Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia murheita teillä on oman luonteenne kanssa?

Vierailija
10.09.2017 |

Itse olen ihan hullu suorittaja. Aina pitäisi tehdä enemmän ja paremmin kuin muut :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hillitön vapauden kaipuu, vaikka olen 40 ja on lapset ja avioliitto ja omakotitalo. Inhoan pakkoja ja velvollisuuksia.

Olen tavattoman ujo. Olen se mykkä, joka ei koskaan puhu vanhempainilloissa tai kokouksissa.

Olen edelleen unelmoija ja pilvilinnojen rakentaja.

Olen loputtoman epäkäytännöllinen.

Näiden kanssa sitten elän maailmassa, joka arvostaa sosiaalisiutta, pragmaattisuutta ja jalat maassa asennetta.

Vierailija
42/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen realisti ja välillä jopa kyyninen. Jos jokin asia on mielestäni huonosti tai ei toimi, sanon asian ääneen. Valtaosalle ihmisistä tämä on liikaa ja kuulen usein olevani negatiivinen, vaikka he itse tietäisivät asian olevan juuri niin kuin sanoin. En ymmärrä yltiöpositiivisuutta, mutta en myöskään ole negatiivinen. Hyvistä ja kivoista jutuista innostun samalla tavalla kuten muutkin.

En myöskään osaa kunnioittaa auktoriteettejä pelkän tittelin perusteella ja tästä on tullut työpaikoilla ongelmia. En tee asioita vaan siksi, koska joku sanoo tai käskee. Jos jokin prosessi tai jokin työtehtävä on mielestäni järjetön, sanon sen ääneen ja tuon kehitysehdotukseni esiin.

Lähtökohtaisesti suhtaudun ihmisiin neutraalisti, mutta jos joku loukkaa tai ärsyttää minua, annan kyllä oman mielipiteeni kyseisestä henkilöstä näkyä. Nuorempana tuli lauottua näitä mielipiteitäni päin naamaa, mutta onneksi aikuisiällä olen oppinut tuomaan asian esille eleillä ja sopivilla sanavalinnoilla.

Noin yleisesti sanoisinkin, etten ole kovinkaan kiva ihminen kuin ainoastaan niille, jotka sen mielestäni ansaitsevat. Tiedostan myös sen, etttei oma mielipiteeni tai tulkintani välttämättä aina ole oikea. Toisaalta olen välttynyt ihmissuhteissa suurilta pettymyksiltä juuri luonteeni takia, sillä minua ei pysty pompottamaan toisen mielitekojen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liian kiltti ja liian pitkälle ymmärtäväinen toisen huonoille puolille. Voisin häkä käyttää termiä läheisriippuvainen.

Lisäksi olen laiska ja mukavuudenhaluinen.

Vierailija
44/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saa jostain syystä viban, että olen heikko, kiltti ja hyväksikäytettävä. Se vituttaa ihan hirveästi, enkä osaa kauniisti ilmaista, että turha kuvitellakaan. Löydän itseni siis uudelleen ja uudelleen tilanteesta, etten voi sietää toista, koska kuvittelee voivansa käyttää hyväksi. Olen sosiaalinen ja iloinen, haluan kavereita ehkä ystäviäkin, mutta kerta toisensa jälkeen olen samassa tilanteessa.

Vierailija
45/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuulla sairastavani mahdollisesti epävakaata persoonallisuushäiriötä. Kiihdyn nollasta sataan niin hyvässä kuin pahassa. Kaikki tunteeni ovat todella voimakkaita ja mielipiteeni vaihtuvat tuulen mukana.

Vierailija
46/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä asioiden suunnittelusta. usein minulla on aloitekyvyttömyyttä. keksin paljon tekemistä ja ideoita mutten pääsee niiden tekemiseen asti. vihaan matkijoita. käytän rahaa asioihin mitä en tarvitse, tahdon vain omistaa. olen aina ollut huono keskittymään koulussa, yleensä päivän päätteeksi en muista mitään.

Vierailija
47/47 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

schoolfool kirjoitti:

en pidä asioiden suunnittelusta. usein minulla on aloitekyvyttömyyttä. keksin paljon tekemistä ja ideoita mutten pääsee niiden tekemiseen asti. vihaan matkijoita. käytän rahaa asioihin mitä en tarvitse, tahdon vain omistaa. olen aina ollut huono keskittymään koulussa, yleensä päivän päätteeksi en muista mitään.

Aloitekyvyttömyys täälläkin! Mistähän se johtuu? Töissä olen tosi tehokas, kotona en saa mitään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän