**Mahat kohti keskiviikkoa huhtimammat!**
Kommentit (24)
Laskettu aika lähestyy ja tekeminen vähenee. Koti on siisti ja kaapit putsattu. Keli on niin kurja, ettei kovin kauaa viitsi ulkonakaan häärätä, joten tämä keskustelupalstojen lueskelu TV:n ja kirjojen lisäksi on hyvää ajanvietettä. Useamman päivän olen jo lueskellut juttujanne, mutta nyt ajattelin rohkaistua ihan omaa kommenttia kirjoittamaan.
Puhelin soi monta kertaa päivässä, kun sukulaiset ja kaverit kyselee kuulumisia. Ihan kiva, kun soittavat, mutta Anopin jokapäiväiseen puolen tunnin samojen asioiden vatvomiseen alan jo väsyä. Miten sille sais sanottua nätisti...??
Esikoista odotellaan ja kummastellaan, että miltäköhän se sitten tuntuu, kun sairaalaan pitää lähteä. Äidiltä olen kysellyt, kun neuvolassa kertoivat, että monesti synnytys muistuttaa oman äidin synnytyksiä. Meillä on kaikki kolme ja siskon kaksi menneet " yliaikaisiksi" , joten enpä usko itsekään etuajassa lähteväni. Laskettuun aikaan on nyt kaksi yötä jäljellä, joten kuitenkin kai pikapuoliin pitäis alkaa jotakin tuntua. Maha kyllä menee kovaksi aina välillä ja kieltämättä pms-kipuja ja liitosvihlontaa tuntuu toisinaan, mutta mitään isompaa ei vielä oo tapahtunut. Yöt nukun kuin pieni possu, joskin kellon tarkasti aamuneljältä saan kömpiä vessaan...
Onnea kaikille vauvan jo saaneille ja tsemppiä loppuodotukseen kanssasiskoille!
tv. HB-69 (39+5)
Minä tyttö kävin tänään neuvolassa ja meinasin repiä verkkarit jumalauta! Viimeksi sijainen soitti polille ja sanoi varanneensa mulle käynnistys ajan polilta 12.4. klo 10.20. No, tänään olin sitten omalla terkalla joka sanoi ajan olevan joku hyvinvointi tarkastus, sanoin että kyllä rupee oleen sitte hyvinvointi todella kaukana!! Vauva kun kasvaa liian suureksi se ei yksinkertaisesti mahdu musta ulos ja koko ajan on toitotettu sitä ettei lasketa yli lasketunajan, ihan sen takia ettei vauva ole sit liian iso. Ja paskan marjat. Tässä sitä ollaan menossa hyvinvointi tarkastukseen viikoilla 41+3. Mä sanon vaan.
Vähänkö meni päivä pilalle tuon reissun jälkeen.
Mutta taidan mennä nyt hakeen sympatiaa mieheltä ja sitten paapimaan jos vaikka huomena olisi parempi mieli.
Peppinetta 40+3
Kylläpäs on melkonen " väärinkäsitys" neuvolan puolelta! Täysin ymmärän tahtos repiä pelihousut! Aika uskomatonta!! Koeta kestää ja tsemppiä!
Voi Lala, minutko jätät tänne yksikseni toukokkuulle kukkumaan?!? ;)
Ei vain, tsemiä sinnekkin suuntaan!
tilda (eikä VIELÄKÄÄN tunnu missään!)
onnittelut kaikille synnyttäneille! ..en kyllä enää ole varma montako uutta mamia pinossa oli ja nikkejä en muista millään..
minä sain sitten kodin kuntoon tai lapset vielä leikkivät mattojen päällä, jotka iskä toi pihalta, mutta kunhan oikaisen matot paikoilleen niin voinkin lähteä synnyttämään.
mies oli päiväkahvilla kaverilla ja minä sain ' rauhassa' siivota. ei mua edes haitannut vaikka ' jätti' minut yksin puunaamaan, mutta sitten kun pyysin tamppaamaan matot (noin 7min homma ja mulle aika mahdoton) niin alkoi armas jotain valittelemaan ettei aio tehdä sitä, niin silloin paukahti tällä tytöllä hermot ja vieläkin on aika kireä meininki. esikoinen just äsken sanoi: ' äiti, älä huuda.' että kiva ilta tulossa..
ei vaan.. nyt pitää reipastua vaik kahvin keittoon ja unohtaa hermoilut.
illan jatkot!
lotta 40+1 (odottelee kuinka monta supparia siivouksesta tuli)