Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ajolakkoon viikonloppuna

Vierailija
11.09.2017 |

Tilanne. En osaa taskuparkkeerausta. Taas sain siitä kuulla mieheltä ja pojaltaan. Ärsyynnyin täysin kun kommentit olivat luokkaa "kauanko mulla on kortti ollu" jne. Ja vielä kakarankin viisastelut päälle. Jätin auton keskelle tietä, sammutin moottorin ja sanoin että herrasväki sitten hoitaa ajot itse tästä eteenpäin, minä hoidan pään rääpimisen jatkossa. Pojalle sanoin et olis hiljaa vaan kun ei erota Honda monkeyta skootterista. Poistuin autosta ja jätin heidät siihen ostoksien kanssa tyhminä ihmettelemään. Välillä parkkeeraus sujuu ja välillä ei. Tästä eteenpäin ajelen vain yksin. Ei tartte ketään kuunnella viisastelua. Eikä sitä tarvi keskenkasvuisen kakarankaan päätään rääpiä kenellekään. Ei varsinkaan aikuiselle.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun nyt kuitenkin harkita että opettelet sen parkkeeraamisen, kyseessä on ihan perustaito joka pitäisi olla hallussa jos ajokortti löytyy.

Vierailija
2/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun nyt kuitenkin harkita että opettelet sen parkkeeraamisen, kyseessä on ihan perustaito joka pitäisi olla hallussa jos ajokortti löytyy.

Välillä sujuu ja välillä ei. Nyt meni keskittyminen kun piti kuunnella kahta samaan aikaan. Kun sitten ei mennyt niin kuin piti ja alkoi v*ttuilu, meni hermot täysin. Ei kaikki kuule hallitse taskuparkkeerausta joten en ole ainoa. Ja mitä se kortin olemassa oloon vaikuttaa hallitseeko sen vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavalla kerralla, että lentokoneen ohjaamiseen tarvitaan kaksi.

Vierailija
4/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten timantin löytänyt mieheksesi..

Vierailija
5/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Jos ei osaa, niin ei osaa. Kannattaa vielä vaihtaa ajokortti bussikorttiin ihan kokonaan ennen kuin tapat jonkun satunnaisen ohikulkijan tunaroinnillasi.

Vierailija
6/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin tehdä samanlaisen päätöksen, pointsit siis sinulle!

Osaan myös parkkeerata, aina se taskuparkkeeraus ei vaan mene ekalla, eikä aina kolmannellakaan yrityksellä. Aina ole kuitenkin autoni parkkiin saanut enkä ksokaan ole kolaroinut.

Inhoan kuitenkin tuollaista valitusta asiasta. Joten ajat siis vaikka seuraavan kuukauden vain kun olet yksin, niin oppivat.

Vierailija
7/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan myös parkkeerata, aina se taskuparkkeeraus ei vaan mene ekalla, eikä aina kolmannellakaan yrityksellä. Aina ole kuitenkin autoni parkkiin saanut enkä ksokaan ole kolaroinut.

Inhoan kuitenkin tuollaista valitusta asiasta. Joten ajat siis vaikka seuraavan kuukauden vain kun olet yksin, niin oppivat.

Kannattaisi sinunkin leikata se muropaketista saamasi ajokortti kahtia ja siirtyä pedestriaaniksi.

Vierailija
8/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös. Jos ei osaa, niin ei osaa. Kannattaa vielä vaihtaa ajokortti bussikorttiin ihan kokonaan ennen kuin tapat jonkun satunnaisen ohikulkijan tunaroinnillasi.

Ai ajan jonkun yli kun taskuparkkeeraan? Ei ole mun vika jos siellä auton takana joku haahuilee parkkipaikalla vaikka jalkakäytävä on vieressä.

Ap

Vierailija
9/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ajan jonkun yli kun taskuparkkeeraan? Ei ole mun vika jos siellä auton takana joku haahuilee parkkipaikalla vaikka jalkakäytävä on vieressä.

