Kysymys mormooneille:
Teitä ei pidetä kristittyinä. Uskotteko te kolmiyhteiseen jumalaan?
Kommentit (23)
Itse olen evankelis-luterilainen ja vuosia sitten viimeksi käynyt mummini kanssa kirkossa.
Olen myös käynyt n.10v sitten enemmän kuin kerran mormoonien kirkossa, kun kaukaisen pikku serkkuni ja hyvän kaverini perhe on mormooneja.
Joitakin eroja näillä kahdella kirkolla on esim. kaste
Mutta ihmisiä kaikki ollaan =)
tehkää niinkuin tahdotte itsellenne tekevän.
Tänään nähtiin kaupassa kaks nuorta ulkolaista mormooni miestä, joilla tosiaan tuo kyltti rinnassa vasemmalla puolella..Emme nähneet kunnolla tekstiä, joten kysyn MIKÄ SE ON JA MIKS:)?
Eikös nämä siististi pukeutuvat nuorukaiset ole läh. saarnaajia tms..?! Hienoilla pyörillä aina täällä kulkevat..:))
Siittä tietää, että on tullut kesä, kun ekat pyöräilevät " saarnaajat" saapuvat :)
Sit vielä, kun en tiiä juuri mitään näistä mormooneista, ni uskotteko Jeesukseen? Milleen??
Anteeksi, että loukkasin kommenteillani. Tiedän, että monet mormoneista uskovat vilpittömästi Jumalaan, ja haluavat palvella häntä. Olihan kyseisen kirjan kirjoittajakin täydestä sydämestään mukana, ennen kuin tuli uskoon. Kirjoittajan pointti oli oikeastaan se, että hän tajusi ettei kukaan voi pelastua omilla ansioillaan. Hänet oli kasvatettu uskomaan, että hän on parempi kuin muut ja jumalan edessä etusijalla, koska on valkoihoinen mormoni. Kyllähän sellaiseen uskova tarvitsee muutosta elämäänsä.