Nyt on suomalainen nainen tyylikäs!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska katsella kuinka sohvalla röhnöttävät av-mammat alapeukuttaa aloitusta :D
Tässä keskustelussa alapeukutusta antavat ainoastaan ne jotka ovat kateellisia tai eivät pidä Mintun persoonasta. Niin se vaan on.
Oletko vaatemyyjä vai mikä on ongelma? En tiedä kyseisen henkilön persoonasta mitään, enkä elämästä muutenkaan. Aloitus koski kuvan tyyliä ja eiköhän jokainen saa ihan rehellisesti ilmaista mielipiteensä.
Miten joku jaksaa vetää herneet nenäänsä siitä, että jokaisella ei ole sama maku kuin itsellään? Lapsellista. Jo ala-asteella yleensä puhutaan siitä, että eri ihmiset tykkäävät eri asioista, myös visuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska katsella kuinka sohvalla röhnöttävät av-mammat alapeukuttaa aloitusta :D
Tässä keskustelussa alapeukutusta antavat ainoastaan ne jotka ovat kateellisia tai eivät pidä Mintun persoonasta. Niin se vaan on.
Just näin. Mulla tökkii nimenomaan tuo persoona. Onhan minttu visuaalisesti upea, on virheetön contour meikki, hermes laukkua ja upeita design vaatteita ect. Mutta se, miten minttu on tuonut itsensä julkisuuteen, on vastenmielistä. Ja siksi en pysty häntä tyylikkääksi mieltämään, koska itse näen että tyyli on kokonaisuus, ei pelkästään laukut ja logot.
Henkilökohtaisesti tykkään enemmän länsisuomalaisen näköisistä kuin itäsuomalaisen näköisistä, mutta ei minua haittaa jos joku toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti tykkään enemmän länsisuomalaisen näköisistä kuin itäsuomalaisen näköisistä, mutta ei minua haittaa jos joku toinen tykkää.
Siis värityksen ja muiden sellaisten juttujen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen tihrusilmä ja viivahuuli. :)
Ja hiukseton.
Sanoinko, etten tykkää mekon väristä? En. Enkä myöskään sanonut, että mekko on tyylitön. Minä vain en itse luonnehtisi sitä termillä tyylikäs, vaan ok.