Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä enää löytää rehellisen elämänkumppania haluavan miehen?

Vierailija
10.09.2017 |

Olen eronnut muutama vuosi sitten. Nyt olen parin vuoden ajan yrittänyt löytää uutta kumppania elämään. Olen käynyt tansseissa, ravintoloissa ja pubeissa, harrastuksissa, käynyt sataan kertaan läpi tinderin ja nettitreffit. Tuloksena muutamia treffejä, jitka jääneet kertaan tai pariin.

En ymmärrä mistä ihmiset löytävät enää kunnon suhdetta, kun ketään ei kiinnosta kui seksiseura ja kaikki nettijututkin kuihtuu alun innokkaan viestittelyn jälkeen. Yksinäinen elämä alkaa jo tosissaan ottamaan päähän.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.

Ja tämä on se asenne, jonka vuoksi sä et löydä miestä. Ei miehetkään tyhmiä ole, vaikka tällä palstalla niin halutaankin uskoa. Moni on tyytyväinen elämäänsä jo sellaisena kuin se on. Jos he haluavat parisuhteen, he haluavat myös saada siltä jotain ekstraa, jotain sellaista, mitä heillä ei olisi jo ennestään. Ei se reikä riitä, vaikka sitä propagandaa miehet itse yrittävät ajaa. Tai ehkä joillekin riittääkin, mutta sä et halua sitä miestä. Sä haluat myös sellaisen, jolla on sulle jotain annettavaa, eikö niin? Jonkun jonka läsnäolo antaa sulle jotain, eikä ole lähinnä rasite. Vai riittääkö sulle oikeasti se, että kunhan on joku?

Sinuna siis miettisin uudelleen, mitä annettavaa sulla on. Ja toisaalta mitä haluat saada suhteelta ja mieheltä.

Vierailija
22/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilypiireistä. 

Eivät katsele televisiota ja puhelinta 8 tuntiä päivässä.

Käyvät töissä jotta saa rahaa harrastuksiin, eivät ole työnarkomaaneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää retkeilyhenkisiä miehiä? Itse olen löytänyt vain naisten retkeilyryhmiä.

Vierailija
24/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä en olisi eronnut miehestäni, mutta hän halusi lähteä uuden naisen matkaan. Onko jotain kannustavampaa sanottavaa? Nettiä olen tosiaan kokeillut ja monet miehet ovat todella innokkaina tutustumassa, mutta kummasti kaikki lopahtaa aina.

Ap

Tottakai mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan jos sellaisen löytää. Vain idiootti ei vaihtaisi. Vanhenevat naiset ovat rumia ja katkeria eikä kyllä yhtään ihmetytä, etteivät löydä kumppania.

Vierailija
25/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50, ylipainoinen ja löysin hyvän miehen netistä. Olihan niitä huijareita ja vonkaajiakin vaikka kuinka paljon, mutta onneksi en luovuttanut, ja parin kuukauden kuluttua osui kohdalle ihana mies, joka kanssa ollaan oltu pari jo kolme vuotta. Mulla on monta samanikäistä ystävää, jolla on käynyt samoin. Kyllä se on nykyään netti josta niitä löytyy.

Muista vaan jättää huomiotta ne englanninkieliset "arkkitehdit", "insinöörit" ja "everstit".

Vierailija
26/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ne kenraalit on kaikki sitten leskiä, lähettävät kuvan lapsestaan jonka yksinhuoltaja on, ja everstit on jossain Afganistanissa ettei näy skypekuvaa. Vähintään toka viestissä pyytävät sun privaatin sähköpostiosoitteen, jonne tulee sitten sivutolkulla elämäkertaa ja jonkun komean miesparan ja lapsen kuvia.

Vierailija
27/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ENÄÄ? Miehet ovat kautta aikain olleet samanlaisia häntäheikkejä ja heikkoluontoisia luusereita. Tuskinpa mitään sen kummoisempaa tälläkään kierroksella löydät, jos löydät.

Vierailija
28/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.

Ja tämä on se asenne, jonka vuoksi sä et löydä miestä. Ei miehetkään tyhmiä ole, vaikka tällä palstalla niin halutaankin uskoa. Moni on tyytyväinen elämäänsä jo sellaisena kuin se on. Jos he haluavat parisuhteen, he haluavat myös saada siltä jotain ekstraa, jotain sellaista, mitä heillä ei olisi jo ennestään. Ei se reikä riitä, vaikka sitä propagandaa miehet itse yrittävät ajaa. Tai ehkä joillekin riittääkin, mutta sä et halua sitä miestä. Sä haluat myös sellaisen, jolla on sulle jotain annettavaa, eikö niin? Jonkun jonka läsnäolo antaa sulle jotain, eikä ole lähinnä rasite. Vai riittääkö sulle oikeasti se, että kunhan on joku?

Sinuna siis miettisin uudelleen, mitä annettavaa sulla on. Ja toisaalta mitä haluat saada suhteelta ja mieheltä.

