Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Marketissa oli tänään myynnissä -30%-eineksiä joiden viimeinen käyttöpäivä oli 9.9.

Vierailija
10.09.2017 |

Kannattaa jatkossa tarkastaa alennuseinesten päiväykset joka kerta. Näköjään voi olla vanhentuneita myynnissä -30%-tarralla. Onneksi huomasin jo kaupassa enkä ostanut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, sielläkin on ihmisiä töissä. Ihmiset voivat tehdä virheitä.

Tuo menee ihan huolimattomuuden piikkiin. Ja inhmilliseen virheeseen vetoaminen on vähän onttoa kun kaupoissa monia kymmeniä henkilöitä töissä.

Vierailija
22/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa voi hyvin syödä, jos,päiväys mennyt förbi, näin sanoi mulle lihatuotteiden edustaja aikoinaan. En oo kuollu, jos pippuripihvi on menny pari päivää yli viimeisen myyntipäivän. Melkein parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaa voi hyvin syödä, jos,päiväys mennyt förbi, näin sanoi mulle lihatuotteiden edustaja aikoinaan. En oo kuollu, jos pippuripihvi on menny pari päivää yli viimeisen myyntipäivän. Melkein parempaa.

Lihatuotteiden jalostaja varmasti sanookin näin. Sanoiko kaiken lisäksi TV:ssä?

Vierailija
24/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka Nyysteeni kirjoitti:

Minua ei olisi haitannut. Varmaan 99% elintarvikkeista on syötäviä vielä pakettiin merkityn viimeisen käyttöpäivän jälkeenkin.

Kauppa ei saa myydä vanhaa kamaa, vaikka ketään ei haittaisi. Kukin sitten kotona itse päättää, syökö vanhaa ruokaa vai ei, mutta kauppa ei saa myydä yhtäkään vanhaa tuotetta. Tai "vanhaa."

Vierailija
25/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran ostin päiväyksen ohittanutta leipää normaalilla hinnalla :D

Leipä nyt vielä menee vanhanakin, mutta lihaa sisältävät einekset eivät.

Minä en nimenomaan leipää viitsi punalaputettuna ostaa, mutta joku pari päivää vanha lihakin menee ihan hyvin jos ei vaikuta pilaantuneelta.

Itse ostan lähes kaiken leivän punalaputettuna. Suoraan pakastimeen ja sieltä sulatukseen leipäpala kerrallaan.

Vierailija
26/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha pilaantuu erittäin herkästi, mutta ei se tarkoita että viimeisen käyttöpäivän jälkeen se on välittömästi käyttökelvotonta. Mutta kun sen viimeisen käyttöpäivän on oltava ilmoitettuna lihatuotteissa, joten joku päivämäärä on vain pakko laittaa.

Vierailija
27/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheen liha on varmaan ainoa, missä tuo päiväys kannattaa ottaa suht kirjaimellisesti. Ja tietty kalat. Muuten ei mitään hätää. Lihatkin on oikeasti parempia pitkään mureutuneena ja jossain kananmunissa ja hapanmaitotuotteissa nuo ovat lähinnä viitteellisiä nuo päivämäärät. 

Vierailija
28/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, sielläkin on ihmisiä töissä. Ihmiset voivat tehdä virheitä.

Tuo menee ihan huolimattomuuden piikkiin. Ja inhmilliseen virheeseen vetoaminen on vähän onttoa kun kaupoissa monia kymmeniä henkilöitä töissä.

meinaatko, että kaikki ovat siellä vain katsomassa päiväyksiä? Mitäs sinun työhösi kuuluu? Onko siinä mahdollista tehdä virheitä? 

Vierailija
29/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka Nyysteeni kirjoitti:

Minua ei olisi haitannut. Varmaan 99% elintarvikkeista on syötäviä vielä pakettiin merkityn viimeisen käyttöpäivän jälkeenkin.

Mulle sattuu aina ne yhteen prosenttiin kuuluvat elintarvikkeet.

Vierailija
30/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimattomuuden tai huonon ohjeistuksen vuoksi jäänyt vanhoja tuotteita hyllyyn, tarkoituksella niitä ei myydä.

Vierailija
31/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson aina päiväyksen. Niin monta kertaa tullut ostettua liian nopeasti pilaantuvia tuotteita. 

Kotona sitten en enää ole niin tarkka. Pari päivää sinne tänne ei merkitse mitään. Jos mennyt jo useampi päivä, syötän miehelle :). Itsekin se viittaa kintaalla päivämäärille. Hyvin toiminut tähän mennessä. 

Vierailija
32/33 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on jauheliha unohtunut kaappiin ja pari päivää vanhana alkanut jo nurkista harmaantumaan, muttei haissut pahalle. Chilisotkun seassa meni silti täydestä, mutta vähän kieltämättä mietitytti voisko sellaiseen tulla botuliinia tms. mutta ilmeisesti ei ainakaan sillä kertaa.

Vierailija
33/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen lähi-S-marketista kanajauhelihaa, jonka viimeinen käyttöpäivä oli myös eilen. Illalla huomasin. Ja ihan normihinnalla myivät. Tuolta on myös usein tavara loppu hyllyistä, esim. iltapäivällä ei ole välttämättä litran kevytmaitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä