Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä jätetyksi tulemisesta?

Vierailija
11.09.2017 |

Olen nyt itkenyt viikon. En yhtämittaa, mutta satunnaisesti, kun hyvät muistot tulee mieleen.
Mies jätti minut 9 kk:n jälkeen, koska halusi ollakin vain vaimonsa kanssa.
Minä elättelin loppuunasti toiveita yhdessäolosta ja yritin lähes kaikkeni, mutta en kai sitten vain ollut se kedon kaunein kukkanen.
Minä olin kyllä se joka iski ja pokasi miehen ravintolasta matkaan ja alussa mieskin oli kovin ihastunut.
Mies oli vain niin täydellinen, rakastettava ja himoittava, luulin jo löytäneeni onnen, mutta en sittenkään.
N42

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Se on ero siinä missä kahden vapaankin ihmisen suhteen ero. Sitä saa ja pitää surra. Saman homman läpikäyneenä vuosia sitten sillä erotuksella, että suhde kesti 6 vuotta. Ja sitten mies jätti. Minä olin surullinen. Pääsin jaloilleni ja mies kinusi takaisin. Onneksi en ottanut. Rämmin eteenpäin ja elämä kantoi. Tapasin vapaan ihana miehen ja elämä muuttui paremmaksi. Nyt olen ollut oikeasti onnellinen jo neljä vuotta. Rakkautta ei voi valita ja ero sattuu aina mutta silti kaiken tuon kokeneena sanon, että jos mitenkään voi hillitä itseään ja olla lähtemättä sen varatun miehen matkaan, jos sellanen kohdalle osuu, niin kannattaa kääntyä pois. Kannattaa suojella itseään. Ja aina voi sanoa, että "Palaa asiaan, kun olet vapaa." Mutta siitä erosta pääsee kyllä yli. Saattaa mennä kuukausia, jos kokee itsensä kovin huonosti kohdelluksi tai loukatuksi. Mutta se on ihan normaalia ja niin saa tuntea. Se, että suhde oli varattuun mieheen, ei tee siitä erosurusta yhtään vähempiarvosta. Mutta älä soita miehen vaimolle. Asiat ovat heidän välisiään. Pidä huolta itsestäsi ja keksity omaan hyvinvointiisi.

Kiitos

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi