Shampoo, hoitoaine ja suihkugeeli, jotka ostat kaupasta?
Kommentit (35)
Ostan sitä shampoota mitä tarjouksessa on tai sitten muuten vaan halpaa. Ny taitaa olla joku gliss. Muita xz, ehs, linna, elvital, sunsilk. Suihkugeeleissä tykkään Tokmannin omasta iisistä, maksaa euron pullo. Tai sitten käytän palasaippuaa. Hoitoainetta en käytä.
Urtekram, Lactoline, näistä markettimerkeistä.
Shampoo ja hoitsikka on sitä suomalaista, jossa shampoo sininen ja hoitsikka valkoinen pullo. En nyt just muista mikä sen oikee nimi on. Mut ne mökkishampoot :) Meillä niillä pesee koko perhe. Mulla saippuana oliivipalasaippua.
Shampoo ja hoitoaine Organic Shopilta, itse olen ostanut Sokokselta :) Vartalon pesen Urtekramin aloe vera suihkugeelillä jota saa ihan perus Prismastakin.
Shampoopalat kyllä kiinnostaisi mutta en ole vielä löytänyt hyvää.
Vaihtelen aina shampoo ja hoitoaine merkkejä. Suihkugeeliä en käytä. Miks käyttäisin kun eka pesen shampoolla hiukset ja huuhdellessa se vaahtoava aines valuu kroppaa pitkin pesten myös sen.? Hoitoaine ei jätä ihoa niljakkaaksi selästä, kun laitankin sitä pienen knöödelin verran latvoihin ja en edes huuhtele pois. Laitan pyyhkeestä turbaanin päähän.
Eikö ollutkin kiva lukea suihkussakäymistottumuksistani?
Minustakin oli yhdessä ketjussa ihanaa huomata, miten moni kertoi juuri heidän letunpaistotottumuksistaan piiiitkällisen seikkaperäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Shampoo ja hoitsikka on sitä suomalaista, jossa shampoo sininen ja hoitsikka valkoinen pullo. En nyt just muista mikä sen oikee nimi on. Mut ne mökkishampoot :) Meillä niillä pesee koko perhe. Mulla saippuana oliivipalasaippua.
Hoitsikka on hyvä juttu kuivaan tukkaan. On mukava pukea lämmin untsikka päälle kun lähtee ulos lenkkeilemään sen hyvin hoidetun, hyvän tuoksuisella hoitsikalla hoidetun tukan kera. Silloin tietää että näyttää, kuulostaa hyvälle ja kauniille.
Timotei Pure shampoo, Dove tuubimalliset hoitoaineet vaihdellen, ainoat markettihoitoaineet joilla saan pörröisen luonnonkiharaan taipuvan tukan ihmismäisen näköiseksi, suihkugeelinä lactoline, se miedosti tuoksuva.
Vierailija kirjoitti:
Parabeenejä näkyy ostavan monet ja itse olen alkanut skannaamaan mitä myrkkyjä löytyy, niin useimmat msrkettiostot jääneet ostamatta.
Ale laareista yleensä löytyy eniten allergisoivia.
Dovet sun muut
Minä olen moni allerginen atoopikko ,mutta dove tuotteet ovat ainoat mitkä sopii(ne perus )
Shampoo ja hoitoaine nyt Garnier respons coconut water. Suihkugeeli Palmolive gourmet minttu.
En koskaan osta samaa suihkugeeliä toista kertaa, liikaa kokeiltavaa :D
Ihan sama minkä merkkinen hoitsikka, kohan ei oo ulkolainen vaan kotmainen. Esimerkis se missä mökin kuva.
Pääasia (pun intented) että hoitsikan vaikuttaessa, laitetaan kylpytakki päälle ja avataan limska.
Kylpytakin asemesta käy untsikka.
-iskä ja äiskä
Vierailija kirjoitti:
Dove, Dove ja Dove.
Nuo oli ennen ihania. Oikein haaveilin sellaisesta parfyymistä, jossa olisi se Doven ihanan raikas puhdas tuoksu.
Lopetin ostamisen vuosia sitten, koska tuoksu muutui tunkkaiseksi ja jotenkin eltaatuneeksi.
Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Urtekram, Lactoline, näistä markettimerkeistä.
Samat. Laveraa lisäksi. Tosin netistä tilaamalla sekä Laverat että Urtekramit saa varmaan kolmasosalla (tai alle..??) Suomen markkettihinnoista.
Santen tuotteita ostin viimeksi. Shampoo niin ihanan tuoksuinen että pakko ostaa uudestaan! Vaikka yleensä haluankin mahdollisimman neutraalin tuoksun.