Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Kotiäidille HALPA kosteusvoide!!!???

Vierailija
17.03.2006 |

Eli rahaa ei moisiin " ylellisyyksiin" kovasti ole. Nytkin olen käyttänyt lapsen (atooppikko) perusvoidetta ja tais olla liian tujua, kun niin näpyttää.

Ihoni on ns. pintakuiva sekaiho, joten nuo geelivoiteet tms. eivät riitä.

Kiva kun laittaa meikkiä, niin puolet naamasta hilseilee pois...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jalkarasvana).

Vierailija
2/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pintakuiva iho. Pitää ihon kosteana, mutta eri rasvaisena eikä kiiltävänä. Sopii hyvin esim. meikinalusvoiteeksi. Pidän myös voiteen hajusteettomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla myös kuvailemasi pintakuiva iho.

Vierailija
4/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan mulle liian rasvaista. Aika riittoisaa myös mun mielestä, että sitä kautta edullista.

Vierailija
5/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eii oo kallis. Jos vain nassuun käyttää niin 1 purkki kestää pitkään. Tekee kuivankin ihan pehmeäksi kuin vauvan pylly :) Ei jätä ihoa rasvaiseksi ja sopii hyvin myös meikin poistoon.

Vierailija
6/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulle iholle on hyvä HTH.

Vierailija
7/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövoiteena vaan voin käyttää, jos meikin alle laittaa niin naama kiiltää kuin mikäkin... Ja mulla on tosi pintakuiva iho, eli ei mikään rasvanen iho. Sit tuosta meikinpoistosta; olen joskus sillä yrittänyt poistaa meikkiä, mutta eihän ne mihinkään ole lähteneet?? Käytän Kanebon meikkipuuteria, se ei ainakaan sillä ole lähtenyt...

Vierailija
8/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa myydään Lumenen kosteusvoidetta 2 euroa/purkki. En ole kokeillut juuri kyseistä tuotetta, mutta muita Lumenen samaan sarjaan kuuluvia kyllä. Ihanan raikas tuoksu ainakin oli. Purkki on lilan värinen ja siinä on mustaherukan kuva.

Vierailija
9/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähtee ainakin mulla meikkivoiteen alta pois. Eikä tosiaankaan voi kuvitella sillä käsiänsä rasvaavansa.

Mulla kanssa pintakuiva sekaiho, ja suosittelisin ton saman sarjan kosteuspitoisinta, oliko se Humektan (turkoosi purkki). Se imeytyykin ihoon, mutta kostuttaa kumminkin riittävästi.

Vierailija
10/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itellä toiminut hyvin päivävoiteena näin talvella, kesäksi vaihdan geelivoiteeseen. Yövoiteena oon käyttänyt Erisanin perusvoidetta, joka on paksumpaa.

Vierailija
11/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essex hydrogeeli (oranssi tuubi myös apteekista hyvä kevyempi vaihtoehto.

Vierailija
12/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalanmaksaöljykuuria, meillä auttoi kuivaan ihoon jo muutaman viikon säännöllinen ottaminen, sekä lapsella että itselläni.

Vierailija
13/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut pintakuivalle sekaiholleni ihan paras rasva. Käytän sitä myös meikkivoiteen kanssa niin, että sekoitan meikkivoiteen pieneen tilkkaan päivävoidetta, ja levitän kuten päivävoiteen. Imeytyy ihan loistavasti, ja näyttää luonnolliselta. Suosittelen!

Vierailija
14/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä perusvoide ja iso pullo.

Vierailija
15/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelittänyt mulla. Kosteuttaa, mutta ei rasvoita.

Markettitavaraa, päivä- ja yövoide erikseen. Hinta n. 6 e?

Vierailija
16/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopii koko kropalle ja imeytyy tosi hyvin. Maksaa noin 4 euroa ja on kyllä parasta ainakin mun iholle. Se ei oo sellasta ällötahmarasvaa vaan nimen omaan kosteuttaa. oon ite kokeillu monia ja tämä oli paras!!!

Vierailija
17/17 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sen käyttäjä pitkän aikaa,mutta nyt sitä ei ole enää saanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi