Muita naisia, jotka eivät sisusta?
Olen hankkinut huonekaluja ja verhot. Vaihdoin verhot parin vuoden jälkeen paksumpiin.
Mielestäni mulla on kiva koti mutta ei mitenkään sisustettu. Olenko ainoa, joka rakastaa kotiaan eikä ole miettinyt mitään sisustustrendejä tms? Uskoisin että on, naistenlehdet ovat vain osatotuus. :)
En siis dissaa mitenkään sisustusta, en vain itse välitä siitä. :)
Kommentit (28)
Anopin vanhoja mattoja lattialla, 90% huonekaluista on kirpparilta.
En sisusta enkä ikinä ole sisutanutkaan, enkä myöskään aio vastedeskään sitä tehdä. Life is too short!
Enkä välitä kissanpeetä siitä mitä muut ajattelevat. See if I care!
Kun hankin uuden huonekalun (tai uuden käytetyn), tai vaikka maton tai verhot, haluan, että se on kivannäköinen ja sopii entisiin rojuihin. Olen valmis näkemään vaivaa löytääkseni mieleiseni. Kun muutan, järjestelen vanhat rojuni jollain tapaa silmää miellyttävään ja käytännölliseen järjestykseen uudessa kodissa. Mutta noin niin kuin muuten vaan en uusi sisustusta kuin silloin kun jotain puuttuu tai on hajonnut. Mistään trendeistä en välitä tippaakaan.
Tavallaan siis sisustan, mutta en harrasta sisustamista.
Sisustan siinä mielessä, että olen valinnut huonekalut siten että ne sopii mielestäni yhteen ja valinnut mieluisat verhot ja matot.
Sellasta "stailausta" en taas osaa. Ei ole harkiten hankittuja sohvatyynyjä, nätisti taiteltua torkkupeittoa, sopivasti aseteltua koristevaasia hyllyssä tai tuikkutarjotinta pöydällä.
Suurimmat elementit olen siis valinnut niin että ovat mielestäni yhteen sopivat (ja niitä ei vaihdella; verhotki on vuosikaudet ollut samat, mitä sitä hyviä vaihtamaan), ja pienempiä asioita, jotka tekevät huonekalusteista harkitun sisustuksen, en ole koskaan hankkinut.
Huomaan kyllä, vaikka vanhoja perhejuhlakuvia katsellessa, että minulla on nyt ihan erilaista kuin 70- 90-luvuilla otetuissa kuvissa. Jossain määrin on näköjään silloin vaikuttanut valintoihin kunkin ajan tyylit sekä tietenkin käytettävissä olevat varat. Eniten on varmaan vaikuttanut se, että omat mieltymykseni ovat nyt toiset kuin nuorempana. Nykyään suosin aika pelkistettyä tyyliä, jota kai sanotaan mimimalismiksi. Olen tullut allergiseksi tavararöykkiöille. Taustalla lienee ajatus oman aikani rajallisuudesta ja siitä, ettei jälkeenjääville kauheasti jäisi raivattavaa.
En sisusta. Ihan sama, kunhan kaikki toimii. Yksi sääntö meillä tosin on: levykalusteita ei tänne tule, joten täällä möllötellään sekalaisen tyylihuonekalujen keskellä. Kestävät vuosikymmenestä ja -sadasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei sisusta on kyllä melkoinen turn off
T. sisustava ja sivistynyt mies
Mun mielestä taas mies joka suuremmin kiinnittää huomiota tuollaisiin seikkoihin tai pitää niitä tärkeinä on naisellinen (=turn off) T.Nainen joka jonkn verran kyllä sisustaa mutta ei todellakaan toivo samaa mieheltään
Helpottava ketju. Voikun joku teistä olisi kanssani samassa työpaikassa. Tunnen itseni siellä ihan oudoksi hyypiöksi, kun en osaa muiden kanssa jutella mistään pentikistä, arabiasta ja kodin tekstiileistä. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Toiset naiset keskustelevat silmät loistaen sisustuksesta enkä mä osaa yhtään osallistua niihin juttuihin.