Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun joku tekee aloituksen liittyen ihastumiseen, niin

Vierailija
10.09.2017 |

se ensimmäinen kommentti on lähes poikkeuksetta ap:n itsensä kirjoittama. Kommentissa hän vastaa muka toisena henkilönä, joka sanoo juuri ne sanat, joiden ap toivoisi olevan totta. Jos (yleensä kun) kommentti saa paljon yläpeukkuja vakuuttaa se ap:n siitä, että asia todella on näin. Näin hän pitää toivoa yllä vaipumatta epätoivoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pidä paikkaansa kukaan ole koskaan tehnyt näin eikä tule tekemäänkään. Miksi näin oletat, hei ap, hei ap, hei?

Vierailija
4/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Ap

Joku tajusi heti jutun juonen! Olen niin väärässä!

Ap

Vierailija
5/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku oikeasti avautuu palstalla tulee paikalle trollli tai pari nollaamaan, väheksymään, halveksumaan, haukkumaan ja pilkkaamaan avautujaa. Kaikki palstaa pidempään seuranneet tietävät tämän. Se on seurausta palstan keskustelukulttuurin muuttumisesta trolllauskulttuuriksi.

Nyt on menossa siirtymäaika. Palstalla on vielä ns. tavallisia kirjoittelijoita, jotka eivät ole trolllaamassa. Jos tilanne jatkuu tälläisenä pidempään ei tavisten tekemiä aloituksia enää tule ollenkaan ja jäljelle jää vain trolllien keskinäinen kilvoittelu parhaasta saavutuksesta. 

Vierailija
6/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkasi hurjasti kun avauduin parisuhde ongelmastasi pari päivää sitten ja parin asiallisen viestin jälkeen minua syytettiin provoilusta. Yksi jopa epäili että olen Mode, mutta sen otin kohteliaisuutena.

Vierailija
7/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkasi hurjasti kun avauduin parisuhde ongelmastasi pari päivää sitten ja parin asiallisen viestin jälkeen minua syytettiin provoilusta. Yksi jopa epäili että olen Mode, mutta sen otin kohteliaisuutena.

Kuulut nykyään vähemmistöön eli et ollut trollaamassa. Tämä valitettavasti on seurausta Sanoma OY:n valitsemasta moderoinnin linjasta. Asiattomuudet ja avoin trollaus jää palstalle ja viestit poistetaan siinä tapauksessa että niissä kirjoitetaan vääriä poliittisia mielipiteitä joita ei ole edes palstan säännöissä kielletty.

Jos olet sitä mieltä että tilanteeseen pitäisi saada korjausta niin anna palautetta palstan toiminnasta. Ohjeet löydät täältä:

http://www.vauva.fi/comment/30963152#comment-30963152

Vierailija
8/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantahtoinen provoilu on pilannut av palstan.

Vierailija
9/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, miksi oletatte että ilkeät vastaukset on provoilua eli ei tarkoituksella sanottu? Ihmiset, osa häiriintyneitä osa ei, vain ajattelee monista asioista toisin kuin keskiverto kiva ihminen..

Vierailija
10/10 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miksi oletatte että ilkeät vastaukset on provoilua eli ei tarkoituksella sanottu? Ihmiset, osa häiriintyneitä osa ei, vain ajattelee monista asioista toisin kuin keskiverto kiva ihminen..

Samat ihmiset harrastavat provoiluaan myös palstan ulkopuolella mahdollisuuksien mukaan. Selän takana juoruajat ja selkäänpuukottajat näkevät tämän palstan paikkana, jossa voi avoimesti olla oma itsensä.