Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Anoppi ei ilmeisestikään pidä mun työtä kovin suuressa arvossa...
05.04.2006 |
Sain töitä siivoojana monen kotiäiti vuoden jälkeen ja olen itseasiassa todella tyytyväinen...niin tää nainen ei tietenkään onnittele, ei erityisemmin pidä siivoojia arvossa vaan toteaa mulle vaan että ei ne kotoa tule töihin hakemaan. En siis ymmärrä sen ajatuksenjuoksua. No, mun puolesta saa ajatella mitä tykkää, eihän kaikkia voi miellyttää...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joskus jops harkitsin iltalukioon menemistä kunnes tulin järkiini.