No on ihme vastauksia täällä. On paljon ihan tavallisia ihmisiä, jotka hakee kumppaniksi ihan tavallista ihmistä. Meitä on paljon, joille yhdessä tekeminen ja elämän jakaminen on vaan paljon mukavampaa ja moninaisempaa kuin yksin tekeminen.

Tällaisen keski-ikäisen ystävät on kaikki perheellisiä, ei ne ehdi iltakaudet minun kanssa rientoihin eikä istua puhelimessa. Harrastuksia ei voi olla joka illalle, eihän kukaan jaksa töiden ja kotitöiden päälle. On se ihanaa kun on oma kulta kotona odottamassa, ja voi yhdessä laitella ruokaa ja katsella telkkaa, ja haaveilla seuraavasta lomasta.

Ei kaikki näitä kysyvät ole jossain tinderissä, jossa ilmeisesti mennään ulkonäkö edellä. Ihan normaaleja kunnon miehiä liikkuu kyllä, treffasin montaa jotka olivat ihan tositarkoituksella liikkeellä.

N50

Vierailija
29/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, olen samoilla linjoilla kanssasi.Olen 51 vuotias mutta en mielestäni vanha.Hyvin säilynyt pitkä, hyvännäköinen ja itseni kuosissa pitänyt.Olin 23 vuotta saman miehen kanssa.20 vuotta naimisissa, alkoholi oli läheisempi kumppani miehelleni.Pitkään eroa mietin ja oli loppujen lopuksi meille molemmille kova paikka.Nyt erostani on 7 vuotta, seurustellut 2 kk- 1,5 vuotta kestäneissä suhteissa, kaikki ovat samanlaisia renttuja tai vaan muuten outoja.Kaipaan myös mukavaa elämän kumppania jonka kanssa matkustella, käydä mpkillä, liikkua ja käydä oeffassa yms.En kaipaa mitään Ridge Forresreria...mutta silti, tosi vaikeaa...

Vierailija
30/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää retkeilyhenkisiä miehiä? Itse olen löytänyt vain naisten retkeilyryhmiä.

Minä näin tällaisia miehiä paljon nettitreffipalvelussa. Harmitti kun olen itse ihan kaupunkilainen, siellä olisi ollut miehiä jos ei haittaa että on keski-tai Itä-Suomessa, olisi ollut kaveria hiihtoladuille, metsään, koirien kanssa, mökille. Ihan mukavia miehiä ja ystävällisiä viestejä. Kuvatkaan ei näyttäneet siltä että alko liikoja maistuu.

Vierailija
31/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ekaks otat tuon "suht" pois tuosta, vatsa litteäksi. Sitten opettelet erottamaan pleijerit suhdehaluisista. 

Ja vielä, entä sitten jos mies on "omituinen", sinä et ole mikään pikkutyttö enää, joten keskity olennaiseen.

Vatsa litteäksi? :D Jos miehen ykköstoiveisiin kumppanilla kuuluu litteä vatsa, niin tällä voi jo erottaa pleijerin suhdehaluisesta. Eiköhän mene siihen kategoriaan, että jos miehelle on tarjolla nuorempi ja kauniimpi, niin toki sen ottaa. Aina löytyy myös niitä litteävatsaisempia, joihin vaihto tulee alta aikayksikön, mikäli mies kumppanin tärkeänä kriteerinä litteää vatsaa pitää :D

Vierailija
32/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka puhuit että vanhenevat naiset ovat rumia.On naisia jotka pitävät itsestään huolta ja tuo ei tarkoita kaikkia naisia.Pakko sanoa vanhenevista miehistä samaa, moni menettänyt tyylitajunsa ja tukkansa samaan aikaan.Sixspäkki jota ehkä ei koskaan ole ollutkaan on nyt oikein plösö.Housuissa haisee lika ja mahdollisesti kusikin kun ei nainen ole pyykkäämässä, joten mielummin olen yksin ja nautin omasta olosta ja vapaudesta kuin rumasta vanhenevasta miehestä joka ei pidä itsestään huolta...että silleen

Vierailija
33/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ihme vastauksia täällä. On paljon ihan tavallisia ihmisiä, jotka hakee kumppaniksi ihan tavallista ihmistä. Meitä on paljon, joille yhdessä tekeminen ja elämän jakaminen on vaan paljon mukavampaa ja moninaisempaa kuin yksin tekeminen.

Tällaisen keski-ikäisen ystävät on kaikki perheellisiä, ei ne ehdi iltakaudet minun kanssa rientoihin eikä istua puhelimessa. Harrastuksia ei voi olla joka illalle, eihän kukaan jaksa töiden ja kotitöiden päälle. On se ihanaa kun on oma kulta kotona odottamassa, ja voi yhdessä laitella ruokaa ja katsella telkkaa, ja haaveilla seuraavasta lomasta.

