautta. Rupeaa vituttamaan onnelliset ihmiset käsikädessä, rupee vituttamaan pussailevat ihmiset puiston penkillä.
Voi ainakin 30+ mies. Nuorempana se oli kyllä tuskaa...
Jos seksittömyys/parisuhteettomuus on oma valinta, niin tottakai voi. Minä olen.
Voiko olla onnellinen... voi helv.. näitä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyydelle ei voi tehdä mitään, mutta seksikumppanittomuuden voi korjata rahalla tai raiskaamalla. Eli seksittömyys ei ole todellinen ongelma.
toinen on väkivaltaa eikä toisessakaan ehkä ole kyse niinkään seksistä, vaikka sinällään seksitekoa siinä tehdään?
Kyllä. Ihminen voi olla huikean onnellinen ihan itsekseen. Ihmiskontakteja tarvitaan, ystäviä, haleja, läheisiä, peilejä, työkavereita jne. Mutta ilman seksikumppania voi ihan hyvin elää ja olla onnellinen.
Kyllä on helppoo olla nyky päivänä nainen, kaikki miehet palvoo jalkojen juuressa ja ei tarvitse olla yksin.
Mistähän tällainen kummallinen sattuma johtuu, että useimmat yksinäisyydestä kärsivät ovat nuoria miehiä. Onko feministinen kasvatus tehnyt tehtävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyydelle ei voi tehdä mitään, mutta seksikumppanittomuuden voi korjata rahalla tai raiskaamalla. Eli seksittömyys ei ole todellinen ongelma.
toinen on väkivaltaa eikä toisessakaan ehkä ole kyse niinkään seksistä, vaikka sinällään seksitekoa siinä tehdään?
Ei oo väkivaltaa jos ihonväri ei ole valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tällainen kummallinen sattuma johtuu, että useimmat yksinäisyydestä kärsivät ovat nuoria miehiä. Onko feministinen kasvatus tehnyt tehtävänsä?
On.
T: YH äitin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
T: YH äitin lapsi.
Niinpä.
Mä taas mietin että mistä kannattaa aloittaa? Liian paljon vaihtoehtoja nykyään etten oikein osa päättää? Auttakaa pliis!
Ei voi. En saa seksiä avioliitossani ja haaveilen siitä vitutukseen asti.. N40
Totta kai voi olla. Seksin harrastaminen on ihan OK, mutta ei se ainakaan minua onnelliseksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. En saa seksiä avioliitossani ja haaveilen siitä vitutukseen asti.. N40
Kannattaisiko lähteä tuollaisesta liitosta?
Voi. Älä kysele tyhmiä.