Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuisia kuulolla?

03.06.2009 |

Olen liian laiska liittyäkseni noihin suljettuihin ryhmiin. Tämä kelpaa oikein hyvin :)

Täällä alkanut raskaus tuntumaan nyt hieman todellisemmalta, kun pahoinvointi astunut mukaan kuvioihin. Ja ihan niinkuin ennenkin, yllättää minut mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tänään oli hankala koko aamupäivä. Ruokakaupassa meinasi oksu tulla väkisin. Töihin lähtiessä puistatti ja heikotti. Mutta kyllä se siitä helpotti. Olen päättänyt, että en anna pahoinvoinnille ja väsymykselle sijaa. Urheilen niinkuin ennenkin ja muutoinkin vietän normaalia elämää. Kaksi leikki-ikäistä lasta pitää huolen, että arjessa riittää toimintaa.

Eka neuvola olisi vasta 15 / 6. Siihen on ikuisuus, huoh!

Miten te muut voitte?

Minsku rv huomenna 6

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt vihdoin sitten tulla mukaan kirjoittelemaan, ensimmäistä odotellaan. Laskettu aika laskureiden mukaan on tuolla jossain tammikuun puolessa välissä, 14-16.1. Eka neuvola onkin jo 9.6 :)

Täällä podetaan pahaa oloa, joka ajoittuu aamupäiville ja iltaan. Päivällä sitten vaan väsyttää ihan mahdottomasti. Vatsaa turvottaa ja mielialat vaihtelee välillä hyvinkin paljon. Onneksi mies on ymmärtävää sorttia... Nyt vaan odotellaan että päästään tarkistamaan että kaikki on hyvin vatsassa, niin kuin uskoisin olevankin.

Vierailija
2/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa turpoaa, syömisen jälkeen ja välillä muutenkin, ihan kamalasti! Töistäkin kun lähtee iltavuorosta niin tuntuu ettei farkut mahdu kiinni. Molemmissa edellisissä raskauksissa oli sama homma. Mies vitsaileekin, että minun pitää vetää mammahousut jalkaan heti kun plussa ilmestyy näyttöön. No ei ihan mammahousuja, mutta ei mitään kiristävääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nyt kirjotteleen vierailijana,kun en pääse kirjautumaan sisään,kiitos näitten uusien sivujen :(

Mutta mulla myös siis tammikuussa LA, 28.1.-10 :) ja tähän mennessä ei juurikaan oireita ole ollut; mahaa on alkanut turvottaa myös täälläpäin ;). Esikoista oottaessa ei ollu (myöskään) mitään näitä tyyppillisiä oireita,saa nähä tuleeko nytkään senkummempia..

Hmm,mutta siis 6v. esikoinen on jo ennestään :)

TiiviTaavi-09 rv6+0

Vierailija
4/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta täällä on tammikuisten keskustelu keskittynyt Tammikuun tähdet-otsikon alle. Suljettu ryhmä on palstan ulkopuolella.

Itselläni on np-ultra ensi viikolla, neuvolakäynti oli pari viikkoa sitten.

rv 9+6, la 1.1.2010

Vierailija
5/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt miettiä että mihin pitäisi kirjoitella, tuntuu että päässä ei liiku mikään muukaan :)

Nyt on rv 7+6 ja uutta vaivaa pukkaa. Tuntuu että vatsa on tehnyt lakon, ei tahdo toimia. Rakko toimiikin sitten senkin edestä :) Huimausta on tullut, tarkistin verenpaineen niin alhaisissa lukemissa mennään. Mutta yritän vain olla ja elää nin normaalisti kuin pystyn. Onneksi on hyvät tukijoukot, oma äiti sekä anoppi molemmat hössöttävät melkein jo liiankin kanssa :) Äidille siis ensimmäinen, anopille toinen lapsenlapsi.

Meistä vielä sen verran, että minä 22, mies 34. Synnytyspaikkana varmaankin TYKS.

Vierailija
6/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

La 20.1. Minulla on eka neuvola 15.6. ja ultra 29.6. Tuntuu että menee tosi myöhään. Olen 35 v. ja ekaa odotan, en ole varma kuulunko jo riskiryhmiin seulontojen suhteen.

Raskausoireina on ollut parina päivänä huonovointisuutta, ja lämpö on jatkuvasti vähän koholla. Mieli ei ole herkistynyt yhtään, koko raskaus ja tuleva vauva tuntuu vielä hyvin epätodelliselta. Sitä jotenkin odotin etukäteen, mutta tunteet on hyvin neutraalit. En ole vielä kertonut raskaudesta muille, mies tietää toki.

Vierailija
7/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki tammikuiset!

Olemme perustaneet uuden suljetun ryhmän tammikuussa 2010 vauvan saaville. Ryhmä löytyypi täältä:

http://tammimasut2010.multiply.com/

Tervetuloa mukaan kaikki tasapuolisesti :)

Vierailija
8/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte liittyä Multiply-ryhmään, klikatkaa tuolta linkistä vas.yläkulmasta "join for free", luokaa omat Multiply-tunnukset ja sitä kautta hakekaa jäsenyyttä. Multiply-ohjelma saattaa aluksi näyttää monimutkaiselta mutta on kuitenkin paljon mukavampi käyttää kuin esimerkiksi Yahoo. On enempi semmoinen Facebook-tyyppinen.

Vielä kerran tervetuloa :)

Vierailija
9/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokaa oma Multiply-tunnus ja lähettäkää se osoitteeseen

postia@tammimasut2010.multiply.com

niin lähetämme vastapostina kutsun ryhmään :)

Vierailija
10/10 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran uudet ohjeet Tammimasut2010-keskustelupalstalle liittymiseen:

1. Luo oma Multiply-tunnus esimerkiksi osoitteessa multiply.com

2. Lähetä minulle pyyntö liittymisestä sähköpostiosoitteeseen cotine@luukku.com, lähetän sinulle paluupostina kutsun ryhmään.

Vielä kerran tervetuloa kaikille :)