Mistä enää löytää rehellisen elämänkumppania haluavan miehen?
Olen eronnut muutama vuosi sitten. Nyt olen parin vuoden ajan yrittänyt löytää uutta kumppania elämään. Olen käynyt tansseissa, ravintoloissa ja pubeissa, harrastuksissa, käynyt sataan kertaan läpi tinderin ja nettitreffit. Tuloksena muutamia treffejä, jitka jääneet kertaan tai pariin.
En ymmärrä mistä ihmiset löytävät enää kunnon suhdetta, kun ketään ei kiinnosta kui seksiseura ja kaikki nettijututkin kuihtuu alun innokkaan viestittelyn jälkeen. Yksinäinen elämä alkaa jo tosissaan ottamaan päähän.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehet ovat pääsääntöisesti töissä, kotona puuhailemassa tai harrastuksissa. Arjessa et heitä juuri näe kun liikkuvat omalla autolla paikasta toiseen. Harva kehtaa tai viitsii laittaa itseään tinderiin tai nettitreffeille. Baarissa käyvät firman tilaisuuksissa tai tapaamassa kavereita kerran vuodessa.
Mihet on vapaalla harrastuksissa. Päätä mikä itseäsi voisi kiinnostaa? Parhokalastus, tähtitiede, retkeily, kirjallisuus, melonta, maastopyöräily, purjehdus, geokätköily, grillaus, kiipeily, moottoripyöräily, tennis, kitaransoitto, ... Ole aktiivinen ja osallistu alan tapahtumiin, faceryhmiin, kursseille, jne.
Voi kuulevkyllä me laatumiehet olemme kokeilleet tindereitä ja suomi24treffejä.
Ikävä kyllä keskimittainen hyvällä kropalla oleva ja keskituloinen alle 30v mies ei kelpaa.
Ei edes treffeille. Ihan normisettiä.
Tarjontaa on jos vaikka kuinka teille naisille.
Mgtow kasvaa koska meitä miehiä ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää retkeilyhenkisiä miehiä? Itse olen löytänyt vain naisten retkeilyryhmiä.
suomenlatu.fi
Hyvistä miehistä pidetään kiinni ja ns. vialliset karsiutuu. Ne harvat vapaat kultakimpaleet ei käy netissä, vaan viihtyvät omissa harrastuksissaan. Minulla ei hyvin säilyneenä 4-kymppisenä ole ollut mikään ongelma saada miestä, mutta ne mt/alko/luonnevikaiset ei vaan kiinnosta, joten yksi syy, miksi olen pysynyt sinkkuna. Netissä hakivat minusta vain seksiseuraa tai eri naisille tehdyille lapsilleen hoitajaa, joten poistin profiilit. Ajattelin alkaa harrastamaan jotain sellaista, missä käy myös miehiä. Kaikki keinot pitää kokeilla...
Hyvä mies on plussaa, mutta kannattaako stressata ja etsiä miestä väkisin? Hyviä miehiä on todella harvassa ja sinkkunakin elämä voi olla hyvää - ja parempaa mitä vääränlaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.
Ja tämä on se asenne, jonka vuoksi sä et löydä miestä. Ei miehetkään tyhmiä ole, vaikka tällä palstalla niin halutaankin uskoa. Moni on tyytyväinen elämäänsä jo sellaisena kuin se on. Jos he haluavat parisuhteen, he haluavat myös saada siltä jotain ekstraa, jotain sellaista, mitä heillä ei olisi jo ennestään. Ei se reikä riitä, vaikka sitä propagandaa miehet itse yrittävät ajaa. Tai ehkä joillekin riittääkin, mutta sä et halua sitä miestä. Sä haluat myös sellaisen, jolla on sulle jotain annettavaa, eikö niin? Jonkun jonka läsnäolo antaa sulle jotain, eikä ole lähinnä rasite. Vai riittääkö sulle oikeasti se, että kunhan on joku?
Sinuna siis miettisin uudelleen, mitä annettavaa sulla on. Ja toisaalta mitä haluat saada suhteelta ja mieheltä.
No on ihme vastauksia täällä. On paljon ihan tavallisia ihmisiä, jotka hakee kumppaniksi ihan tavallista ihmistä. Meitä on paljon, joille yhdessä tekeminen ja elämän jakaminen on vaan paljon mukavampaa ja moninaisempaa kuin yksin tekeminen.
