Seksin harrastaminen ahdistaa, koska pelkään että rinnat ja etenkin nännit on tosi pienet ja seksintappajat miehelle :(
Olen 25, ja minulla on yksi kokemus jossa mies/poika taisi haluta vain seksiä. Ei seisonut. Meni itseltäkin halut ja paha mieli jäi, vihainenkin ja jotenkin hävettää vaikka tiedän että tämä nyt on minun kroppani. En haluaisi leikkaukseenkaan. Nyt olen ihastunut mieheen ja tunne taitaa olla vastavuoroinen. Jos päädyn hänen kanssaan sänkyyn, ylipäätään pelkään rakastua jos olen miehelle karvas pettymys rintojeni vuoksi. Ne ovat jotenkin löysät, suippomaiset, ei kauhean isot ja melko kaukanakin toisistaan. Pienet nännit.
Kommentit (43)
Mä en harrastanut seksiä kuin vasta 42-vuotiaana siksi, että pelkäsin rintojeni olevan rumat. Meni aika paljon aikaa hukkaan elämästä. Varsinkin kun olin todella kaunis ja varmaan saanut ihan kenet tahansa.
No entäs kun ne on isot ja löysät riipparit, jotka on teini-iästä saakka osoittanu suoraan maahan:(
Vierailija kirjoitti:
No entäs kun ne on isot ja löysät riipparit, jotka on teini-iästä saakka osoittanu suoraan maahan:(
Ottaisin mielummin riipparit kun olemattomat aa-kupit. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten helppoa naisen on korjata nämä ongelmat. Pienimunaista miestä auta kuin hirttoköysi.
Puppua. Tuohonkin ongelmaan auttaa käynti plastiikkakirurgilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten helppoa naisen on korjata nämä ongelmat. Pienimunaista miestä auta kuin hirttoköysi.
Joo, eihän ne tissit maksa kuin jotain 5000 euroa. Ikinä en ole omistanut noin paljoa rahaa.
Ilmeisesti nuorilla miehillä on niin paljon tarjolla täydellisellä kropalla varustettuja naisia että kun olin aikoinaan n 165/55 ja rinnat oli 70 B, että ihan tissien takia pari ilmaisi ettei kiinnosta. Varmaan joku nelivitonen olisi laskenut rimaansa jo. Nyt taas olen heille liian vanha (36).
Mitä vikaa B-cupin rinnoissa on?
Siis se mies todellakin on tietoinen sun rinnoista jo tässä vaiheessa. Mun rinnat on ihan jees, mutta en mä halua niitä esitellä, niitä voi koskea ja näykkiä pimeässä peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eihän ne tissit maksa kuin jotain 5000 euroa. Ikinä en ole omistanut noin paljoa rahaa.
Ilmeisesti nuorilla miehillä on niin paljon tarjolla täydellisellä kropalla varustettuja naisia että kun olin aikoinaan n 165/55 ja rinnat oli 70 B, että ihan tissien takia pari ilmaisi ettei kiinnosta. Varmaan joku nelivitonen olisi laskenut rimaansa jo. Nyt taas olen heille liian vanha (36).
Tanssisin riemusta, jos saisin pienen penikseni tai lyhyyteni korjattua tuolla summalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppua. Tuohonkin ongelmaan auttaa käynti plastiikkakirurgilla.
Ei kuulemma auta. Kyselin vähän ja lähes varmasti olisi tulossa erektion kanssa ongelmia
Ei kannata niistä tisseistä stressata. Nythän on perse ihanteena, ja ei pieni vaan mitä isompi niin parempi.. Kuinka tämä maailma meneekin näin?
Avoin puhuminen on vaikeaa, mutta paras vaihtoehto. Sano suoraan miehelle, että alat olla kiinnostunut hänestä, mutta aiemman kokemuksen takia pelkäät, ettet riitä rintojesi takia. Jos miestä ei kiinnosta, niin varmaan häviää, mutta jos häntä kiinnostaa, niin asian kanssa on paljon helpompi edetä ratkaisuja yhdessä pohtien.
Jos olet kertomatta ja pohdit koko ajan itse asiaa, se näkyy epävarmuutena ja empimisenä, jonka mies voi tulkita, että et ole kiinnostunut hänestä. Jos mies tulkitsee, että olet haluton, niin ei se omakaan halu herää.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa B-cupin rinnoissa on?[/
70 b -kokoinen rinta on todella pieni. B kupissa ei ole mitään vikaa, paitsi että joillekin miehille rintojen Pienuus on iso ongelma..
Minulla on kuppikoko aa/a. Ikinä ei ole yhtään miestä haitannut pienet rinnat tai ainakaan kukaan ei ole sanonut mitään ikävää. Välillä mietin ottavani silikonit, mutta sekä ex-aviomieheni että nykyinen mieheni ovat olleet jyrkästi vastaan. Siltikin välillä ajattelen, että olisin tyytyväisempi vartalooni isommilla rinnoilla. Useimmiten en kuitenkaan jaksa pohtia rintojani :) Kyllä parisuhde kuitenkin rakentuu ihan muiden asioiden varaan kuin jonkun yksittäisen ulkoisen piirteen.
Kiitos kovasti vastauksista! :)
ap
Sano että haluat pitää liivit päällä. Ei sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa B-cupin rinnoissa on?[/
70 b -kokoinen rinta on todella pieni. B kupissa ei ole mitään vikaa, paitsi että joillekin miehille rintojen Pienuus on iso ongelma..
Joo, minusta rintani olivat ihan hyvät, ennen kuin aloitin seuraelämän ja joko sanottiin suoraan että ne on liian pienet ja pitäisi olla isommat, tai jätettiin vain tyystin huomiotta ja koskematta. Ei ole tullut yhtään miestä vastaan joka olisi mitenkään ilmaissut pitävänsä rinnoistani, joten selkeästi minulla on eri käsitys rintojeni "riittävyydestä" kuin miehillä.
Ei se mies sinua piirittäisi, jos rintojesi koko olisi ongelma. Näkeehän sen suuntaa antavan koon jo vaatteet päälläkin. Käy varmasti aivan kuumana. Ei muuta kuin hevosen selkään. m26
mietihän kun syövän takia on menettänyt rinnan ja aina ei voida rakentaa uutta rintaa.
En lähtisi ikinä arvostelemaan tai jättämään naista hänen rintojensa takia.
Itse olen taas saanut osakseni arvostelua ja seksistä kieltäytymisiä penikseni pienen koon takia. En mä näitä arvostelleita naisia syytä - heillä on vapaus valita - mutta eihän se hyvältä tunnu tulla hylätyksi asian takia, johon ei itse voi vaikuttaa.
Mä olin myös tosi epävarma rintojeni suhteen nuorempana. Asiaa ei auttanut se, että muutamakin ilman käytöstapoja oleva kundi kommentoi pienirintaisia ikävään sävyyn seurassani. Sitten eräs "maailman komein" (mun silmissäni) mies tykästyi minuun ja jopa kehui rintojani. Itsetuntoni nousi huimasti. Ei rintojen koko tai ulkonäko loppujen lopuksi ole monillekaan miehille mikään kynnyskysymys.
Ei miehillä aina seiso, vaikka edessä olisi maailman upein nainen.