Meeri Koutaniemen ja Sam Yaffan häät Mallorcalla
Minkä hemmetin takia hääpuvussa on puukko?! Meni maku koko ukosta. Ei ole edes huumoria.
Kommentit (193)
Haha, en edes tiennyt kuka on Meeri Koutaniemi, mutta palstalla hän on kaikesta päätellen hyvinkin tunteisiin menevä hahmo :D
Vierailija kirjoitti:
Frida Kahlo on angstisten teinityttöjen idoli. Keski-ikäistä ei yleensä enää toi silvottu ruumis ja vanha/ruma/lihava/välinpitämätön suuritaiteilijapuoliso- kuvio puhuttele.
Mutta Frida-look sopii kyllä Meerille melkeinpä paremmin kuin Kahlolle itselleen. Mutta luovan ala ihmisen ajattelisi itse oman tyylinsä kykenevän kehittämään. Kopsiminen ja plagiointi on tylsää. Entä jos joku miestaiteilija adoptoisi sellaisenaan vaikka Dalin lookin?!
Mutta tuo silpomisjuttu ilmeisesti Meeriä puhuttelee, Kahlon traumojen operaatioiden jäljiltä runneltu fysiikka, Meerin kuvat silvotuista tytöistä ja lapsiraskauksista. Kamalia, mutta toki tärkeitä aiheita. Ikääntyvä rokkari on sitten kuviossa köyhän miehen Diegona.
Juhana Helmenkalastaja kopsasi Dali-lookin jo.
Yaffalla on tavallinen tumma puku, johon tuo puukkosysteemi ei sovi lainkaan. Jos kopsataan , niin eikö koko puku olisi sitten Pohjanmaan tyyliä.
http://www.kansallispuvut.fi/puvut/etelapohjanmaa_mp.htm
Yaffa ei ole muuta kuin ottanut yksityiskohdan, jolla ei ole mitään yhteyttä vaatteisiinsa. On pellen näköinen, mutta kumpikin on kuin naamiaisiin menossa.
Alkuun luulin, että toi on hedelmäkori toi päässä oleva juttu. Hyvännäköisiä ovat. Olihan Sami Saikkosen nuorikollakin vadimkokoinen kukkalaite päässään.
Jos uskaltaa ottaa isänsä ikäisen puolison, niin uskaltaa kyllä revitellä häälookissakin.
Haukutaanko täällä Meerin juhlatyyliä persoonattomaksi? Enpä ole koko 40-vuotisen elämäni aikana nähnyt yhtään morsianta, jolla olisi vain yksi look-a-like koko maailmassa.
Elvislook olis kans jees, siis noissa häissä jos oikein ruvetaan revitteleen.
Mä haluaisin olla Juha Miedon näköinen sitte, se parta on ihku ja sininen pipo plus hiihtosauva vyöllä.....
Vierailija kirjoitti:
Frida Kahlo on angstisten teinityttöjen idoli. Keski-ikäistä ei yleensä enää toi silvottu ruumis ja vanha/ruma/lihava/välinpitämätön suuritaiteilijapuoliso- kuvio puhuttele.
Mutta Frida-look sopii kyllä Meerille melkeinpä paremmin kuin Kahlolle itselleen. Mutta luovan ala ihmisen ajattelisi itse oman tyylinsä kykenevän kehittämään. Kopsiminen ja plagiointi on tylsää. Entä jos joku miestaiteilija adoptoisi sellaisenaan vaikka Dalin lookin?!
Mutta tuo silpomisjuttu ilmeisesti Meeriä puhuttelee, Kahlon traumojen operaatioiden jäljiltä runneltu fysiikka, Meerin kuvat silvotuista tytöistä ja lapsiraskauksista. Kamalia, mutta toki tärkeitä aiheita. Ikääntyvä rokkari on sitten kuviossa köyhän miehen Diegona.
Millainen mahtaisi olla täysin oma tyyli mitä ei kellään muulla ole? Ja vieläpä sellainen mitä palstalla ei haukuttaisi?
