Miten selvitä jätetyksi tulemisesta?
Olen nyt itkenyt viikon. En yhtämittaa, mutta satunnaisesti, kun hyvät muistot tulee mieleen.
Mies jätti minut 9 kk:n jälkeen, koska halusi ollakin vain vaimonsa kanssa.
Minä elättelin loppuunasti toiveita yhdessäolosta ja yritin lähes kaikkeni, mutta en kai sitten vain ollut se kedon kaunein kukkanen.
Minä olin kyllä se joka iski ja pokasi miehen ravintolasta matkaan ja alussa mieskin oli kovin ihastunut.
Mies oli vain niin täydellinen, rakastettava ja himoittava, luulin jo löytäneeni onnen, mutta en sittenkään.
N42
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei juma, menit ja iskit varatuksi tietämäsi miehen ja nyt nyyhkit kun mies jätti ja palasi vaimon luo?
Ei oikeasti ei.
Ja että oikein maailman ihanin ja upein vai miten nyt kuvailitkaan.
Tuliko mieleen että pettävän lurjuksen olit nurkkiisi olit ottanut? Että mies jos olisi ollut tosissaan sun kanssa olis korkeintaan parin kuukauden jälkeen ottanut eron mikäli eroamassa olisi ollut. Että menit sitten tieten tahtoen toisen tontille.
Itke vaan.omaa typeryttäsi.
En kyllä havainnut lainkaan, että olisin iskenyt pettävän lurjuksen, pois se tästä miehestä, todellakin.
Varatun miehen iskentä ei ole yksistään naisen vika, vaan kyllä siihen tarvitaan kaksi. ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma, menit ja iskit varatuksi tietämäsi miehen ja nyt nyyhkit kun mies jätti ja palasi vaimon luo?
Ei oikeasti ei.
Ja että oikein maailman ihanin ja upein vai miten nyt kuvailitkaan.
Tuliko mieleen että pettävän lurjuksen olit nurkkiisi olit ottanut? Että mies jos olisi ollut tosissaan sun kanssa olis korkeintaan parin kuukauden jälkeen ottanut eron mikäli eroamassa olisi ollut. Että menit sitten tieten tahtoen toisen tontille.
Itke vaan.omaa typeryttäsi.En kyllä havainnut lainkaan, että olisin iskenyt pettävän lurjuksen, pois se tästä miehestä, todellakin.
Varatun miehen iskentä ei ole yksistään naisen vika, vaan kyllä siihen tarvitaan kaksi. ;)
Ap
Mutta sinä kannat vastuun vain omasta tekemisestäsi, ja sinun KYLLÄ aiheutti pettämisen. Jos olisit sanonut EI, ei pettämistä olisi tapahtunut. Kanna vastuusi tekemisistäsi, äläkä lässytä että siihen tarvitaan kaksi.
Ap, en olisi yllättynyt, jos saisit miehen lähiaikoina kiinni jonkun toisen naisen kanssa. Nämä vaimojensa ja tyttöystäviensä väliä seilaavat sankarit ovat monet täysin patologisia tapauksia, jotka eivät edes tiedä, mitä rakkaus oikeasti tarkoittaa. Osaavat olla täydellisen ihania koska elävät jossain omassa haavemaailmassaan, mutta heihin ei kannata luottaa, turpiinsa siinä vaan saa. Löydät taatusti paremman ajan kanssa.
Oliko tämä niitä miehiä, jotka tavatessa sanovat että eroprosessi vaimosta on meneillään tai että ovat vaan muodollisesti naimisissa mutta kohta eroavat? Sellaisia miehiä riittää yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä niitä miehiä, jotka tavatessa sanovat että eroprosessi vaimosta on meneillään tai että ovat vaan muodollisesti naimisissa mutta kohta eroavat? Sellaisia miehiä riittää yllättävän paljon.
