Miten selvitä jätetyksi tulemisesta?
Olen nyt itkenyt viikon. En yhtämittaa, mutta satunnaisesti, kun hyvät muistot tulee mieleen.
Mies jätti minut 9 kk:n jälkeen, koska halusi ollakin vain vaimonsa kanssa.
Minä elättelin loppuunasti toiveita yhdessäolosta ja yritin lähes kaikkeni, mutta en kai sitten vain ollut se kedon kaunein kukkanen.
Minä olin kyllä se joka iski ja pokasi miehen ravintolasta matkaan ja alussa mieskin oli kovin ihastunut.
Mies oli vain niin täydellinen, rakastettava ja himoittava, luulin jo löytäneeni onnen, mutta en sittenkään.
N42
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinkkumiestä seuraavalla kerralla. Ehkä parempi tsäänssi saada suhde.
Virheistä on aina mahdollisuus oppia, tosin ap ei vaikuta siihen olevan mitenkään erityisen halukas. Sattuipa varattu "unelmanainen" itsellekin kohdalle, mutta nuoruuden naiiviudesta johtuvaa kokemusta viisaampana, osasin sen jättää suorilta tein, kun totuus varmistui.
Mies kyllästyi sinuun. Just get over it äläkä haukut naista(miehen vaimoa) jota et tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinkkumiestä seuraavalla kerralla. Ehkä parempi tsäänssi saada suhde.
Virheistä on aina mahdollisuus oppia, tosin ap ei vaikuta siihen olevan mitenkään erityisen halukas. Sattuipa varattu "unelmanainen" itsellekin kohdalle, mutta nuoruuden naiiviudesta johtuvaa kokemusta viisaampana, osasin sen jättää suorilta tein, kun totuus varmistui.
En pidä tätä virheenä, ennemminkin uskon kohtaloon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästyi sinuun. Just get over it äläkä haukut naista(miehen vaimoa) jota et tunne.
Tosiaan tuo on vahva vaihtoehto, kuinka mies minut koki, kyllästyi. En hauku vaimoa, sillä hän on kuitenkin miehen mielestä ihanampi kuin minä :(.
Ap
Voi ei. Niillä oli varmaan kuollut ja seksitön liitto, vaimo ei ymmärtänyt ja yhdessä oltiin vain lasten asuntolainojen takia. Sinä ap olit sielunkumppani, suuri rakkaus ja päiväunien kohde mutta velvollisuus vaati miestä pysymään vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Niillä oli varmaan kuollut ja seksitön liitto, vaimo ei ymmärtänyt ja yhdessä oltiin vain lasten asuntolainojen takia. Sinä ap olit sielunkumppani, suuri rakkaus ja päiväunien kohde mutta velvollisuus vaati miestä pysymään vaimon kanssa.
Hah, niinhän niillä oli, mutta nyt mies kertoi, että on rakastunut vaimoonsa uudelleen. Tieto oli minulle kuin tikarin pisto sydämeen.
ap
Sillä on toinen säätö. Vakiselitys kun löytänyt uuden naisen. Tuskin vaimonsa kiinnostaa. Ei vain ole sanomaan totuutta, jos käräytät vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen säätö. Vakiselitys kun löytänyt uuden naisen. Tuskin vaimonsa kiinnostaa. Ei vain ole sanomaan totuutta, jos käräytät vaimolle.
Tätä kyllä mietin itsekin, mutta haluaisin kuitenkin uskoa miestä, hänellä ei ole ollut hirveästi mahdollisuuksia tapailla uusia naisia, johtuen hektisestä ammatistaan.
ap
Vaikea sitä selitellä että jättää jonkun miehen kun ei ole kysytty perään ulisemaan. Ellei nyt sitten ole täystaukki.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sitä selitellä että jättää jonkun miehen kun ei ole kysytty perään ulisemaan. Ellei nyt sitten ole täystaukki.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä niitä miehiä, jotka tavatessa sanovat että eroprosessi vaimosta on meneillään tai että ovat vaan muodollisesti naimisissa mutta kohta eroavat? Sellaisia miehiä riittää yllättävän paljon.
Tämä ei ollut tällainen tapaus. Mies oli hyvin rehellinen heti, kun tapasimme. Häntä ei vaan häirinnyt yhtään, että oli naimisissa, sillä avioliitossa meni kuulemma huonosti, ei mm ollut seksiä riittävästi ja muutoinkin meni huonosti. Nyt sitten välit vaimoon olivat parantuneet 110 prosenttia, joten minua ei enää tarvita. :(
Ap
Haha! Oli miehen puolelta kuitenkin klassinen "meillä menee avioliitossa tosi huonosti" -veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä niitä miehiä, jotka tavatessa sanovat että eroprosessi vaimosta on meneillään tai että ovat vaan muodollisesti naimisissa mutta kohta eroavat? Sellaisia miehiä riittää yllättävän paljon.
Tämä ei ollut tällainen tapaus. Mies oli hyvin rehellinen heti, kun tapasimme. Häntä ei vaan häirinnyt yhtään, että oli naimisissa, sillä avioliitossa meni kuulemma huonosti, ei mm ollut seksiä riittävästi ja muutoinkin meni huonosti. Nyt sitten välit vaimoon olivat parantuneet 110 prosenttia, joten minua ei enää tarvita. :(
ApHaha! Oli miehen puolelta kuitenkin klassinen "meillä menee avioliitossa tosi huonosti" -veto.
No joo, niin klassinen veto oli.
Ap
On se kun nelikakkonen miettii tämmösiä ja vielä 9kk suhteesta. Minä mietin parikymppisenä samaa asiaa, mutta silloinkin puhuttiin vuosien suhteista.
Se on ero siinä missä kahden vapaankin ihmisen suhteen ero. Sitä saa ja pitää surra. Saman homman läpikäyneenä vuosia sitten sillä erotuksella, että suhde kesti 6 vuotta. Ja sitten mies jätti. Minä olin surullinen. Pääsin jaloilleni ja mies kinusi takaisin. Onneksi en ottanut. Rämmin eteenpäin ja elämä kantoi. Tapasin vapaan ihana miehen ja elämä muuttui paremmaksi. Nyt olen ollut oikeasti onnellinen jo neljä vuotta. Rakkautta ei voi valita ja ero sattuu aina mutta silti kaiken tuon kokeneena sanon, että jos mitenkään voi hillitä itseään ja olla lähtemättä sen varatun miehen matkaan, jos sellanen kohdalle osuu, niin kannattaa kääntyä pois. Kannattaa suojella itseään. Ja aina voi sanoa, että "Palaa asiaan, kun olet vapaa." Mutta siitä erosta pääsee kyllä yli. Saattaa mennä kuukausia, jos kokee itsensä kovin huonosti kohdelluksi tai loukatuksi. Mutta se on ihan normaalia ja niin saa tuntea. Se, että suhde oli varattuun mieheen, ei tee siitä erosurusta yhtään vähempiarvosta. Mutta älä soita miehen vaimolle. Asiat ovat heidän välisiään. Pidä huolta itsestäsi ja keksity omaan hyvinvointiisi.