Miten kauan kestää hoikistua normaalipainoon 58kg.
Kommentit (9)
Terveellisesti puolisen vuotta. Ei tuo sokerittomuus pelkästään hoikaksi tee...
Sellainen 750g viikossa on aika hyvä keskiarvo (yleensä sanotaan 500g-1kg/vko). Eli sellainen runsas 5kk menee. Mutta luultavastikin ennemmin 6kg koska pakolla tulee viikkoja jolloin et pysy dieetissä.
Sokeritonta ruokavalio varmasti hyvä mutta tärkeintä syödyn ruoan määrä ja kalorit. Jos syö kilokaupalla sokeritonta mutta rasvaista ruokaa niin ei takuulla laihdu.
Vaikuttaa niin monet asiat. Onko ylikilot tulleet nopeasti, ootko elänyt todella epäterveellisesti, onko paljon nestettä, paljonko lihasmassaa ym.
Minulta menisi 30 viikkoa jos syön 1200 kcal:ia päivässä.
Ikuisuus. Et tule saavuttamaan sitä koskaan...
Ota ensin tavoitteeksi 65-70kg.siitä se lähtee.
Älä ny sokeria kokonaan pois jätä. Syö kaikkea kohtuudella.
Miksi ei voisi jättää sokeria kokonaan pois? Minä jätin jo parikymmentä vuotta sitten. En lisää sokeria mihinkään, en syö sokerisia jogurtteja, pullia, kakkuja, karkkeja jälkiruokia yms. En syö myöskään kenotekoisesti makeutettua koska en kaipaa makeaa eikä se maistu hyvälle!
Ei mitään ongelmia olla sokeriton. Katson tuoteselosteet enkä osta mitään mihin lisätty sokeria. Myös vaalean leivän ja vehnäjauhon olen jättänyt. Samoin siis pastat ja riisit ja perunan.
Syön kasvispainotteisesti, hyvin vähän hedelmiä mutta marjoja kyllä. Maustamaton kreikan jogurtti, raejuusto marjoilla, siinä minun jälkiruokani.
Olen pudottanut painoa 64 kilosta 53 kiloon. Olen ollut allekin, mutta voin parhaiten tässä painossa. Pituus 168 cm ja aikuinen nainen normaali aktiivinen.
Silloin tällöin voin syödä popcornia tai sipsiä, mutta nekään eivät useinkaan maistu. Kuitenkin suolaista ennemmin kuin makeaa.
En muista miten nopeasti kilot katosivat, siitä on jo niin kauan aikaa, mutta helppoa se oli! Makeasta oppii hyvin nopeasti pois.
Kilo viikossa.