Tämä ei ollut tällainen tapaus. Mies oli hyvin rehellinen heti, kun tapasimme. Häntä ei vaan häirinnyt yhtään, että oli naimisissa, sillä avioliitossa meni kuulemma huonosti, ei mm ollut seksiä riittävästi ja muutoinkin meni huonosti. Nyt sitten välit vaimoon olivat parantuneet 110 prosenttia, joten minua ei enää tarvita. :(
Ap
Varmasti sinulla on hyväksikäytetty olo. Mies varmasti piti sinusta ja oli ihastunut, koki uutuudenviehätystä. Pönkittäähän se itsetuntoa saada huomiota upealta naiselta,joka varmasti olet, mutta väljähtäneessäkin avioliitossa voi olla kuitenkin paljon sellaista arvokasta, joka kuitenkin on myös tärkeää.
Ei ole vain hyviä ja pahoja ihmisiä. Ihmiset, kuten sinä ja se rakkautesi kohde, kuten jokainen meistä, toimii joskus epäloogisesti,tekee vääriä ratkaisuja, sotkeutuu hankaliin ihmisuhdesolmuihin.
Jos joku muuta väittää,ei vain ole elänyt riittävästi.
Toivottavasti voit jutella asiasta jonkun läheisen ihmisen kanssa,joka ei heti tuomitse tunteitasi.
Täällä moni tuomitsee. Minä sanon: Ota tämä elämänkokemuksena. Nyt tuntuu pahalta. Hyvä,että voit itkeä. Tälläkin asialla voi olla tarkoituksensa elämässäsi. Kokemusta rikkaampana (vaikkei se rikkaudelta nyt tunnukaan) löydät uuden rakkauden ja vielä katsot aurinkoon. Et samanlaista miestä (jonka huonoja puolia et vielä tuntenutkaan) vaan jonkun toisenlaisen. Rakkaamman.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sinulla on hyväksikäytetty olo. Mies varmasti piti sinusta ja oli ihastunut, koki uutuudenviehätystä. Pönkittäähän se itsetuntoa saada huomiota upealta naiselta,joka varmasti olet, mutta väljähtäneessäkin avioliitossa voi olla kuitenkin paljon sellaista arvokasta, joka kuitenkin on myös tärkeää.
Ei ole vain hyviä ja pahoja ihmisiä. Ihmiset, kuten sinä ja se rakkautesi kohde, kuten jokainen meistä, toimii joskus epäloogisesti,tekee vääriä ratkaisuja, sotkeutuu hankaliin ihmisuhdesolmuihin.
Jos joku muuta väittää,ei vain ole elänyt riittävästi.Toivottavasti voit jutella asiasta jonkun läheisen ihmisen kanssa,joka ei heti tuomitse tunteitasi.
Täällä moni tuomitsee. Minä sanon: Ota tämä elämänkokemuksena. Nyt tuntuu pahalta. Hyvä,että voit itkeä. Tälläkin asialla voi olla tarkoituksensa elämässäsi. Kokemusta rikkaampana (vaikkei se rikkaudelta nyt tunnukaan) löydät uuden rakkauden ja vielä katsot aurinkoon. Et samanlaista miestä (jonka huonoja puolia et vielä tuntenutkaan) vaan jonkun toisenlaisen. Rakkaamman.
Kiitos myötätunnosta. Olen puhunut asiasta hyvien ystävävieni kanssa, mutta he eivät hyväksy tätä lähtökohtaani kovin helposti myöskään. En tosiaan usko, että tielleni kävelee enää koskaan mitään vastaavaa, tämä mies oli jotain niin ainutlaatuista, jotain sellaista, mitä en osannut edes kuvitella kohdalleni. Minulle ei jäänyt tästä nyt muuta kuin muisto, jota voin itkeä loppuelämäni. Toivottavasti loppuelämäni on nyt lyhyt, jotta tuskani ei kestäisi niin kauaa.
Hei ap,
minä kyllä ymmärrän sinua. Olen itse varattu ja ystävystyin sinkkumiehen kanssa. Meistä tuli (mielestäni) todella hyvät ystävät, kerroin hänelle avoimesti elämästäni ja ajatuksistani ja olimme ihan samalla aaltopituudella. Mitään fyysistä ei ollut koskaan, mutta ihastuin häneen todella pahasti. Nyt hänellä on tyttöystävä, ja minun on todella vaikea käsitellä asiaa. Hän ei kertonut tästä naisesta minulle mitään pitkään aikaan ja menin ihan pois tolaltani, kun kuulin asiasta. Olen nyt kaikkien vaiheiden jälkeen päättänyt ottaa kunnolla etäisyyttä häneen, en vain pysty olemaan ystävä, kun tässä on tunteet taustalla. En voi elää kahta elämää, se on liian raastavaa.
