Shampoo, hoitoaine ja suihkugeeli, jotka ostat kaupasta?
Kommentit (35)
Suihkugeeli on sitä mitä marketissa sattuu käteen osumaan, shampoon ja hoitoaineen olen tilannut etsy.comista.
Lactacyd tai Lactoline, sopii herkkäihoisille ihan kaikkeen hiuksista varpaisiin, myös vauvan pepun pesuun.
Lavera, Siberia ja luonnonkosmetiikkaa
Oliivipalasaippua kaikkiin kolmeen.
Joskus LV
Suihkugeeli joku vaniljan tuoksuinen, mutta hiuksiin aina kampaamo tuotteita.. kuivat luonnonkiharat
Ei niitä ole, käytän käsintehtyä saippuaa myös tukkaan. Tilaan suoraan valmistajalta.
Shampoo ja hoitoaine milloin mitäkin, viimeksi ostin Sunsilkiä, aika usein ostan myös Garnier Fructisia. Suihkugeeleistä I Love... -suihkugeelit on parhaita, ihania tuoksuja.
Suihkussa joku palasaippua mitä sattuu olemaan, hiuksiin Tokmannilla ostettua hajustamatonta shampoota, en muista merkkiä. Hoitoaine vaihtelee, milloin mitäkin markettihoitoainetta.
Parabeenejä näkyy ostavan monet ja itse olen alkanut skannaamaan mitä myrkkyjä löytyy, niin useimmat msrkettiostot jääneet ostamatta.
Ale laareista yleensä löytyy eniten allergisoivia.
Dovet sun muut 
H&S, ostaisin mentholia jos sitä vielä saisi, mutta sen puutteessa tavallista. Kokeilin omenaa, mutta en pitänyt.
En käytä mitään erillistä hoitoainetta, H&S laimennettuna noin 1/3 toimii hyvin ilmankin.
Viimeksi ostin Tresemmen jättipullot shampoota ja hoitoainetta. Ihon pesen Lidl palasaippualla. Sekä hiukset että iho voi hyvin. :)
Frantsila, rakastan frantsilan tuotteita!
Urtekram kookos ja se uusi berries.
LV:n shampoo ja hoitoaine, suihkusaippua tai -geeli on sitä mitä tekee mieli kokeilla. Palmolivea usein, mutta myös i lovet ovat ihania ja aina täytyy kokeilla uutuuksia (pätee oikeastaan kaikkeen noin yleisesti.)
Hiuksiin en käytä mitään silikoneja sisältäviä tuotteita enkä halua enää hajustettua shampootakaan. Kaikki muu saakin olla hajustettua, ja onkin.
Lidlin cien.