Mistä enää löytää rehellisen elämänkumppania haluavan miehen?
Olen eronnut muutama vuosi sitten. Nyt olen parin vuoden ajan yrittänyt löytää uutta kumppania elämään. Olen käynyt tansseissa, ravintoloissa ja pubeissa, harrastuksissa, käynyt sataan kertaan läpi tinderin ja nettitreffit. Tuloksena muutamia treffejä, jitka jääneet kertaan tai pariin.
En ymmärrä mistä ihmiset löytävät enää kunnon suhdetta, kun ketään ei kiinnosta kui seksiseura ja kaikki nettijututkin kuihtuu alun innokkaan viestittelyn jälkeen. Yksinäinen elämä alkaa jo tosissaan ottamaan päähän.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä ollaan. N53, aina vaan yksin. Sorry kun ei ole neuvoja antaa.
Mulla on antaa, madalla vaatimustasoasi.
Yli nelikymppiset eivät ole niitä kaikkein himoitumpia.
Nuoruus ja lapsettomuus on valttia parisuhde markkinoilla.
Ap, En olisi huolissaan jos miehet kuitenkin aloittavat keskustelun. Jatka vaan ihan sellaisena kuin olet tietenkin. Kauanko olet nyt ollut siellä nettipalvelussa, kuinka nopeasti pyrit tapaamiseen? Kannattaa heti vaan tavata kahvilla eikä viesteillä viikkokaupalla. Ja pian vaan puhelu ja skype. En kannata tällaisia satojen kilometrien välimatkoja, jotka edellyttää etäsuhdetta tai muuttamista tai työpaikan vaihtoa.
Joka ilta kannattaa katsoa vähintään uudet kasvot, koska nopeat syövät hitaat.
Jos joku viesteilee sinulle kiivaasti, niin vastaile vähintään parin tunnin sisään, ja ehdota tapaamista pian.
Olen ollut treffeilläkin saakka niin ettei siitä ole tullut enempää, se on ihan normaalia. Ei niissä miehissä mitään vikaa ollut, ei vain ollut sitä kemiaa juuri minulle. Varmaan heilläkin vielä tärppää, sinänsä olivat ihan kelpo miehiä ja kaikki kunnossa.
N50
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppiset eivät ole niitä kaikkein himoitumpia.
Nuoruus ja lapsettomuus on valttia parisuhde markkinoilla.
Sä katsot eri ikäluokan vinkkelistä. 50-vuotiailla aikuiset lapset on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on naiset lähestyneet aivan arkisissa paikoissa, työpalaverien tauolla, lentokentän portilla, viimeksi eilen kassa iski silmää, jne. Harrastuksissa moni nainen on tullut juttelemaan. Olen itse kohtelias ja sosiaalinen mutta aivan käsi lähestymään kiinnostavia naisia. Olen tosin naimisissa mutta silti huomaan usein että päät kääntyvät ja katseet kohtaavat.
Vinkiksi. Aivan varma keino naiselle on tarttua tilaisuuteen ja kysyä apua. Se on 100-varma keino herättää miehessä kiinnostus ja samalla arvioida mies. Ota vaikka joku ruuvi mukaan mene rautakauppaan kysymään siellä hyllyjen välissä kuljeskelevalta mieheltä apua taulukoukun valitsemisessa.
Voi kuule. 10v ajan olen yrittänyt tuotakin, päädyin hetkellisesti jopa tupakoimaan että pystyin lähestymään miehiä ja pyytämään tulta.
Laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, opettelin meikkaamaan. Kolusin läpi kaikki nettideitit. Tuloksena 0 treffit. Olen ollut koko elämäni yksin. En kertakaikkiaan käsitä miten naiset löytää kumppanin, ja vielä monta kertaa elämänsä aikana.
-n30
Sieltä mistä ennenkin, eli kaikkialta.
Avain on siinä, ettei keskity pelimiehiin, vaan huomaa ne muutkin 95 %:a miehistä.