Mutta Frida-look sopii kyllä Meerille melkeinpä paremmin kuin Kahlolle itselleen. Mutta luovan ala ihmisen ajattelisi itse oman tyylinsä kykenevän kehittämään. Kopsiminen ja plagiointi on tylsää. Entä jos joku miestaiteilija adoptoisi sellaisenaan vaikka Dalin lookin?!.[/quote]
Juhana Helmenkalastaja kopsasi Dali-lookin jo.[/quote]
Juhana kopsasi sukunimensä Bizet'n samannimisestä oopperasta. Ja liikeideat tais olla Sarasvuota? Missäs tyyppi nykyään on?
Nuorena kävin pyhiinvaellusmatkalla Mexicossa Kahlon kotitalossa ja New Yorkin moma:n Kahlo-näyttelyssä.
Tosi hyvät on noi imitaatiot, kuteet,päälaitteet,olemukset, ammatit, ikäero, elämäntyyli ja toi Mallorcakinaurinkoineen.
Mitä vikaa siinä on, jos on häissä tai vaikka koko elämässä Kahlo-teema. Teemahäät on ihan yleisiä, heillä Kahlo-Rivera-teemahäät.
Vierailija kirjoitti:
Ihana pari. Upeat häät kuvankauniissa paikassa Mallorcalla. Ei mulla muuta.
Anssi Pentsinen ja Laura Arffman olivat enemmän minun mieleen parina.
M35
Mä näytin 1h ennen alttarille astumista ihan samalta kuin Meeri. Mullakin oli liian avonainen pitsimekko ja valtavat kirkkaanpunaiset papiljotit päässä ennen häitä. Luulin aluksi, että noi kuvat on otettu ennen häitä, kun on vielä isot punaiset paplarit päässä ja tulee sitten kaunis kiharakampaus hääjuhlaan. Mutta toi onkin se kampaus. Ja paplarit onkin kukkia.
Yritti Arman Alizadia, mut melko pian sen jälkeen löysi Jaffan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mahtaisi olla täysin oma tyyli mitä ei kellään muulla ole? Ja vieläpä sellainen mitä palstalla ei haukuttaisi?
No mutta Frida Kahlo -look on aikamoinen brändi. Ei kai kukaan kehtaisi sellaisenaan apinoida vaikka prinsessa Victorian häätyyliä? Teettäisi teko-kameekoruista tiaran ja korvikset ym.
Vähän tökeröä plagiointia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeeko Meeri olevansa uudelleensyntynyt Frida Kahlo, kun pukeutuu aina kuin naamiaisiin täydelliseksi kopioksi? Hän on kaunis ja näyttää todellakin samalta, mutta minua kummastuttaa tuo täsmälleen samanlainen tyyli. Miksei mieluimmin hae jotain täysin omaa? Tai no, mitä se minulle kuuluu..
Kulmakarvojen yhteenkasvaminen, eikö kopioija ole tätä huomannut?
Olivatko Mike Monroe, Andy&Angela kutsuvieraita?
Mitäs noiden lapsista sitten tulee? Mandariineja vai Klenentiinejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeeko Meeri olevansa uudelleensyntynyt Frida Kahlo, kun pukeutuu aina kuin naamiaisiin täydelliseksi kopioksi? Hän on kaunis ja näyttää todellakin samalta, mutta minua kummastuttaa tuo täsmälleen samanlainen tyyli. Miksei mieluimmin hae jotain täysin omaa? Tai no, mitä se minulle kuuluu..
Kulmakarvojen yhteenkasvaminen, eikö kopioija ole tätä huomannut?
Ei kai kukaan nyt mitään rumaa kopsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta Frida Kahlo -look on aikamoinen brändi. Ei kai kukaan kehtaisi sellaisenaan apinoida vaikka prinsessa Victorian häätyyliä? Teettäisi teko-kameekoruista tiaran ja korvikset ym.
Vähän tökeröä plagiointia.
Ei ihan, mutta Beckhamien hääthän oli melkoiset "kuninkaallishäät" tai nykyään varmaan GoT-häät: molemmilla oli kruunut ja valtaistuimet, näin osallistuneet kertovat. Rahaa paloi ja paljon. Mutta yhdessähän ovat yhä.
Diegolla oli tumma huopahattu.
Fridalla oli pieni lemmikkiapina ja hedelmäkori päässä.
Oi nuo taiteilijat, nuo taitelijasielut....