Mitä ajattelet ihmisestä, joka paistaa pinnoitetulla pannulla vuonna 2017?
Ajastaan jälkeen jäänyt? Ei osaa (hiili)teräspannulla paistaa?
Kommentit (33)
Valurautapannu on ikuinen! Veriarvotkin pysyvät kunnossa.
Ajattelen, että ko. henkilö haluaa toimia käytännöllisesti eikä halua kökkiä keittiössä rasvapolttamassa pannuansa. Ja kuka käskee pilaaman sen pinnoitetun pannun niin, että se pitää vaihtaa puolen vuoden välein? Meillä pinnoitetut pannut kestävät hyvinä vähintään viisi vuotta.
Onko, ap.,juuri tämä vuosi 2017 sitten mielestäsi joku aivan nimenomaisen erikoinen käännekohtavuosi tässä asiassa, kun sitä oikein noin erikseen painotat ?
("Kuka vielä..." )
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa sitten puhumaan pinnoitetun pannun puolesta, kun itse sairastutte - tai lapsenne tai lapsen lapsenne on fas-piirteinen adhd ilman mitään selkeää syytä ja miettikää missä astioissa ravinto on tehty ja valmistettu.
Teflonpannulla paistajasta en ajattele yhtään mitään, niin positiivista kuin negatiivistakaan.
Sen sijaan tällaisista henkilöistä, jotka osaavat 100% varmuudella yhdistää joka ikisen yksittäisen sairastumisen, johon ei ole syytä löydetty, johonkin itse keksimäänsä syyhyn, pidän jokseenkin yksinkertaisina.
Vierailija kirjoitti:
Onko, ap.,juuri tämä vuosi 2017 sitten mielestäsi joku aivan nimenomaisen erikoinen käännekohtavuosi tässä asiassa, kun sitä oikein noin erikseen painotat ?
("Kuka vielä..." )
😆
Ooks sä se sama joka ihmettelee kuka syö lihaa? tai ostaa eläimelle ruuat normikaupasta? Ja sit tuut huutelemaan kun ne SAIRASTUTTAAA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ko. henkilö haluaa toimia käytännöllisesti eikä halua kökkiä keittiössä rasvapolttamassa pannuansa. Ja kuka käskee pilaaman sen pinnoitetun pannun niin, että se pitää vaihtaa puolen vuoden välein? Meillä pinnoitetut pannut kestävät hyvinä vähintään viisi vuotta.
Aika jännä - olen pyörittänyt omaa huushollia jo hyvän matkaa kolmattakymmentä vuotta ja ollut vuosia ravintolan keittiössä töissä, eikä valurautapannuja eikä kyllä hiiliteräksisiäkään erikseen ole tarvinnut rasvapoltella, kun se on kerran alkuunsa (kunnolla) tehty. MOT
T: kokki
Vierailija kirjoitti:
Valurautapannu on ikuinen! Veriarvotkin pysyvät kunnossa.
Isomummon rautapannu ja pata ovat edelleen käytössäni.
Ajatelkaa, Mä olen elämäni ekat 20v syönyt ALUMIINIkattiloossa tehtyä soppaa😳
Mitä te niillä pannuilla teette jos ne menee muutamassa vuodessa rikki? Itsellä toinen menossa, eka kesti reilu 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ajastaan jälkeen jäänyt? Ei osaa (hiili)teräspannulla paistaa?
Mitä ajattelet ihmisestä, joka ajattelee tällaista asiaa vuonna 2017?
Tällaista jaksatte analysoida mutta ette sitä miksi aikuinen nainen saa sukunimensä aviomieheltään.
Minä vannon valurautapannun nimeen. Jo ihan sen vuoksi, että tuntuu typerältä ostella pinnoitettuja pannuja solkenaan. Kun älyttiin ruveta käyttämään valurautapannua (joka oli jo kaapissa, mutta mukamas liian painava ja hankala), niin siihen loppui meidän jatkuvat pannuostokset.
Kaikki kunnia niille, joilla pinnoitettu pannu kestää yli 6kk ja joiden päätä ei kiristä ostella jatkuvasti uusia pannuja. Meillä vaan tuli mitta täyteen, keksitään parempaakin tekemistä sillä ajalla ja rahalla, mikä menee jatkuvien uusien pannujen osteluun.