Tällaisen keski-ikäisen ystävät on kaikki perheellisiä, ei ne ehdi iltakaudet minun kanssa rientoihin eikä istua puhelimessa. Harrastuksia ei voi olla joka illalle, eihän kukaan jaksa töiden ja kotitöiden päälle. On se ihanaa kun on oma kulta kotona odottamassa, ja voi yhdessä laitella ruokaa ja katsella telkkaa, ja haaveilla seuraavasta lomasta.
Ei kaikki näitä kysyvät ole jossain tinderissä, jossa ilmeisesti mennään ulkonäkö edellä. Ihan normaaleja kunnon miehiä liikkuu kyllä, treffasin montaa jotka olivat ihan tositarkoituksella liikkeellä.
N50Tottakai, jos riittää että on vain joku, niin eihän siinä mitään. Jokaisen oma valinta, tietenkin. Pointti onkin siinä, että ehkä ne aloittajan tapaamat miehet eivät ole ajatelleet näin. Sekin on hyvä tiedostaa. Mulle toisella kierroksella olevana naisena oli nimenomaan tärkeää se, että saan suhteelta jotain sellaista, mitä mulla ei olisi ollut yksin. Mulla oli todella hyvä elämä jo ilmankin miestä. En pelännyt olla yksin, nautin elämästäni. No, mun tielle nyt sattui osumaan mies, joka tekee elämästä vielä vähän parempaa. Muuhun en olisi tyytynytkään.
Mistä päättelit että kelpaa kunhan on vain joku. Ei tietenkään kelpaa, vaan minä ja myös minun mies etsittiin jotain ihan erityistä, vähempi ei kelpaa. Tarkoitin lähinnä sitä, että tapailussa tulee hetki, jolloin pitää vain haluta ja uskaltaa, kun kuitenkin vähän pelottaa ryhtyä suhteeseen jossa voi kuitenkin satuttaa itsensä jos ei se onnistukaan. Arvelen, että ihminen jolla on ihan hyvä yksin, ei näe riskiä ottamisen arvoisena. Taas ihminen joka mieluiten olisi parisuhteessa, on valmis ottamaan riskinkin sen eteen.
Arvelisin, että tästä syystä minä olin sinkkuna vain vuoden, kun joku voi olla kymmenen vuotta, ilman että olemme muuten kovin erillaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä ollaan. N53, aina vaan yksin. Sorry kun ei ole neuvoja antaa.
Sä oot auttamatta liian vanha.
Kyllä te lapsetkin jossain vaiheessa huomaatte, että kumppanina on tärkeämpää sisäinen kuin ulkoinen. Ja että miehet vanhenee ihan tasajalkaa meidän naisten kanssa, rinta rinnan mennään.
Ihan ne samat luokkakaverit tulevat kadulla vastaan nykyisin eronneina ja vähän kaljumpina, mutta ei se haittaa, kun mukavat on edelleen mukavia, ehkä vielä vähän mukavampia elämänkokemusten kypsyttäminä.
Netti on minusta paras. Se vaan vaatii kylmähermoisuutta, koska se on kovin intensiivistä. En ole mikään konkari enkä ainakaan vielä löytänyt sieltä miestä, mutta minusta vaikuttaa hyvältä.
Olen avoimella mielellä eikä minulla ole mitään tiettyä tyyppiä, mitä etsin. Vastaan pääsääntöisesti kaikille muille paitsi englanninkielisille ja seksiehdotuksille. Vastaan siis myös niihin hienovaraisempiin todettaisiin viesteihin, ja niistäkin on syntynyt hauskoja keskusteluja. Asiallisia miehiä siis huomattava osa. Jos joku haluaa vain seksiä niin arvostan että hän kertoo sen jo heti kättelyssä.
Jos katson nyt tämän viikon saldoa, niin siellä on ainakin 7 miestä, joita voisin hyvin tavata. Kolmet treffit on jo sovittu. Tavallisia miehiä. On komeaa ja vähemmän komeaa. Uramiehiä ja duunareita. Minä välitän vain siitä mitä on päässä ja sydämessä. Profiilini on kuulemma hyväntuulinen ja päivän piristys.
Eri kristilliset seurakunnat. Sieltä löytyy myös muita ystäviä ja elämään sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies on plussaa, mutta kannattaako stressata ja etsiä miestä väkisin? Hyviä miehiä on todella harvassa ja sinkkunakin elämä voi olla hyvää - ja parempaa mitä vääränlaisen miehen kanssa.
Itsepähän valitset miten elämäsi haluat elää. Laiskuus ja saamattomuus eivät edesauta parisuhteen löytämistä. Mahdollisuutesi löytää hyvä kaveri vaan paranee moninkertaisesti jos olet itse aktiivinen ja hieman näet vaivaa asian eteen. Niin joutuu jokainen käytännössä tekemään. Kuten aikaisemmin on todettu, niin ketään ei tulla kotoa hakemaan.
