Nätein nimi: Armi, Irma, Mari vai Mira?
Kommentit (36)
Mari ja toisiksi nätein Mira. Armia ja Irmaa en tytölleni nimeksi antaisi.
Mari on kaunis ja etenkin yhdysnimen osana, toisena nimenä.
Minun nimeni on Mira :) On ihan ok nimi minusta, tosin pidän enemmän toisesta nimestäni joka on pitkä ja kaunis nimi, ja pohjoismaissa yleinen ja mm. eräällä kuningattarella on ollut kyseinen nimi.
Armi on nätti nimi. Tulee mieleen Miss Suomi Armi Kuusela tai sitten Armi Aavikko. Maria tai Irmaa en antaisi omalle lapselleni, ja oma nimeni on Mira.
Rima (nimien suhteen)on korkeammalla...
Mira on nätti nimi, muut on aika taviksia.
"1 Armi
2 Mari
3 Irma
4 Mira"
Mikä Mira-nimessä on rumaa? Kiinnostaa, koska se on minun nimeni ja ihan kiinnostavaa tietää millasia mielleyhtymiä siihen liitetään.
Vierailija kirjoitti:
"1 Armi
2 Mari
3 Irma
4 Mira"
Mikä Mira-nimessä on rumaa? Kiinnostaa, koska se on minun nimeni ja ihan kiinnostavaa tietää millasia mielleyhtymiä siihen liitetään.
Huulirasva
Mari-nimi on ihan kaunis tosiaan toiseen nimeen liitettynä eli yhdysnimenä, esim. Roosa-Mari, Roosamari tai Anne-Mari. Miksei myös Mari-Anne, Mari-Ann tai Mary-Ann (tunnen erään henkilön, jolla on nimenä Maryann, kaunis nimi).
Vierailija kirjoitti:
"1 Armi
2 Mari
3 Irma
4 Mira"
Tässä on nyt sellainen oppikirja esimerkki palstalogiikasta.
Eli nelkuksi kaunein listan nimi on ruma, koska ei ollut ykki, kakki tai kokki sijalle sijoittunut.
Irma on minusta kaunis. Ja nimestä tulee vielä voimakkaampi vaikutelma, kun pinnalla on nyt tämä hurrikaani.
Irma-nimestä tulee tosiaan aika voimakas vaikutelma, Irma on sellainen vahva nainen. Ja juuri nyt Irma-nimestä tuleekin tuo Hurrikaani mieleen.
Itse olen monen kuullut sanovan, että Mira on "pissisnimi", ja että Mirat ovat pinnallisia. Oma nimeni on Mira ja en ole kumpaakaan.
Mitä jos Mira rakentaisit sen identiteettisi jonkun muun asian perustalle, kuin nimesi.
1 Armi
2 Mari
3 Irma
4 Mira