Juuh, kukaan ei pakota huomaamaan niitä muita miehiä, mutta jos omat preferenssit on pelimiehissä niin vähän turhahan siitä on valittaakaan jos se mies sitten on pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet ovat pääsääntöisesti töissä, kotona puuhailemassa tai harrastuksissa. Arjessa et heitä juuri näe kun liikkuvat omalla autolla paikasta toiseen. Harva kehtaa tai viitsii laittaa itseään tinderiin tai nettitreffeille. Baarissa käyvät firman tilaisuuksissa tai tapaamassa kavereita kerran vuodessa.
Mihet on vapaalla harrastuksissa. Päätä mikä itseäsi voisi kiinnostaa? Parhokalastus, tähtitiede, retkeily, kirjallisuus, melonta, maastopyöräily, purjehdus, geokätköily, grillaus, kiipeily, moottoripyöräily, tennis, kitaransoitto, ... Ole aktiivinen ja osallistu alan tapahtumiin, faceryhmiin, kursseille, jne.
Ilmeisin tästä listasta puuttui. Nimittäin metsästys. Jos meinaa metsästää pitää olla nuhteeton ja ajatella muutama askel eteenpäin ennen kuin toimii. Metsästysporukoissa on miestä moneen lähtöön ja on ihme jos et sieltä sopivaa löydä.
Vierailija kirjoitti:
Avain on siinä, ettei keskity pelimiehiin, vaan huomaa ne muutkin 95 %:a miehistä.
Juuh, kukaan ei pakota huomaamaan niitä muita miehiä, mutta jos omat preferenssit on pelimiehissä niin vähän turhahan siitä on valittaakaan jos se mies sitten on pelimies.
Juuri näin.
Minulla on kaveripiirissä klassinen tilanne, että meitä on monta perusmiestä ja yksi ns. player (entinen, nyt jo hiukan pöhöttymään päässyt kiekkoilija). Ainoastaan player on aina uuden naisen perässä ja pakonomaisesti haluaa joka kerta esim. baarissa iskeä uuden naisen. Kukaan ei sitä tietenkään suoraan sano, mutta muut toivovat lähinnä löytävänsä yhden kivan naisen ja ajattelemme aika romanttisesti aiheesta.
Naiset taitavat loppujen lopuksi karsastaa "yhtä oikeaa" etsiviä miehiä. Naiset haluavat sen playerin, mutta haluavat tämän sitten kesyyntyvän jos nainen menee ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kukaan ei pakota huomaamaan niitä muita miehiä, mutta jos omat preferenssit on pelimiehissä niin vähän turhahan siitä on valittaakaan jos se mies sitten on pelimies.Juuri näin.
Minulla on kaveripiirissä klassinen tilanne, että meitä on monta perusmiestä ja yksi ns. player (entinen, nyt jo hiukan pöhöttymään päässyt kiekkoilija). Ainoastaan player on aina uuden naisen perässä ja pakonomaisesti haluaa joka kerta esim. baarissa iskeä uuden naisen. Kukaan ei sitä tietenkään suoraan sano, mutta muut toivovat lähinnä löytävänsä yhden kivan naisen ja ajattelemme aika romanttisesti aiheesta.
Naiset taitavat loppujen lopuksi karsastaa "yhtä oikeaa" etsiviä miehiä. Naiset haluavat sen playerin, mutta haluavat tämän sitten kesyyntyvän jos nainen menee ihastumaan.
Älä yleistä. Itse ainakin karastan playereita ja jopa "liian" hyvännäköisiä miehiä. Haaveilen hiljaisesta, ehkä hieman nörtistä perusmiehestä joka viihtyy kotona ja välillä lähtee kanssani lenkille tai pelaamaan sulkapalloa. Tällaisia miehiä olen yrittänyt lähestyä ilman tulosta, heille tuntuu kelpaavan vain se baarin kaunein tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet ovat pääsääntöisesti töissä, kotona puuhailemassa tai harrastuksissa. Arjessa et heitä juuri näe kun liikkuvat omalla autolla paikasta toiseen. Harva kehtaa tai viitsii laittaa itseään tinderiin tai nettitreffeille. Baarissa käyvät firman tilaisuuksissa tai tapaamassa kavereita kerran vuodessa.
