Tunna Milonoff on alkanut muistuttaa yhä enemmän kumppaniaan Riku Rantalaa
Vähän sama kuin että isäntä ja koira alkavat vuosien mittaan tulla toistensa näköisiksi.
Kommentit (50)
Rasittavia ja inhoa herättäviä, etenkin rantala. Se puhetapa ja itserakkaus.. yök.
Virkistäviä poikkeuksia näitten mattiapusten ja tuomasenbuskejen aikoina.
Teennäisiä. Hyvin harkittua "raikkautta ja erilaisuutta".
teinipoikasia keski-ikäisten kääpiöiden ruumiissa
Just katoin samaa. Jostain mainoksesta, heidän ohjelmiaan en katso.
Vierailija kirjoitti:
Teennäisiä. Hyvin harkittua "raikkautta ja erilaisuutta".
Sedät jaksaa heilua. Eikö näitä saada eläkkeelle? Vaikka kaarnaveneitä veistelemään...
Yksi sana = KAARNAVENE
Miksei YLE:n toimittajat haastatattele pakolaisia ja kysy mitä ne tykkää ideasta ja milloin ne alkaa niitä tekemään
Tässä oli vielä naisen kanssa?
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/tunna-milonoff-e…
Ei toimi nyt mitkään radarit kun näitä katsoo, ihan sellaisiaa äijän näkösiä
https://img.yle.fi/ylex/kuva-arkisto/article8288286.ece/ALTERNATES/w960…
Isäntä ja koiransa, kumpi on kumpi?
En tiedä miksi mutta Riku Rantala herättää minussa karmean raivon ja vihan. Elekieli, ilmeet, ääni, "kekseliäs" puhetapa jne.
Inhoan muutenkin ihmisiä jotka täyttävät koko tilan (muka) omalla erinomaisuudellaan.
Voi voi, taas näitä kateellisten keskusteluja :D No toivotaan, että tekin vielä joskus pääsette reissaamaan ja näkemään maailmaa!
Tunna oli tosi söpö ekan Madventuresin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, taas näitä kateellisten keskusteluja :D No toivotaan, että tekin vielä joskus pääsette reissaamaan ja näkemään maailmaa!
Kateellinen mistä?
Kaikki eivät edes halua reissata ja ovat silti ihan fiksuja ihmisiä. Matkailu ei kaikkia sivistä ja avarra.
Itse olen matkustellut luultavasti yhtä paljon kuin ko kaksikko. Silti en pidä heistä enkä ohjelmistaan.
On kovin kapeakatseista ajatella että muut ovat kateellisia jos kritisoivat tai eivät pidä, suorastaan inhoavatkin jotain tai jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei jos sen seurauksena muuttuu samanlaiseksi kuin Tuomas Milonoff ja Riku Rantala.
no sepä hyvä, sillä Riku on ihan superhottis! Aaah!
Vierailija kirjoitti:
no sepä hyvä, sillä Riku on ihan superhottis! Aaah!
Pistävät silmät. Epämiellyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Tunna oli tosi söpö ekan Madventuresin aikoihin.
Kyllä hänen ulkonäkö miellyttää ainakin minua vieläkin. Riku vähän liian plösö kropaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Kaikki eivät edes halua reissata ja ovat silti ihan fiksuja ihmisiä. Matkailu ei kaikkia sivistä ja avarra.
Itse olen matkustellut luultavasti yhtä paljon kuin ko kaksikko. Silti en pidä heistä enkä ohjelmistaan.
On kovin kapeakatseista ajatella että muut ovat kateellisia jos kritisoivat tai eivät pidä, suorastaan inhoavatkin jotain tai jotakuta.
Mä oon kans matkustellu paljon, mutten silti syö ötököitä ja kaivele paskaa. Kukin tavallaan tietty.
Hyviä tyyppejä molemmat!