Eli koita elää elämääsi onnellisena ja löytää joku parempi mies. Sellainen, joka on vain sinua varten. En vertaa tätä tilannetta itseeni, mutta tiedän, että ns. "väärässäkin asetelmassa" ollessaan voi särkeä sydämensä.
Toipuminen erosta vie aikaa, mutta varmasti päivä päivältä helpottaa. Ihan varmasti!
No voi että. Tyhmä, jos et arvannut, että näin luultavasti käy. En hirveesti tunne myötätuntoa, paitsi petettyä vaimoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Tyhmä, jos et arvannut, että näin luultavasti käy. En hirveesti tunne myötätuntoa, paitsi petettyä vaimoa kohtaan.
Miten sinä voit tuntea myötätuntoa petettyä vaimoa kohtaan? Mistä sinä tiedät minkälainen pirttihirmu, halveeraaja ja pihtaaja tämä vaimo on ollut? Mies halusi jäädä avioliittoon lasten takia, sanoi että vaikka avioliitto olisi kuinka huono, niin hän ei halua erota lapsistaan. Lapset ovat tälle miehelle kaikki kaikessa ja lasten harrastukset. Kaikki muu tulee lasten jälkeen ja hän koki että lasten on helpompi elää, kun äiti on samassa perheessä, vaikka elämä muutoin ja hänelle olisikin helvettiä, hän haluaa jaksaa kaiken lasten takia.
Ap
Taidan pyytää mieheltä vielä tekohengitystä, ehkä se auttaisi minut ulos tästä tilanteesta? Ehkä se on ainoa keino kasvaa ulos tästä tilanteesta. Muistelen, että nuorempanakin kirjoittelin vielä kauan poikien kanssa, joiden kanssa ei mitään syvällisempää syntynyt loppupeleissä, mutta haluttiin kuitenkin pitää yhteyttä.
Enkä aio nyt kuunnella edes ystävääni, joka on vahvasti sitä mieltä, ettei mieheen saa olla enää yhteydessä ja että vaimoa tulee infota asap.
Ap
Tämän täytyy olla provo..Ap:n teatraalinen tapa kertoa asiasta.Jos mies oikeasti pitäisi Ap:sta,niin ei häntä jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo..Ap:n teatraalinen tapa kertoa asiasta.Jos mies oikeasti pitäisi Ap:sta,niin ei häntä jättäisi.
Valitettavasti, minun epäonnekseni, tämä on totta, ei mikään provo. Eli mies ei pidä minusta, muuten vain vietti kanssani aikaa tuon 9 kk. Noh, mies valitsi vaimon ja ei halunnut minua niin tässä lopulta taisi käydä. Mies ei kuitenkaan kuulostanut ihan 110 valuuttavalta päätöksensä kanssa,
jonka vuoksi minä tyhmä nainen jaksan vielä elättää toivetta yhteenpaluusta tämän surun ja murheen keskellä. Minun rakkaus tätä miestä kohtaan ei kuitenkaan koskaan kuole, se elää niin kauan kunnes sairastun vanhuuden dementiaan.
Hyvin siitä selviää. Puolen vuoden kuluttua, ellet jo aiemminkin mietit, mitä viddua siinä näit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin siitä selviää. Puolen vuoden kuluttua, ellet jo aiemminkin mietit, mitä viddua siinä näit.
Toivottavasti. Odotan sitä aamua, kun tämä mies ei ole enää ensimmäisenä mielessäni.
Ap
Vai että rangaistuksen? Tämän kaipuun ja tuskan. Minkä minä sille mahdoin, etten ollut kedon kaunein kukka tämän miehen mielestä kuin hetken. Rakastun erittäin harvoin ja harvoin löydän potentiaalisia miehiä. Näillä näkymin voisin ennustaa, että loppuelämä menee sitten luostarimaisissa olosuhteissa, että on tämä melkoisen kova rangaistus seksuaaliselle naisihmiselle.
Ap