Mihet on vapaalla harrastuksissa. Päätä mikä itseäsi voisi kiinnostaa? Parhokalastus, tähtitiede, retkeily, kirjallisuus, melonta, maastopyöräily, purjehdus, geokätköily, grillaus, kiipeily, moottoripyöräily, tennis, kitaransoitto, ... Ole aktiivinen ja osallistu alan tapahtumiin, faceryhmiin, kursseille, jne.
Ilmeisin tästä listasta puuttui. Nimittäin metsästys. Jos meinaa metsästää pitää olla nuhteeton ja ajatella muutama askel eteenpäin ennen kuin toimii. Metsästysporukoissa on miestä moneen lähtöön ja on ihme jos et sieltä sopivaa löydä.
Keilaus, tulevat mielellään neuvomaan aloittelijaa, alkeiskurssillakin kivaa porukkaa. Mutta mitään harrastusta ei kannata aloittaa päätavoitteena parisuhde. Sellainen harrastus joka oikeasti itseä kiinnostaa.
Mä en ole myöskään löytänyt muunlaisia miehiä kuin niitä jotka haluavat vain seksiä. Suhdetta ei etsi kukaan tai ainakaan eivät mua ole kelpuuttaneet. Tosin en olekkaan etsinyt muualta kuin baareista ja tinderistä.
Minä olisin sellainen, mutta kukaan nainen ei huoli minua, koska olen lyhytkasvuinen ja kaiken lisäksi kilttimies. Sitä paitsi minä haluan parisuhdetta henkilökohtaisesti hiukan enemmän miehen kanssa kuin naisen kanssa.
Ystäväpiirin kautta. Pyydä ystäviäsi esittelemään sinut tuntemilleen sinkkumiehille. Ja verkostoidu niin, että ystävä- ja tuttavapiirisi laajentuvat. Mitä enemmän tulee kutsuja, juhlia ja muita sosiaalisia tilanteita, joihin sinutkin kutsutaan, sitä useampiin ihmisiin tutustut ja sitä paremmin sinulle tulee mahdollisuuksia tutustua myös miehiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on naiset lähestyneet aivan arkisissa paikoissa, työpalaverien tauolla, lentokentän portilla, viimeksi eilen kassa iski silmää, jne. Harrastuksissa moni nainen on tullut juttelemaan. Olen itse kohtelias ja sosiaalinen mutta aivan käsi lähestymään kiinnostavia naisia. Olen tosin naimisissa mutta silti huomaan usein että päät kääntyvät ja katseet kohtaavat.
Vinkiksi. Aivan varma keino naiselle on tarttua tilaisuuteen ja kysyä apua. Se on 100-varma keino herättää miehessä kiinnostus ja samalla arvioida mies. Ota vaikka joku ruuvi mukaan mene rautakauppaan kysymään siellä hyllyjen välissä kuljeskelevalta mieheltä apua taulukoukun valitsemisessa.
Voi kuule. 10v ajan olen yrittänyt tuotakin, päädyin hetkellisesti jopa tupakoimaan että pystyin lähestymään miehiä ja pyytämään tulta.
Laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, opettelin meikkaamaan. Kolusin läpi kaikki nettideitit. Tuloksena 0 treffit. Olen ollut koko elämäni yksin. En kertakaikkiaan käsitä miten naiset löytää kumppanin, ja vielä monta kertaa elämänsä aikana.
-n30
Sinua todellisuudessa tuntematta on vaikea arvioida tilannetta, mutta tekstisi perusteella saatat kyllä olla liian miellyttämisenhaluinen ja valmis mukautumaan vastapuolen toiveisiin kunhan tämä vain pitäisi sinusta. Liika yrittäminen ja käyttäytymisen pohjalta kuultava epätoivo ovat turn off molemmille sukupuolille. Itse löysin aikoinaan puolisoni siinä vaiheessa elämääni, kun minulla oli ihan kivaa ja mielekästä itseksenikin enkä varsinaisesti etsimällä etsinyt kumppania, olin vain positiivinen ja avoin kohtaamiani ihmisiä kohtaan. Eli terve itsetunto ja kyky elää myös itsenäistä elämää ovat piirteitä, jotka saavat muut tuntemaan olonsa hyväksi seurassasi.
