Sertraliinin aloitusoireet
Kuinka kauan teillä on kestänyt Sertraliinin aloitusoireet? Mulla nyt 11 päivä menossa, ja nosto 50mg oli neljä päivää sitten. Olo on aivan karmea. Ahdistaa, hikoiluttaa, väsyttää ym. Milloin nämä loppuvat?
Kommentit (16)
Entäs onko kellään ollut sitä, että on maha menny kovalle? Mulla on harkitsen lääkityksen lopettamista. Olen syönyt pian kolme viikkoa ja vatsaa toimii paljon huonommin, kuin ennen lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs onko kellään ollut sitä, että on maha menny kovalle? Mulla on harkitsen lääkityksen lopettamista. Olen syönyt pian kolme viikkoa ja vatsaa toimii paljon huonommin, kuin ennen lääkettä.
En vielä luovuttaisi. Voi hyvin olla vielä aloituoireita jotka helpottaa kohta puolin.
Mulla myös vatsa huonona, ei toimi kunnolla.
Mulla ei ollut mitään aloitusoireita. Aloitin 25mg jota söin 3 viikkoa ja sitten nosto 50mg.
Ei tuossa ole kuin koko ikänsä erittäin alipainoisella lapsellani ( minkä painoa ei ole saatu nousemaan vuosienkaan yrittämisen jälkeen yhtään) alkanut paino nousta ilman mitään erityistä yritystä. Makuaisti sillä on heikentynyt joten syö nyt enemmän kun ei kuulemma maista oikein mitään. Ennen sen makuaisti oli piinallisen tarkka ja oli varsinainen ruokakriitikko ja närppijä. Nyt menee kaikki. Ennen ei myöskään pitänyt suolaisesta ruuasta, nyt ei voi syödä ilman suolapurkkiaan. Ja tämä muutos 4 viikossa lääkitystä. Ennen ei ole syönyt mitään mielialalääkkeitä.
Nuorempana kun käytin (noin 25v) niin ei mitään häiritseviä oireita. Kun vanhempana (noin 35v) kokeilin toista kertaa, vatsavaivat ei loppuneet edes puolessa vuodessa. Ikä jotenkin muuttaa miten reagoi.
Jospa ne oireet helpottaisivat pian.
Mulla oli vaan etovaa oloa ja huimausta. Menivät ohitse parissa viikossa.
Kyllähän niissä voi kestää vaikkakin kovin tuskallista on.
Minulla katosi ruokahalu. Mikään ei maistu, ja oksettaa.
Mulle ei tullut mitään oireita Sertralinista.
Ssri-lääkkeissä menee viikkoja, ennen kuin ne alkavat vaikuttaa.
Itsellä meni reilu kaksi viikkoa, sitten helpotti