Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän päivä

Vierailija
11.09.2017 |

Heräsin n. klo 8.

Join kahvia ja kävin läpi uutistarjonnan, iltalehti, ilta-sanomat, YLE:n verkkotarjonnan. Telkkari ei ole koskaan aamuisin päällä. Kävin ulkona korjaamassa loput kesäkurpitsat pois. Yhden raastin ja teen chilillä vahvistettua keittoa. Ei sillä energialla ojaa kaiveta.

Yhden cheyenne-chilin otin avoterassilta ja tuin oksia ja ehkä tuon sisälle kypsyttämään ja kasvattamaan loput podit. Myös kävin kasvarissa ja tomaatit edelleen pikku hiljaa kypsyy. Kun tomsku alkaa punertaa niin tuon sisälle kypsymään kun en kasvaria ala lämmittämään.

Tässä tämä päivä menee netin äärellä kuten muutkin päivät. Ehkä teen viimeiset suolakurkut tänään.

En voi sanoa että olisi kivaa:(

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo Kassisen ohjeet lohduttivat. Olen yksinäinen, oli mukavaa että ko. kirjoittaja oli muistanut senkin, että kaikilla ei ole ystäviä ja läheisiä.

Olen kyllä toiminut tänäkin aamuna ohjeiden vastaisesti ja heti herättyäni tarkistanut sähköpostit, olenko saanut vastauksia mistään. Ja eilen en lähtenyt kotoa mihinkään, koska elin toivossa, että minulle soitettaisiin paikasta, johon hain viime viikolla. Sieltä luvattiin ilmoittaa juhannuksen jälkeen, mutta näköjään "juhannuksen jälkeen" on suhteellinen käsite.

Ja tänäänkin olen hakenut yhtä työpaikkaa. Näin heinäkuuta kohti mennessä niitä on yhä vähemmän haettavissa. Ehkä jätän sen toisen hakematta... Siellä rekrytoinnista päättämässä on eräs tuttu. En halua hänen ajattelevan, että haen osaamiseeni nähden hieman liian kovatasoista paikkaa odottaen, että pääsen, koska tuttu on päättämässä. Tiedän, että työpaikat menevät suhteilla, mutta minä en haluaisi tulla otetuksi töihin vain siksi, että joku tuntee minut. Ja sitten taas, jos minua ei otettaisi (kuten on todennäköistä), tuntuisi entistä pahemmalta, kun ei edes tuttavuus auta töihin pääsyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä