***Keskiviikkoon ELOkuiset***
Kommentit (42)
Tosi hieno homma Minttumaria et teillä on nyt kaikki ok! TOivotaan ja uskotaan et Calathealle käy samoin. Hyvä että minttu pystyt antamaan kokemusperäistä tietoa siitä asiasta calathealle =) (en tietenkään tarkoita sitä että oli hyvä kun jouduitte käymään läpi tuon epätietoisuuden vauvan voinnista...)
Sit ukosta vielä <3 Mulla kans pikkuasioista joskus pinna palaa, mut aika paljon jätä nykyään sanomatta. Kuten sen kun oli just avattu juustokimpale johon olin laittanu sen kokoisen kelmun et koko juuston olis voinu sillä peittää (ei tarvinnu kun päältä ja ihan millisti reunalta) niin miten ukko oli saanu laitettua sen niin huolimattomasti et oli osasta reunaa juusto kovettunu... että tämmösiä pikkuasioita ;) Ja onko teill kellään sellaista miestä joka tekis jonkun lupaamansa asian oikeesti " kohta" eikä ½tunnin-tunnin päästä (tai ei ollenkaan kun ite kyllästyy odottamaan ja tekee sen ite)?
Peeveli 20+5
KIITOKSET kaikille tuesta!!!
On tää kyllä oikeesti rankkaa, oon itkeskelly koko päivän vähän väliä. Ei oo kovin helppoo olla ajattelematta asiaa.
Minttu, mulla kyllä lukee tässä paperissa minkä lääkäri kirjoitti, että molemmin puolin näkyy 4.1mm plexus-kystat. Eli siitä päättelis että tarkoittaa kahta?? Niin ja tietysti HURJASTI onnitteluja kun kaikki oli teillä hyvin!!!
Jos se on niin että jos on " vaan" niitä kystia, ei tod. näk. mitään ongelmia. Meillä kun tosiaan oli vähän liian pieni ja sydämestä ei saanut selvää kun vauva liikkui niin paljon.
Ei voi nyt muuta kun toivoa että meilläkään mitään ei olisi.
Calathea