Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei tajua, että sen äiti on kamala sitä kohtaan

Vierailija
11.09.2017 |

Mieheni äiti kohtelee poikaansa mielestäni ilkeällä, julmalla ja kamalalla tavalla. Usein sanoo pojalleen jotain ilkeää tämän ulkonäöstä tai haukkuu että "miten et taaskaan osaa sitä ja sitä, etkö sinä tajua mitään", kiristää ja uhkailee todella törkeillä isoilla jutuilla. Katson usein ihan kauhuissani vierestä että miten kukaan äiti voi kohdella (aikuista) lastaan noin. Jos minä yritän vähän (kohteliaasti) laittaa rajoja anopin jutuille, niin tämä loukkaantuu, suuttuu, heittäytyy marttyyriksi ja aloittaa mykkäkoulun tai häipyy paikalta.

Tuntuu, että mies ei jotenkin tajua tai näe, että sen äiti kohtelee sitä ihan kamalalla tavalla. Olen välillä sanonut noiden tilanteiden jälkeen kahden kesken miehelle, että "sanoipa äitisi sinulle ilkeästi", mutta mies yleensä hämmästyy kommentistani ja kysyy että "miten niin" tai sanoo että "eikä sanonut" tai jopa vaikuttaa siltä, että ei ihan oikeasti edes muista koko tilannetta vaikka se tapahtui aamulla. Miten minun pitäisi suhtautua tähän?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä ihmettelen samaa miniän käytöksestä ja tällä palstalla sain kuulla, että ei kuulu minulle, älä puutu muiden asioihin, anna olla. Nähtävästi vika on aina anopissa.

Kas tässäpä aikuinen anoppi.

Lapsesi parisuhde ja perhe-elämä ei oikeasti kuulukaan sinulle. Sen sijaan tapa jolla anoppi kohtelee poikaansa kuuluu miniälle, koska yleensä se heijastuu miniän perheeseen ja miniän lapsiin.

Mutta eikös se tapa, jolla miniä kohtelee miestänsä, vaikuta aina anopin perheeseen ja lapseen?

Ei tietenkään.😂

Anopin lapsihan on täysikäinen, eikä edes kuulu enää anopin perheeseen.

Vaikuttanee kuitenkin miniän perheeseen. Vai eikö?

-eri

Vierailija
22/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvä syy jättää se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä ihmettelen samaa miniän käytöksestä ja tällä palstalla sain kuulla, että ei kuulu minulle, älä puutu muiden asioihin, anna olla. Nähtävästi vika on aina anopissa.

Lapsesi parisuhde ja perhe-elämä ei oikeasti kuulukaan sinulle. Sen sijaan tapa jolla anoppi kohtelee poikaansa kuuluu miniälle, koska yleensä se heijastuu miniän perheeseen ja miniän lapsiin.

Mutta eikös se tapa, jolla miniä kohtelee miestänsä, vaikuta aina anopin perheeseen ja lapseen?

Ei tietenkään.😂

Anopin lapsihan on täysikäinen, eikä edes kuulu enää anopin perheeseen.

Vaikuttanee kuitenkin miniän perheeseen. Vai eikö?

-eri

Mikä?

Vierailija
24/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlainen juttu. Mies ei tykkää kun arvostelen hänen äitinsä huonoa käytöstä,

Vierailija
25/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin!

Kun lapset näkevät ja kuulevat, että isoäiti on ystävällinen isälle, heillä on yhteinen huumori ja paljon naurua, niin se heijastuu myös lasten elämään. Samalla he huomaavat, että äidin alituinen valitus hankalasta anopista ei ole välttämättä lainkaan totta.

Vierailija
26/26 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin!

Kun lapset näkevät ja kuulevat, että isoäiti on ystävällinen isälle, heillä on yhteinen huumori ja paljon naurua, niin se heijastuu myös lasten elämään. Samalla he huomaavat, että äidin alituinen valitus hankalasta anopista ei ole välttämättä lainkaan totta.

Jos anoppi on ystävällinen vain isälle niin lapsethan nimenomaan omin silmin näkevät, että anoppi on hankala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä