Aloin päästä nettitreffeille vasta kun aloin korostaa seuranhaussa seksikkyyttäni
Siis seuranhakuun kuvia, joissa tulee esille, millainen kroppa minulla esimerkiksi on. Vaikutelma on, että miehet etsii ensisijaisesti omaa seksuaalista silmäänsä miellyttävää naista ja sitten vasta voi tarkistaa, tullaanko juttuun muutenkin. Olen muuten ihan tavallisen näköinen nainen, piti vain itse oivaltaa, että minussa on seksikäskin puoli.
Olen miettinyt naisten ja miesten kohtaanto-ongelmaa, vaikka naisen hyviä puolia olisi pitkäjänteiset harrastukset kuten juoksu ja neulominen, ja vaikka nainen tykkäisi itse itsestään noiden vuoksi ja sen vuoksi, että on ihana kummitäti kummilapsille, nuo asiat ei herätä miesten kiinnostusta, vaikka fiksu mies pitäisikin niitä ihan hyvinä asioina.
Kommentit (14)
Neulomisesta tulee lähinnä ajatus että ainakin kun ehdottaa sänkypainia niin vastaus on "ei nyt, kantapää kesken *neulojen kolinaa*" :)
M
Rasittavaa, että pitää tyrkyttää tai mies ei tajua, että tosiaan on hyvä kroppa.
Juu, ja tässä sinulle vielä vinkki, miten päästä toisille treffeille, eikä tulla unohdetuksi jo ekojen jälkeen; flirttailu. Ei riitä, että oot mukava, hauska, syvällistä seuraa, jne. Pitäisi flirttailla. Mikä on minusta jotenkin luonnotonta tuossa tilanteessa, kun tapaa ihmisen ekaa kertaa. Minulle flirttailu kuuluu sellaisiin tilanteisiin, joissa "tiedän haluavani juuri tuon". Mun "moraali" ei salli flirttailla jos en ole varma ja tosissani. Mutta niin se menee, "hyvät tyypit" jää tässä unholaan ja flirtillä pääsee eteenpäin. Onneksi kohtasin kumppanini, joka ei piittaa tällaisista säännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa, että pitää tyrkyttää tai mies ei tajua, että tosiaan on hyvä kroppa.
No mä en kyllä tyrkyttänyt, kuvat ei olleet mitään tyyppiä tissivako ja minihame. Ja ei, toinen ei voi tajuta, että juuri sinulla on hyvä kroppa, jos ei näe sitä. Ne hyvät puolet voi tuoda esille monella tavalla, ei tarvitse olla jotain belfiekuvia.:)
Miehen kommentti tähän väliin.
Olen itse käyttänyt Tinderiä ja päätynyt samaan lopputulokseen kokeilemalla käytännössä miten erilaiset kuvat toimii. Ylivoimaisesti eniten kiinnostusta herättää kuva jossa olen urheilupaita päällä ja tavallaan täysin seksiobjektina. Sopivassa valaistuksessa vähän lihasten rajat erottuu ja poseeraus rennosti hymyillen.
Enkä ole hakemassa yhden illan juttuja, eikä ole kukaan naisistakaan ole kenen kanssa olen viestitellyt. Ihan "jotain vakavampaa" ollaan oltu etsimässä.
Tämä rikkoi täysin käsityksiäni siitä miten samanlaisia pohjimmiltaan naiset ja miehet tässäkin asiassa ovat keskenään. Seksi myy.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse käyttänyt Tinderiä ja päätynyt samaan lopputulokseen kokeilemalla käytännössä miten erilaiset kuvat toimii. Ylivoimaisesti eniten kiinnostusta herättää kuva jossa olen urheilupaita päällä ja tavallaan täysin seksiobjektina. Sopivassa valaistuksessa vähän lihasten rajat erottuu ja poseeraus rennosti hymyillen.
Enkä ole hakemassa yhden illan juttuja, eikä ole kukaan naisistakaan ole kenen kanssa olen viestitellyt. Ihan "jotain vakavampaa" ollaan oltu etsimässä.
Tämä rikkoi täysin käsityksiäni siitä miten samanlaisia pohjimmiltaan naiset ja miehet tässäkin asiassa ovat keskenään. Seksi myy.
Hmm. Pitääpäs nyt lavastaa joku sopiva kuva, missä sais esiteltyä kroppaa. Eihän kukaan normitilanteessa mitään valokuvia ota, ainakaan minun harrastusporukoissa. Paitsi jos on joku palkintojenjako tms.
Vierailija kirjoitti:
Neulomisesta tulee lähinnä ajatus että ainakin kun ehdottaa sänkypainia niin vastaus on "ei nyt, kantapää kesken *neulojen kolinaa*" :)
M
Etkö ole nähnyt neulottuja sukkanauhoja yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Totaalinen turnoff.
M
Sellasta se on. Raadollista ja ihmistä alentavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Totaalinen turnoff.
M
Eihän sitä esim. mustasta näe onko neulottu vai kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on. Raadollista ja ihmistä alentavaa
En tajua, miksi tarvitsisi olla alentavaa. Ei mikään suhde sitten rakennu ulkonäölle. Mutta tietyt asiat voivat herättää mielenkiinnon. Toimiihan sama varmasti toisin päin, miehet eivät osaa arvioida, mitkä asiat herättävät naisten kiinnostuksen ja ovat treffikuvassaan tyyliin metsästyspuvussa. ap
Olet aivan oikeassa. Hienoa, että olet saanut toivottua vauhtia deittielämääsi. Asia on juuri niin kuin kirjoitat. Miehenä pidän juoksua, kutomista ja hyvänä kummitätinä olemista hyvinä ominaisuuksina, kyllä. Mutta en minä niiden pohjalta kiinnostu. Lähinnä ne tukevat muutoin syntynyttä kiinnostusta. Voi miettiä "on se silläkin tavalla hyvä nainen, koska hän tekee [jokin arvostamani asia]". Tinderissä katson ensimmäisenä kuvat ja toivon erityisesti, että joukossa olisi jokin kuva, josta näkisi vähän, millainen vartalonmalli naisella on. Jos kiinnostus herää, luen tekstin. Jos tekstikin miellyttää, painan sydäntä. En minä livenäkään lähesty ketään naista, jonka ulkonäkö ei kiehdo seksuaalisesti. Koska ei siitä mitään muuten tulisi. On mahdotonta opetella pitämään seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä havainto. Naisethan monesti sanovat skippaavansa kaikki paidattomat, treenikuvat jne. miesten poseerauskuvat. Mutta jos tuollainen poseeraaja tajuaa laskelmoidusti laittaakin päälleen treenipaidan, joka on sopivasti kireä, ihan kuin vahingossa valittu, ja samalla hymyillä rennosti, niin yhtäkkiä sama tyyppi onkin kuuminta kamaa ikinä. Taidolla laskelmoidut kuvat myy.
Oikeassa olet. Jos toinen ei herätä seksuaalista vetoa ollenkaan, niin en jaksa vaivautua tutustumaan ollenkaan. Uskon, että näin on myös naisilla, mutta saattaa olla, että miehillä se on yleisempää.