Miten selvitä jätetyksi tulemisesta?
Olen nyt itkenyt viikon. En yhtämittaa, mutta satunnaisesti, kun hyvät muistot tulee mieleen.
Mies jätti minut 9 kk:n jälkeen, koska halusi ollakin vain vaimonsa kanssa.
Minä elättelin loppuunasti toiveita yhdessäolosta ja yritin lähes kaikkeni, mutta en kai sitten vain ollut se kedon kaunein kukkanen.
Minä olin kyllä se joka iski ja pokasi miehen ravintolasta matkaan ja alussa mieskin oli kovin ihastunut.
Mies oli vain niin täydellinen, rakastettava ja himoittava, luulin jo löytäneeni onnen, mutta en sittenkään.
N42
Kommentit (61)
Kliseisesti aika auttaa, vaikkei se siltä nyt tunnukaan.
Sinulla varmasti vaikeampaa, koska 9 kk on sellainen aika, että toisen kielteisiä puolia ei tule esiin. Ei ole siis mitä vihata (mikä auttaisi tunteiden käsittelyssä).
Vierailija kirjoitti:
Kliseisesti aika auttaa, vaikkei se siltä nyt tunnukaan.
Sinulla varmasti vaikeampaa, koska 9 kk on sellainen aika, että toisen kielteisiä puolia ei tule esiin. Ei ole siis mitä vihata (mikä auttaisi tunteiden käsittelyssä).
Juurikin näin, olin vain täynnä rakkautta ja yrittämisen intoa. Suhtauduin asiaan hyvin avoimesti ja positiivisesti. En vihannut tai inhonnut hänessä mitään.
Ap
Oletko itse varattu vai vapaa? Mies ehkä pelkäsi, että paljastat vaimolle jotain ja erosi pelkuruuttaan sinusta.
9 kk on kuitenkin lyhyt aika tutustua toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse varattu vai vapaa? Mies ehkä pelkäsi, että paljastat vaimolle jotain ja erosi pelkuruuttaan sinusta.
9 kk on kuitenkin lyhyt aika tutustua toiseen.
Nyt kyllä ihan oikeasti mietin, että soitan miehen vaimolle. Suhteemme ei ole kuitenkaan ollut vaimolla tiedossa. Jos en saa miestä, niin miksi mies saisi elää kaikessa rauhassa vaimonsa kanssa. Minä kärsin ja vaimo elää petturin kanssa tietämättään. Olisiko vaimon hyvä tietää asiasta? Haluaisiko hän tietää?
Ap
Ehdottomasti vaimolle pitää kertoa. Itse olisin säästänyt monta vuotta elämästäni jos toinen nainen olisi kertonut suhteesta. Nainen olisi saanut pitää pettävän niljakkeen ihan varmasti.
Käy vaikkapa reissussa jos lomapäiviä ja sovi uuteen ympäristöön treffit
Kerro vain,itse sen tein ja nainen sai voimia jättää pettävän miehensä,joka oli kerran aikaisemminkin pitänyt sivusuhdetta.Yhden kerran vaimo antoi anteeksi,tätä toista ei.
Uusien miesten treffailu pelastaa!minut ainakin.Se huomio mitä sain muilta miehiltä kun minut jätettiin,niin pelasti minut ja tajusin oikeasti arvoni jota exä oli onnistunut mitätöimään.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen ja paneminen toimii.
Täh? Mitä tarkoitat? Meillä oli paljon muutakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käy vaikkapa reissussa jos lomapäiviä ja sovi uuteen ympäristöön treffit
Treffit? Kenen kanssa? Minut on just jätetty, ei minua kiinnosta kukaan muu. Tämä mies on ihan ainutlaatuinen, mitään vastaavaa ei ole koskaan aiemmin tullut elämässäni vastaan, enkä usko, että enää koskaan tulee tämän jälkeen.
Ap
Kokeile sinkkumiestä seuraavalla kerralla. Ehkä parempi tsäänssi saada suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että jätti!
Ei kun ihan väärin. Suunnitelmat olivat kovat alussa tulevaisuuden osalta, mutta sitten mies päätyi tuttuun ja turvalliseen.
Ap
Ja päädyin pitkän harkinnan jälkeen siihen, että en ilmoita vaimolle. En halua polttaa siltoja, jos mies kuitenkin vielä jonain päivänä muuttaisi mieltään esim muuttuneista olosuhteista johtuen.
Ap
Voi kuule, sinä olet tässä voittaja. Tiedän monta, joille tällainen pettäjämies onkin muutaman vuoden päästä paljastunut ihan toiseksi kuin alussa yritti esittää. Naiset ovat päätyneet naimisiinkin ja sitten niin kaduttaa. Eli lähtökohtaisesti voit nyt onnitella itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, sinä olet tässä voittaja. Tiedän monta, joille tällainen pettäjämies onkin muutaman vuoden päästä paljastunut ihan toiseksi kuin alussa yritti esittää. Naiset ovat päätyneet naimisiinkin ja sitten niin kaduttaa. Eli lähtökohtaisesti voit nyt onnitella itseäsi!
Mietin itsekin, että voisinko luottaa tällaiseen mieheen, joka pettää jo vaimoaan. Ehkä hyvä näin. Tai ainakin hyvä pitää pientä taukoa (loppuelämä), ja katsoa millaiseksi mies osoittautuu, pysyykö jatkossa uskollisena vaimolleen ym.
Ap
Ei juma, menit ja iskit varatuksi tietämäsi miehen ja nyt nyyhkit kun mies jätti ja palasi vaimon luo?
Ei oikeasti ei.
Ja että oikein maailman ihanin ja upein vai miten nyt kuvailitkaan.
Tuliko mieleen että pettävän lurjuksen olit nurkkiisi olit ottanut? Että mies jos olisi ollut tosissaan sun kanssa olis korkeintaan parin kuukauden jälkeen ottanut eron mikäli eroamassa olisi ollut. Että menit sitten tieten tahtoen toisen tontille.
Itke vaan.omaa typeryttäsi.
Niin siinä käy, kun yrittää mennä "väärälle tontille ilman lupaa". Luonto opettaa itsekkäitä ihmisiä käyttäytymään ja kohtaamaan totuus, koska itse ei ole muutoin kykeneväinen hallitsemaan ihmissuhteita . Thats life.