Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää hoikistua normaalipainoon 58kg.

Vierailija
10.09.2017 |

Nyt 75kg. Sokeriton ruokavalio kyseessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossa.

Vierailija
2/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisesti puolisen vuotta. Ei tuo sokerittomuus pelkästään hoikaksi tee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 750g viikossa on aika hyvä keskiarvo (yleensä sanotaan 500g-1kg/vko). Eli sellainen runsas 5kk menee. Mutta luultavastikin ennemmin 6kg koska pakolla tulee viikkoja jolloin et pysy dieetissä.

Sokeritonta ruokavalio varmasti hyvä mutta tärkeintä syödyn ruoan määrä ja kalorit. Jos syö kilokaupalla sokeritonta mutta rasvaista ruokaa niin ei takuulla laihdu.

Vierailija
4/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa niin monet asiat. Onko ylikilot tulleet nopeasti, ootko elänyt todella epäterveellisesti, onko paljon nestettä, paljonko lihasmassaa ym.

Vierailija
5/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta menisi 30 viikkoa jos syön 1200 kcal:ia päivässä.

Vierailija
6/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuus. Et tule saavuttamaan sitä koskaan...

Vierailija
7/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin tavoitteeksi 65-70kg.siitä se lähtee.

Vierailija
8/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny sokeria kokonaan pois jätä. Syö kaikkea kohtuudella.

Vierailija
9/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi jättää sokeria kokonaan pois? Minä jätin jo parikymmentä vuotta sitten. En lisää sokeria mihinkään, en syö sokerisia jogurtteja, pullia, kakkuja, karkkeja jälkiruokia yms. En syö myöskään kenotekoisesti makeutettua koska en kaipaa makeaa eikä se maistu hyvälle!

Ei mitään ongelmia  olla sokeriton. Katson tuoteselosteet enkä osta mitään mihin lisätty sokeria. Myös vaalean leivän ja vehnäjauhon olen jättänyt. Samoin siis pastat ja riisit ja perunan.

Syön kasvispainotteisesti, hyvin vähän hedelmiä mutta marjoja kyllä. Maustamaton kreikan jogurtti, raejuusto marjoilla, siinä minun jälkiruokani. 

Olen pudottanut painoa 64 kilosta 53 kiloon. Olen ollut allekin, mutta voin parhaiten tässä painossa. Pituus 168 cm ja aikuinen nainen normaali aktiivinen. 

Silloin tällöin voin syödä popcornia tai sipsiä, mutta nekään eivät useinkaan maistu. Kuitenkin suolaista ennemmin kuin makeaa. 

En muista miten nopeasti kilot katosivat, siitä on jo niin kauan aikaa, mutta helppoa se oli! Makeasta oppii hyvin nopeasti pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi