Seksin harrastaminen ahdistaa, koska pelkään että rinnat ja etenkin nännit on tosi pienet ja seksintappajat miehelle :(
Olen 25, ja minulla on yksi kokemus jossa mies/poika taisi haluta vain seksiä. Ei seisonut. Meni itseltäkin halut ja paha mieli jäi, vihainenkin ja jotenkin hävettää vaikka tiedän että tämä nyt on minun kroppani. En haluaisi leikkaukseenkaan. Nyt olen ihastunut mieheen ja tunne taitaa olla vastavuoroinen. Jos päädyn hänen kanssaan sänkyyn, ylipäätään pelkään rakastua jos olen miehelle karvas pettymys rintojeni vuoksi. Ne ovat jotenkin löysät, suippomaiset, ei kauhean isot ja melko kaukanakin toisistaan. Pienet nännit.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten helppoa naisen on korjata nämä ongelmat. Pienimunaista miestä auta kuin hirttoköysi.
Joo, eihän ne tissit maksa kuin jotain 5000 euroa. Ikinä en ole omistanut noin paljoa rahaa.
Ilmeisesti nuorilla miehillä on niin paljon tarjolla täydellisellä kropalla varustettuja naisia että kun olin aikoinaan n 165/55 ja rinnat oli 70 B, että ihan tissien takia pari ilmaisi ettei kiinnosta. Varmaan joku nelivitonen olisi laskenut rimaansa jo. Nyt taas olen heille liian vanha (36).
Mitä vikaa B-cupin rinnoissa on?[/
70 b -kokoinen rinta on todella pieni. B kupissa ei ole mitään vikaa, paitsi että joillekin miehille rintojen Pienuus on iso ongelma..
Joo, minusta rintani olivat ihan hyvät, ennen kuin aloitin seuraelämän ja joko sanottiin suoraan että ne on liian pienet ja pitäisi olla isommat, tai jätettiin vain tyystin huomiotta ja koskematta. Ei ole tullut yhtään miestä vastaan joka olisi mitenkään ilmaissut pitävänsä rinnoistani, joten selkeästi minulla on eri käsitys rintojeni "riittävyydestä" kuin miehillä.
Minulla on saman suuntaisia kokemuksia suurin piirtein saman kokoisilla rinnoilla, b tai c 70. Lähinnä välinpitämätöntä suhtautumista, mutta on myös kommentoitu ikävästi ja yhden kerran rintojen pienuus oli iso osasyy suhteen päättymiseen.
Maailma on todella epäoikeudenmukainen paikka.