**LOKAMASUT KESKIVIIKKO**
Heh, eilen niin hehkutin, että ultra on tänään JO klo 8.30 etten kerkee sitä jännäämään...no en varmaan, jos en ois heränny ennen viittä! Siis ihan uskomatonta, että tällainen vanha konkari kehtaa näin jännätä yhtä np-ultraa :) Tosin, tämä on eka kerta, kun en vielä tässä vaiheessa tiedä, että MITÄ siellä mahassa on vai onko mitään. Viime yönä taas puolihorroksessa hoivailin niitä kolmosia.. Kyllä se tuo alitajunta ja mielikuvitus tekee hyvän soosin tuolla päässä. Todennäköisintä lienee kuitenkin, että siellä on yksi, normaali vauva. Ja jos näin ei ole, niin kohtahan se nähdään. Tulen heti sitten naputtelemaan tänne ultraterveiset, kunhan takaisin kotiin pääsen.
Muuta ei nyt osaa ajatella, joten enemmän sitten toisella kertaa. Tulipahan kuitenkin aloitettua pino ;)
Mianni 11+4 (epäilen että nuo viikot tulee pienenemään nyt ultrassa.)
Kommentit (23)
Aloin tossa miettimään, että missä asti se kohtu voi jo olla? Mulla kun tuntuu siltä, että se ois jo vähän yli navan, onko mahdollista?
Liikkeitä olen minäkin jo tuntenut muutaman päivän. Välillä kyllä ajattelen et on jotai muuta möyrinää ku liikkeitä. Ens ma on ultra. Sitten nähdään jo paljon enemmän taas. Meinaan kun on toi diabetes ni voi sitä olla kaikenlaista häikkää. Äiti vasta tietää et olen raskaana. Ultran jälkeen kerrotaan sitten muille. Vaikka olihan np-ultrassa kaikki hyvin, mutta se oli jo rv10.
Sasku ja Onni rv14+4
Neljäskö: Vauvan pää-perämitta oli nyt 36,5mm ja vastasi siis vkoja 10+4. Pään koko vastas vkoa 10+3. Meillä 2 vanhinta on olleet pienipäisiä vauvoja...
Vertailun vuoksi (kun jonkun muun päivän pinossa kovasti joitakin kiinnosti nuo mitat) voisin laittaa aiemmista raskauksista nämä np-ultran mitat. Tai siis esikoisesta ei oo tehty np-ultraa, mutta tytöistä.
Eli, Venla on ultrattu vkolla 11+6, pää-perämitta 50,4 ->vastaa vkoa 11+5
Julia ultrattu 11+4, mitta 49,7 -> vastaa vkoa 11+3
Nyt siis heittää enemmän nuo viikot kuin aiemmin. Mutta rakenneultrassa on tyttöjen ja Villenki mitat sitten heittäneet enemmän, eli ovat olleet n. vkoa pienemmät kuin ois pitäny olla.
Kaikki kolme ovat olleet syntyessään kivan kokoisia, 3000g-3410g eli ei mitään isoja, mutta ei ihan pikkuruisiakaan. Ja tosiaan tuo pää on isältä peritty Villellä ja Venlalla. Venlalla varsinkin koko ikänsä mennyt ala-alakäyrää päänympärys :)
Nyt taitaa jo mennä ihan asian vierestä, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka jollain kiinnostaski :)
Mianni 11+4 (yhä vain ;)
Tuittuli kirjoitteli kanssa halajavansa samaista konetta. Mulle kans iski himo siihen ja sain jopa miehenkin innostumaan asiasta, mutta sitten iski taas tämä pihiys! Rupesin ajattelemaan että mitä kaikkea muuta sillä rahalla saisi... Toisaalta olisihan se ihana sisarusten ja iskänkin(sekä itse!) pästä kuuntelemaan vauvanääniä. Vaikea paikka taas kerran!!!
Laitoin kyselyäkin kyseisestä laitteesta palstalle, mutta ei taida olla kokemuksia omaavia henkilöitä paikalla. Kypsyttelen ajatusta huomiseen ja itseni tuntien käyn sitten sen vehkeen tilaamassa! =)
Miannille:oliko vauva minkä kokoinen nyt?
Päivänjatkoja taasen!
neljäs