Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon psykoterapeutti "saa" neuvoa asiakastaan?

Vierailija
10.09.2017 |

Minulla on kokemusta vain tästä yhdestä terapeutista, niin en oikein tiedä mikä on ammattimaista terapeutin osalta ja mikä ei. Olen huomannut, että hän monesti esittää neuvoja tilanteeseeni (esimerkkinä vaikkapa se mihin olisin hakemassa töihin jne.) En viitsi hirveän yksityiskohtaisesti kirjoittaa tilanteestani, ettei joku tunnista, mutta olen alkanut miettiä kuinka paljon terapeutit saisivat asiakasta neuvoa. Ja millaisissa asioissa? Esimerkiksi parisuhteeseen liittyvissä asioissa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa tämä ei tietysti enää auta, mutta ehkä terapeutti näkee minkä tyyppinen työ asiakkaalle sopii tai ei sovi. Jos on vaikka kuormittunut asiakaspalvelusta, ei kauheasti auta vaikka vaihtaisi tarjoilijasta myyjäksi.

Vierailija
22/23 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta terapeutti saa neuvoa asiakastaan koko rahan edestä. Minäkin, ikuisena lapsettomana vanhana poikana, olen aikanaan jakanut neuvoja mm. lapsukaisten käyttäytymisen hallinnasta, vaikka en ikinä ole itse ollut edes lasten kanssa tekemisissä! Ihan ilmaiset neuvoni ovat ainakin joskus toimineet kiitettävästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta terapeutti saa neuvoa asiakastaan koko rahan edestä. Minäkin, ikuisena lapsettomana vanhana poikana, olen aikanaan jakanut neuvoja mm. lapsukaisten käyttäytymisen hallinnasta, vaikka en ikinä ole itse ollut edes lasten kanssa tekemisissä! Ihan ilmaiset neuvoni ovat ainakin joskus toimineet kiitettävästi. 

Oliko tämä sarkasmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä