Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka eivät sisusta?

Vierailija
10.09.2017 |

Olen hankkinut huonekaluja ja verhot. Vaihdoin verhot parin vuoden jälkeen paksumpiin.

Mielestäni mulla on kiva koti mutta ei mitenkään sisustettu. Olenko ainoa, joka rakastaa kotiaan eikä ole miettinyt mitään sisustustrendejä tms? Uskoisin että on, naistenlehdet ovat vain osatotuus. :)

En siis dissaa mitenkään sisustusta, en vain itse välitä siitä. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok. pääasia, että viihdyt kotonasi

Vierailija
2/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sisusta. koti kyllä näyttääkin siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai kaikki nyt sisustaa kuitenkin? Matot ja verhot, lamput ymsyms on osa sitä. Se ettei täytä kotiaan kaikella mahdollisella trendikrääsällä on eri asia.

Vierailija
4/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta.

T. N 56vuotta

Vierailija
5/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sisustus

Vaikea uskoa et löytyis kovin monta ihmistä, joka ei sisustais

Vierailija
6/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkoitin nyt sellaista mietittyä sisustusta, joka eroaa siitä että ostetaan huonekalut. 

ap

Vierailija
7/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta sikäli, että korvaisin käyttökelpoisia asioita tai huonekaluja uusilla. Mutta totta kai jotakin tarvitessani hankin sen mielestäni kauneimman ja sopivimman.

Vierailija
8/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta kun ei ole varaa ainakaan juuri nyt. Tai sitten vaan käytän rahat mieluummin muihin juttuihin. Esim lapsen asiat on mulle tärkeämpi rahan käyttökohde ja toisena tulee omat vaatteet ja meikit. Sisustus sitten on saanut jäädä aika lailla...

Vierailija
9/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei sisusta on kyllä melkoinen turn off

T. sisustava ja sivistynyt mies

Vierailija
10/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "sisustan" siten, että hankin tuotteita tai saan. En mieti sopiiko ne toisiinsa, vaan köllöttelen tyytyväisenä epäsuhtaisessa kodissani. Hankin tarpeeseen.

Esim jouluverhot ovat olleet samat 23 vuotta. Muuaika verhot on vaihtunut kerran näinä vuosina.

Vierailija
11/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarkoitin nyt sellaista mietittyä sisustusta, joka eroaa siitä että ostetaan huonekalut. 

ap

Onhan se huonekalujen hankintakin, jos miettii että "pitääkin laittaa musta sohvapöytä, kun se sopii paremmin asiaan x". Jos taas ei mieti sisustusta ollenkaan, niin se on tyyllin: "Tarvin sohvan, mistä saan halvimmalla.". Värillä ym. ei ole niin väliä, kunhan se täyttää tarkoituksensa.

Itse sisustaisin, jos olisi varaa. Kaikki kalusteet on kirppikseltä, sukulaisilta tai muuten vain käytettyinä hankittu. Tekisi mieli laittaa kaikki pois ja hommata uudet (tai erilaiset käytetyt).

Vierailija
12/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut sisustustrendeistä enkä sisustuksen uusimisesta, mutta toivon, että saisin tämän asunnon järjestettyä hieman itselleni mieleisempään kuntoon.

Tai no joo, voin katsella trendikuvia ja tunnistan mikä on nyt se trendi, mutta enimmäkseen ne eivät miellytä minua ollenkaan, joten en pyri samaan. 

Vierailija
13/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei sisusta on kyllä melkoinen turn off

T. sisustava ja sivistynyt mies

Sisustavana miehenä sanoisin, että se on turn on! Naisilla yleensä hyvin erilainen maku kuin itsellä, jolloin sisustuksesta ei pääsisi yhteisymmärrykseen. Jompaa kumpaa vituttaisi.. Mukavampi kun saa itse päättää.

Vierailija
14/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta juurikaan. Ajattelen siten, että niin kauan kuin astiat, tekstiilit ja huonekalut ovat ehjiä, niin ne ovat käyttökelpoisia. Mun on tosi vaikeeta käyttää rahaa sisustamiseen. Koen sen vaan turhana.

Käytän mieluummin rahaa elämyksiin, harrastuksiin ja matkoihin. Joku tonnin sohva olis ihan utopistinen ajatus. Tai kallis astiasto. Turhamainen olen kyllä siinä mielessä, että ostan esim. kauneudehoitotuotteita ja vaatteita.

Vierailija
15/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta, koska en halua laittaa rajallisia rahavarojani siihen. Se ei ole muutenkaan prioriteettilistalla kovin korkealla. Olis ihan kiva toki, että kotona on kaunista, eikä meillä mikään kaatopaikka oo nytkään. Suurin osa tavaroista on sieltä täältä, mistä on halvalla saatu, Ikeasta tai sukulaisilta. Anoppi työntää ihan hemmetisti kaikkia kirpparilta ostamiaan mattoja jne. meille, enkä viitsi niistä ruveta riitelemään, ajaahan ne asiansa tuossa lattialla. Haluaisinko uudet tapetit ainakin kolmeen huoneeseen, oman maun mukaisen värimaailman verhoihin ja mattoihin, ja uuden nahkaisen sohvaryhmän jne? No toki. Mutta ei mulla ole sellaisiin varaa eikä esim. taitoja, saati hermoja, tapetointiin.

Vierailija
16/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele sisustaminen.

t. Nainen

Vierailija
17/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, onneksi on muitakin, eikä kaikki ole sisustusblogien kiiltovalkoisten kaappien ja sävy-sävyyn-sopivien tyynyjen kanssa askartelevia. Mä en kuulu noihin sisustajiin, tykkään kun on vähän boheemia. Siistiä kuitenkin olla pitää.

Vierailija
18/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki huonekalut verhot yms on lähinnä sukulaisten vanhoja. Asun melko rähjäänytneessä rintamamiestaloja ja mulla on mummojen yms vanhoja verhoja sohvia jne. Ei vain jaksa kiinnostaa mikään sisustamiseen viittavakaan, rahalle on aina parempaakin käyttöä. Joskus vähän nolottaa tämä nukkavieru kämppä mutta se tunne menee yleensä nopeasti ohi.

Vierailija
19/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut samat huonekalut yli 25 vuotta. Edes verhoja en viitsi vaihdella. Niitä on jatkettu ja lyhennetty tarpeen mukaan. Tykkään kokopuisista lipastoista, hyllyistä ja pöydistä. Vanhin huonekalumme on 1920-luvulta. Multa puuttuu jokin sisustusruuvi päästä. Käytän rahani mieluiten matkustamiseen.

Vierailija
20/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustukseen menisi aikaa ja rahaa. Käytän aikani perheeseen ja tärkeään intohimoiseen harrastukseeni. En ole kovin visuaalinenkaan. En jaksa näpertää sisustuksen parissa. Verhojen vaihto on tylsää hommaa, yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän