Näin unta, jossa tulin uskoon :O
Siis en ole kristitty uskovainen, mutta tänään nukuin tavallista pidempään. Näin unta, jossa olin jossain herätyskristittyjen jumalanpalveluksessa, olin päätynyt sinne sattumalta paettuani joitakin miehiä (olen oikeassa elämässäni eronnut väkivaltaisesta miehestä).
Aluksi olin vähän ihmeissäni, minne olin päätynyt ja sitten se maallikkosaarnaaja tms. sanoi melkein joogaohjaajamaisesti, että "hengittäkää syvään ja antakaa pyhän hengen tulla itseenne". Ja hän toisti sen. Siinä unessa tein niin ja mulle tuli euforinen ja rakkaudentäyteinen olo ja tajusin tulleeni uskoon. Sitten heräsin ja tajusin, että kello oli juuri vähän yli 10 sunnuntaiaamuna.
Mitä ihmettä tämä on? En ole aiemmin käynyt näin. Please, kertokaa jotkut näkemyksiänne. Tämä juttu tosiaan tapahtui mulle tänään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jumala kutsui sinua!
Mieletöntä! Älä jätä tätä korttia katsomatta vaan anna Jumalalle tilaisuus. Avaa Raamattu Uudesta Testamentista ja lue.
Usko tulee evankeliumin kautta❤️
Minäkin neuvoisin näin. Evankeliumi avaa uskonsuhteen Jumalaan.
Näin itsekin n. vuosi ennen uskoon tulemistani unen, joka oli ihan ihmeellinen, ja herättyäni olin sanoinkuvaamattoman onnellinen. Jotkut uskovaiset sanovat, ettei unille kannata antaa juuri merkitystä, mutta minusta ne ovat kiehtovia ja uskovainen voi pohtia niitä Raamatun valossa. Näkihän Joosefkin jopa enneunia ja sai Jumalalta lahjan profetoida unien perusteella.
Yksi ystäväni on tullut uskoon unen kautta. Se uni oli alku taipaleelle, joka toi hänet Jumalan luo. Monet muslimit ovat löytäneet Jeesuksen unien kautta.
Jumala kutsui sinua!
Mieletöntä! Älä jätä tätä korttia katsomatta vaan anna Jumalalle tilaisuus. Avaa Raamattu Uudesta Testamentista ja lue.
Usko tulee evankeliumin kautta❤️