Mies 36v kirjoitti:
Minä olisin sellainen, mutta kukaan nainen ei huoli minua, koska olen lyhytkasvuinen ja kaiken lisäksi kilttimies. Sitä paitsi minä haluan parisuhdetta henkilökohtaisesti hiukan enemmän miehen kanssa kuin naisen kanssa.
Mikä ongelmasi sitten oikeastaan on, jos kerran pidät miehistä enemmän? Unohda ne naiset joiden kanssa sinulla ei tunnu natsaavan, ja ala etsiä aktiivisemmin kumppania miesten keskuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan ny todellisuudessa koskaan itse metsästänyt? Että metsästyksen harrastajat olisivat kategorisesti ihan "nuhteettomia"? Kyllä siellä metsästysporukoistakin kaikenlaista hiihtäjää löytyy... :D
Aika moni ikäisesi mies on siinä tilanteessa, ettei kaipaa enää lapsiperhe-elämää jonkun toisen lasten kanssa. Arki on jo sujuvaa ja oman mielen mukaista, ja elämänkumppanin sijaan etsitään rakastajaa, keskustelukumppania ja seuraa hauskanpitoon. Tätä itsekin haen, vaikka olen vasta 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.
No ekaks otat tuon "suht" pois tuosta, vatsa litteäksi. Sitten opettelet erottamaan pleijerit suhdehaluisista.
Ja vielä, entä sitten jos mies on "omituinen", sinä et ole mikään pikkutyttö enää, joten keskity olennaiseen.
Vatsa litteäksi? :D Jos miehen ykköstoiveisiin kumppanilla kuuluu litteä vatsa, niin tällä voi jo erottaa pleijerin suhdehaluisesta. Eiköhän mene siihen kategoriaan, että jos miehelle on tarjolla nuorempi ja kauniimpi, niin toki sen ottaa. Aina löytyy myös niitä litteävatsaisempia, joihin vaihto tulee alta aikayksikön, mikäli mies kumppanin tärkeänä kriteerinä litteää vatsaa pitää :D
Tätä "argumenttia" voit soveltaa ihan mihin vaan. Aina joku on herttaisempi, syvällisempi, tai mitä tahansa. Litteä vatsa aikuisella naisella on luonnekysymys yhtä paljon kuin ulkonäkökysymys, ja kertoo sekä henkilöstä että arjesta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kukaan ei pakota huomaamaan niitä muita miehiä, mutta jos omat preferenssit on pelimiehissä niin vähän turhahan siitä on valittaakaan jos se mies sitten on pelimies.Juuri näin.
Olen tuosta kyllä vähän eri mieltä, että naiselle olisi jotain arvoa sellaisen tyypin "kesyttämisestä", jonka naisen lisäksi kaikki muut tietävät olevan jokaista mahdollista koloa nylkyttävä häntäheikki ja joka on todennäköisesti onnistunut keräämään kaikenlaisia tautejakin matkan varrella. Eihän sellaisen miehen kanssa kehtaa liikkua missään julkisesti, kun muut ihmiset lähinnä peittelevät sääliviä hymyjään pariskunnan nähdessään. Saati sitten, että tuollaiseen mieheen voisi edes luottaa parisuhteessa.
Ota lunkisti, kun ei paljon odota tai oleta, niin ei pety. Se on vaan niin, että jossei kolahda, niin ei kolahda, vaikkei kummassakaan osapuolessa olisi "vikaa". Vaikka kuinka kliseistä: Onni ei löydy etsien, se tulee eläen. Jos ihminen on omaan elämäänsä tyytyväinen, harrastukset, työ, koti, terveys, ystävät. Tyytyväisenä on helpompi löytää kumppanikin. Erosin 10 v sitten, mies jätti. Laitoin oman elämäni kuntoon, osa oli jo kunnossa. Ja alkoi flaksi käydä. Silloin ei ollut vielä tinderiä, Suomi24- tapasin muutamia tosi kivoja, osa varmaan varattuja, kavereita. Sitten yksi, ei mikään Ridge, ihastui täysillä ja osoittautui tosi mieheksi. Hetken päästä minullakin kolahti. Nyt 8v avioliitossa.