Tunna Milonoff on alkanut muistuttaa yhä enemmän kumppaniaan Riku Rantalaa
Vähän sama kuin että isäntä ja koira alkavat vuosien mittaan tulla toistensa näköisiksi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, taas näitä kateellisten keskusteluja :D No toivotaan, että tekin vielä joskus pääsette reissaamaan ja näkemään maailmaa!
Kateellinen mistä?
Kaikki eivät edes halua reissata ja ovat silti ihan fiksuja ihmisiä. Matkailu ei kaikkia sivistä ja avarra.
Itse olen matkustellut luultavasti yhtä paljon kuin ko kaksikko. Silti en pidä heistä enkä ohjelmistaan.
On kovin kapeakatseista ajatella että muut ovat kateellisia jos kritisoivat tai eivät pidä, suorastaan inhoavatkin jotain tai jotakuta.
Mä oon kans matkustellu paljon, mutten silti syö ötököitä ja kaivele paskaa. Kukin tavallaan tietty.
Ekasta Madventuresista on aikaa jo 15 vuotta, eli he ovat tehneet sen jälkeen paljon muutakin. Arvostan molempia kovasti, hyviä tyyppejä ja sydän paikallaan.
Tuomas Enbuske on yhtä epäaito ja huomionkipeä kuin tuo kaksikko, erityylinen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, taas näitä kateellisten keskusteluja :D No toivotaan, että tekin vielä joskus pääsette reissaamaan ja näkemään maailmaa!
Kateellinen mistä?
Kaikki eivät edes halua reissata ja ovat silti ihan fiksuja ihmisiä. Matkailu ei kaikkia sivistä ja avarra.
Itse olen matkustellut luultavasti yhtä paljon kuin ko kaksikko. Silti en pidä heistä enkä ohjelmistaan.
On kovin kapeakatseista ajatella että muut ovat kateellisia jos kritisoivat tai eivät pidä, suorastaan inhoavatkin jotain tai jotakuta.
Mä oon kans matkustellu paljon, mutten silti syö ötököitä ja kaivele paskaa. Kukin tavallaan tietty.
Ekasta Madventuresista on aikaa jo 15 vuotta, eli he ovat tehneet sen jälkeen paljon muutakin. Arvostan molempia kovasti, hyviä tyyppejä ja sydän paikallaan.
Halveksivatko he niitä jotka ievät ole voineet tai halunneet matkustella kuten he?
Vierailija kirjoitti:
Minua hiukan ihmetyttää se (suomalaisen) kirkon ja uskonnon väheksyntä jota ovat (kenties aiheestakin) ilmaisseet vs varaukseton kunnioitus ja ihannointi muiden kulttuurien vastaavia.
Ei se minusta ole osoitus viisaudesta ja kypsyydestä tai suvaitsevaisuudestakaan.
Ei se ole väheksyntää, jos ei itse allekirjoita valtauskontoa ja on kiinnostunut tutkimaan muiden kulttuurien vastaavia. Rikun ja Tunnan ulosannista voi olla montaa mieltä, mutta en silti vetäisi liian pitkälle meneviä, tuomitsevia johtopäätöksiä. Docventures on todella hyvä ohjelma ja sen tyyli ja aiheet kertovat paljon miehistä. Verratkaa vaikka johonkin Pressiklubissa oikeistolaisia latteuksiaan laukovaan ja olkiukkoja rakentelevaan Matti Apuseen, joka on tyyppinä täysin mielenkiinnoton tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Halveksivatko he niitä jotka ievät ole voineet tai halunneet matkustella kuten he?
Eivät. Ainoa jota he tuntuivat halveksuvan, olivat ördäävät turistilaumat, joita ei kiinnostanut kunnioittaa paskaakaan paikan alkuperäistä meininkiä.
Kylläpäs on taas Madventuresin kaksikko joillekin tyypeille käsittämättömän suuri piikki lihassa.
Miten reppureissaamalla tuotantoyhtiön piikkiin voikin tulla kaikkien alojen asiantuntijaksi?
Only in Finland.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas Madventuresin kaksikko joillekin tyypeille käsittämättömän suuri piikki lihassa.