Ap

Jos et osaa taskuparkkeerausta niin tilallinen hahmotuskykysi sekä auton käsittelykyky ovat kumpikin reilusti alentuneet. Suomeksi: olet todella huono ja vaarallinen kuljettaja eikä paikkasi todellakaan ole ratin takana.

Vierailija
10/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sujunu ukoltakaan ekalla kerralla parkkeeraus kun seurasin tilannetta.

Ap

Vierailija
11/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en minäkään näin miehenä jolla ollut kortti 15v varmaan mitään taskuparkkeerauksia kunnolla osaa, kun en ole kokeillutkaan ties kuinka moneen vuoteen. Kärryä nyt jotenkin osaan peruuttaa.

Vierailija
12/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vedät aina ns. "tuurilla" ilman logiikkaa ja aina välillä onnistuu, välillä ei. Minulla onnistuu yleensä aina ensimmäisellä kerralla, joskus pitää korjata jos ei ole esim. tuttu auto. Mutta jos ei kolmannellakaan yrityksellä onnistu, niin ei silloin voi sanoa että "osaan parkkeerata" kun et selvästikään osaa.

Vierailija
13/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et osaa taskuparkkeerausta niin tilallinen hahmotuskykysi sekä auton käsittelykyky ovat kumpikin reilusti alentuneet. Suomeksi: olet todella huono ja vaarallinen kuljettaja eikä paikkasi todellakaan ole ratin takana.

Juu. Varohan kun ajelen pitkäkatolla ympäriinsä noin muuten

Ap

Vierailija
14/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kuulu autonrattiin, niin muiden kuten heidän oman turvallisuutensa vuoksi.

Teit oikein kun lopetit autossa kuljettajan paikalla istumisen.

Juu ja laitoin äijän rattiin juoneena.

Ap

Vierailija
15/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan noin 15 000km vuodessa, enkä osaa parkkeerata taskuun. Siltikään en ole kenenkään yli ajanut 20 vuoden aikana, yksi pieni kolari (ei minun syytäni), yhdet parkkisakot ja yksi ylinopeussakko. Toki tunnistan tän osaamisvajeen, enkä ikinä edes yritä taskuparkkia.

Vierailija
16/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kuulu autonrattiin, niin muiden kuten heidän oman turvallisuutensa vuoksi.

Ap

Varmasti paljon turvallisempi vaihtoehto, mutta taitaa olla laissa kiellettyä.

Suosittelen mieluummin dösää tai taksia.

Vierailija
17/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öööö.... Juopuneelle ei saa luovuttaa auton avaimia. Tosin taitaa ap:kin ottaa "häppää" aika usein kun ulosanti on tuollaista ja avaruudellinen hahmotuskykykin on mennyt :/

Vierailija
18/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tilanne se että pakosti piti taskuparkkeerata kun edellä ollutta autoa ei joku ollut osannut ajaa eteenpäin vaikka tilaa ois ollu sille edempänäkin. Täällä kun tupataan ajamaan autot hajalleen. Ja jätetään eri pituisia välejä. Ja sitä saamarin vittuilua jaksanu kuunnella sitten yhtään. Ajaisi itte. Harmi ku pojalla ei vielä korttia ole. Tuskin on yhtään sen parempi kun ei tosiaan erota monkeya skootterista ja mopon haluaa :D

Ap

Vierailija
19/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öööö.... Juopuneelle ei saa luovuttaa auton avaimia. Tosin taitaa ap:kin ottaa "häppää" aika usein kun ulosanti on tuollaista ja avaruudellinen hahmotuskykykin on mennyt :/

Juu ei saakaan. Enkä juo koska raskaus enkä juo muutenkaan. Sanoin et on juomatta ja tästä lähin hoitaa ajamisen.

Ap

Vierailija
20/145 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kortti kohta 27 vuotta enkä ole taskuun peruuttanut sitten autokoulun. Hyvin olen liikenteessä pärjännyt. Parkkeeraus onnistuu yleensä hyvin muuallekin, jos ei ihan oven eteen tarvitse saada. Tunnustan avoimesti tämän "vamman" , mutta en myönnä olevani tämän takia liikenteessä vaaraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän