Seksi hiipunut
Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne, kun en enää muutakaan keksi. Olen siis kohta parikymppinen nuori nainen. Olen seurustellut pian kolme vuotta avopuolisoni kanssa. Avopuolisoni on minua kymmenen vuotta vanhempi.
Alussa meillä oli aivan ihana seksielämä. Seksiä saatto olla useamman kerran päivässä. Koin itseni haluttavaksi. Alkuhuuman jälkeen seksiä oli ehkä kerran viikossa. Se oli jo minulle ihan liian vähän. Nyt meillä on seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa, sekin minun aloitteesta.
Miehelläni on stressaava työ ja harrastukset siihen päälle. Minä koitan ymmärtää, mutta kyllä olen jo aika turhautunut. Itse olen näin nuori; tahtoisin kokeilla kaikkea uutta ja toteuttaa seksuaalisuuttani. Rakastan silti puolisoani, enkä tahtoisi vain tämän takia jättää häntä. Miehelleni on hirveän tärkeää läheisyys; kosketus, halaukset ja pusut. Ovat ne toki minullekin, mutta enemmän minä kaipaan sitä kunnon seksiä.
Kun yritän puhua asiasta miehelleni, hän toteaa kuinka minä painostan häntä. Välillä jopa miehelläni on ollut vaikeuksia erektion saamisessa. Tuntuu totta kai, että vika on minussa. Vaikka en edes ole lihonut alkuajoistamme. Pidän edelleen itsestäni huolta juoksemalla ja käymällä kuntosalilla. En enää tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.
Luulempa että miehelläsi on erektiohäiriö ja sen takia on alkanut välttelemään seksiä. Voi kumpa kaiki tuosta kärsivät tajuaisivat hakea reseptin potenssilääkkeeseen niin moni liitto voisi paremmin.
T ex potenssihäiriöinen