En ole koskaan tajunnut tätä. Ja varsinkaan sitä, että suurin osa inhoajista tuntuu olevan työväenluokkaa. Riku ja Tunna ei ole koskaan hyökänneet esimerkiksi duunareita vastaan, mutta silti saavat heiltä vähä-älyistä paskaa niskaan. Vähän sama kuin Arhinmäki, joka saa toistuvasti paskaa niskaan niiltä joita puolustaa. Ilmeisesti ne mattiapusten ja tuomasenbuskejen oikeistolaiset paskanjauhamiset ja duunarin kurittaminen tuntuu kotoisammalta. Itseasiassahan se oli Enbuske, joka kirjoitti joku aika sitten, että suomalainen tykkää ottaa perseeseen ja saada ruoskaa. Oli kyllä ihan oikeassa siinä.
Kannattaa myös muistaa miten he katselivat vierestä kun koira sidottiin puuhun ja hakattiin kuoliaaksi että tv-sankarit saavat ohjelmaansa rajua alkuperäiskamaa.
Tunnalla on kyllä todella nätti vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa miten he katselivat vierestä kun koira sidottiin puuhun ja hakattiin kuoliaaksi että tv-sankarit saavat ohjelmaansa rajua alkuperäiskamaa.
Tätä tapahtuu siellä joka päivä ja olisi tapahtunut joka tapauksessa ilman Rikun ja Tunnan läsnäoloa. Ja on aika tekopyhää jauhaa paskaa, kun kotomaassa laulaa sähköpyssyt teurastamoissa yötä päivää. Maassa maan tavalla - eikös se niin ollut?
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle? Nelikymppiset äijät?
Ei eläkkeelle, mutta kulisseihin. Naama kuluu. Tulevaisuudessa tulee joku mainio uusi ohjelma, jossa vekkulit parikymppiset tekevät jotain kivaa ja lopputeksteissä on sitten madventures-ukkojen firman nimi. Niin se homma toimii ja niin sen pitääkin toimia. Aniharvassa ovat ne ihmiset, joiden juttu kantaa sellaisenaan vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnalla on kyllä todella nätti vaimo!
Onkohan sama nainen, joka vilahti Madventuresin ekalla kaudella Tunnan tyttöystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Sydän paikallaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut tätä. Ja varsinkaan sitä, että suurin osa inhoajista tuntuu olevan työväenluokkaa. Riku ja Tunna ei ole koskaan hyökänneet esimerkiksi duunareita vastaan, mutta silti saavat heiltä vähä-älyistä paskaa niskaan. Vähän sama kuin Arhinmäki, joka saa toistuvasti paskaa niskaan niiltä joita puolustaa. Ilmeisesti ne mattiapusten ja tuomasenbuskejen oikeistolaiset paskanjauhamiset ja duunarin kurittaminen tuntuu kotoisammalta. Itseasiassahan se oli Enbuske, joka kirjoitti joku aika sitten, että suomalainen tykkää ottaa perseeseen ja saada ruoskaa. Oli kyllä ihan oikeassa siinä.
Voi joko puolustaa laittomia maahamuuttajia, bulgarialaisia kerjäläisiä ja sossutukia nauttivia nuoria sekakäyttäjiä, tai sitten voi puolustaa duunareita. Molempia ei voi tehdä samanaikaisesti koska näiden ryhmien intressit ovat toistensa vastaisia. Vasemmistoliiton maailmanparannus nostaa duunarien veroja heitä hyödyttämättä ja ajaa teollisuutta ja kilpailukykyä alas mm. ympäristölainsäädännön keinoin. Jos yksikään metallimies, raudoittaja tai rahtari enää vasemmistoliittoa äänestää, niin ei ainakaan sen takia että kuvittelisi sen olevan oma etunsa.
Oli nää ihan ok 10-15 vuotta sitten. Nyt on tollasta väkisin vääntämistä kaarnaveneineen.
Tutustuminen muihin kulttuureihin ja uskontoihin oli siinä ohjelmassa pinnallista ja kyllähän heistä välittyi sellainen lapsellinen oi tämä on mahtavaa kun on niin erilaista ja originellia-asenne.
Voi olla avoin ja haluta tutustua ja silti terveellä tavalla kriittinen.
Eläimiin suhtauduttiin usein melko kyseenalaisesti, esim kukko joka uhrattiin ja jota pilkattiin. Uhrattiin miksi? Pelkkää pelleilyä heiltä koska sillä ei oikeasti ollut mitään hengellsitä tai uskonnollista merkitystä heille.
Minua hiukan ihmetyttää se (suomalaisen) kirkon ja uskonnon väheksyntä jota ovat (kenties aiheestakin) ilmaisseet vs varaukseton kunnioitus ja ihannointi muiden kulttuurien vastaavia.
Ei se minusta ole osoitus viisaudesta ja kypsyydestä tai suvaitsevaisuudestakaan.