Ei kaikki näitä kysyvät ole jossain tinderissä, jossa ilmeisesti mennään ulkonäkö edellä. Ihan normaaleja kunnon miehiä liikkuu kyllä, treffasin montaa jotka olivat ihan tositarkoituksella liikkeellä.

N50

Tottakai, jos riittää että on vain joku, niin eihän siinä mitään. Jokaisen oma valinta, tietenkin. Pointti onkin siinä, että ehkä ne aloittajan tapaamat miehet eivät ole ajatelleet näin. Sekin on hyvä tiedostaa. Mulle toisella kierroksella olevana naisena oli nimenomaan tärkeää se, että saan suhteelta jotain sellaista, mitä mulla ei olisi ollut yksin. Mulla oli todella hyvä elämä jo ilmankin miestä. En pelännyt olla yksin, nautin elämästäni. No, mun tielle nyt sattui osumaan mies, joka tekee elämästä vielä vähän parempaa. Muuhun en olisi tyytynytkään.

Vierailija
34/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaisrouva, 67 vuotta täyttänyt, jäi leskeksi 40 vuoden avioliiton jälkeen. Kukaan, siis KUKAAN meistä sukulaisista ei olisi koskaan voinut unissaankaan uskoa, että tämä leskirouva kaksi vuotta myöhemmin löytää miehen Facebookista ja on nyt kihloissa sekä asuvat yhdessä!

Mieheltä muutama vuosi sitten kuollut avopuoliso. Mukava ja kunnollinen mies, yhteinen luontoharrastus yhdisti. Eikä tämä sukulaisrouva ollut eikä ole mikään entinen missi. Kiloja ehkä siellä ja täällä vaikka ei varsinaisesti lihava. Ei meikkaa, pukeutuu rennosti. Ei alkoholia kuvassa mukana. Ihan tavallinen nainen. Ja hyvin olisi kelvannut eräälle toisellekin, tämä nykyinen vei voiton.

Uskon, että se kumppani löytyy kun ei ole epätoivoinen ja ripustaudu mihin vain. Roskaa on tarjolla niin paljon enemmän kuin helmiä! Pitää kunnioittaa itseään eikä alennu kenen tahansa kelkkaan. Terve itsetunto ja järkevästi valikoiden. Jos ei heti löydy, ei paniikkia. Anna ajan näyttää. Ja sitä paitsi nykyajan nainen pärjää uskomattoman hyvin omillaan! Ja on paljon paljon onnellisempi yksin kuin huonossa parisuhteessa. 

Vierailija
35/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä ollaan. N53, aina vaan yksin. Sorry kun ei ole neuvoja antaa.

Sä oot auttamatta liian vanha.

Vierailija
36/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sieltä netistä tosiaan yrittänyt. Monta mielenkiintoista tavallista miestä. Ovat innokkaita tapaamaankin, mutta monesti tapaamispäivänä tulee viesti, että nyt tulikin lapsi minun luo / työmeno yms. Ja sen jälkeen ei enää kuulu.

En tiedä missä on vika. Ihan tavallisia kivoja juttuja kirjoitellaan ja miehet vaikuttavat kovin kiinnostuneilta. Kunnes... taitaa tulla vaan mielenkiintoisempi nainen vastaan.

Ap

Vierailija
37/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi rehelliseksi elämänkumppaniksi naisen nykypäivänä?

Terv : Mies

Vierailija
38/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt minäkin. Mutta en halua enää ketään vain sen takia, että ei tarvitse olla yksin. Elämä on hyvää ja täyttä näinkin ja jos joku upea mies tulee vastaan niin mikäjottei, mutta en enää aktiivisesti etsi ketään, se on ihan ajan hukkaa. 

n46

Vierailija
39/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi miehet ovat pääsääntöisesti töissä, kotona puuhailemassa tai harrastuksissa. Arjessa et heitä juuri näe kun liikkuvat omalla autolla paikasta toiseen. Harva kehtaa tai viitsii laittaa itseään tinderiin tai nettitreffeille. Baarissa käyvät firman tilaisuuksissa tai tapaamassa kavereita kerran vuodessa.

Mihet on vapaalla harrastuksissa. Päätä mikä itseäsi voisi kiinnostaa? Parhokalastus, tähtitiede, retkeily, kirjallisuus, melonta, maastopyöräily, purjehdus, geokätköily, grillaus, kiipeily, moottoripyöräily, tennis, kitaransoitto, ... Ole aktiivinen ja osallistu alan tapahtumiin, faceryhmiin, kursseille, jne.

Vierailija
40/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Teet nettiin ilmoituksen. Odotat pari päivää, valitset mihin viestiin vastaat. Kannattaa vastata pariin, käyt treffeillä, jos kumpikaan ei kolahda, niin valitset pari seuraavaa.

Jos et jaksa olla netissä, niin menet viikonloppuna ravintolaan. Istut (tai seisot) missä tahansa ravintolassa ja odotat hetken aikaa, valitset kiinnostavan miehen siitä joukosta joka tulee juttelemaan. Vaihdat puhelinnumeroa, jne.