Mulla ei koskaan ole ollut sitä ensimmäistäkään, mutta sinkkuus on tavallaan järjestelykysymys. Näin voi olla myös onnellinen. Ja helpompaa se on kuin huonossa suhteessa oleminen.
Ap:n viestistä paistaa hieman ylimielisyys? Ehkä hän ei huomaa tavallisia miehiä ollenkaan? Kelpuuttaa vain Herra Täydellisen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää retkeilyhenkisiä miehiä? Itse olen löytänyt vain naisten retkeilyryhmiä.
Facebookissa on ainakin Sinkkuvaeltajat, sekä naisia että miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaisesta miehestä pääsee aina eroon. On itsensä pettämistä perustella omaa saamattomuuttaan sillä että huonomminkin voisi olla. Ei kait kukaan halua perustella omaa köyhyyttäkään sillä perusteella sillä perusteella että vielä kurjemminkin voisi olla. Merkillinen tapa ajatella asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viestistä paistaa hieman ylimielisyys? Ehkä hän ei huomaa tavallisia miehiä ollenkaan? Kelpuuttaa vain Herra Täydellisen?
Herätys! Sinä voit olla se Herra Täydellinen jollekin ja jollekin toiselle et. Sinä et sitä päätä vaan se toinen.
Ylimielisyys? Ihmettelen kovasti. Sellainen en ole vähääkään. Ihan tavallinen nainen, jolle olisi kelvannut moni tavallinen mies. Mutta viime aikoina en ole edes treffeille asti päässyt. Kirjottelut loppuu yleensä miesten puolelta enkä tiedä miksi. Siihen asti kaikki on näyttänyt hyvältä ja mies on ilmaissut kiinnostuksensa.
Ap
Ei se itsensä tyrkyttäminen miehille ole sen arvoista jos aina on vain panolelu. Jos kukaan ei kiinnostu vaikka on normaali ja aktiivinen elämä niin parempi antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! Sinä voit olla se Herra Täydellinen jollekin ja jollekin toiselle et. Sinä et sitä päätä vaan se toinen.
Tämä siinä onkin ilhmeellisintä. Mielestäni en ollut täydellinen millään mitalla. Niin vain tuli vastaan ihminen, jonka mielestä minussa on kaikki mitä hän oli voinut toivoa.
Minä näin rypyt ja harmaat ja kilot, vastuut ja menneet virheet. Hän näki mielikuvituksen, huumorin ja luotettavuuden, aistillisuudenkin. Ei pidä itse karsia itseään heti kättelyssä, kun ei edes tiedä mitä itsessä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys? Ihmettelen kovasti. Sellainen en ole vähääkään. Ihan tavallinen nainen, jolle olisi kelvannut moni tavallinen mies. Mutta viime aikoina en ole edes treffeille asti päässyt. Kirjottelut loppuu yleensä miesten puolelta enkä tiedä miksi. Siihen asti kaikki on näyttänyt hyvältä ja mies on ilmaissut kiinnostuksensa.
Ap
No se on just se syy, minkä itsekin totesit: tuli jotain mielenkiintoisempaa vastaan. Netissä on just se, että aina voi jäädä katselemaan ja odottelemaan jotain vähän parempaa, kauniimpaa/komeampaa, sopivampaa tms. Sun pitää nyt tehdä itsestäsi jotenkin se mielenkiintoisempi nainen. Se, jonka vuoksi jo sovitut treffit perutaan. Ja joo, voit toki sanoa, että sellaiseen sä et ryhdy. Että jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin sitten ei tarvitse kelvata ollenkaan. Ja toki sulla se oikeus on, ilman muuta. Mutta silloin ei varmaan kannata harmitella asiaa täällä, vaan tyytyä kohtaloonsa.
Minua on naiset lähestyneet aivan arkisissa paikoissa, työpalaverien tauolla, lentokentän portilla, viimeksi eilen kassa iski silmää, jne. Harrastuksissa moni nainen on tullut juttelemaan. Olen itse kohtelias ja sosiaalinen mutta aivan käsi lähestymään kiinnostavia naisia. Olen tosin naimisissa mutta silti huomaan usein että päät kääntyvät ja katseet kohtaavat.
Vinkiksi. Aivan varma keino naiselle on tarttua tilaisuuteen ja kysyä apua. Se on 100-varma keino herättää miehessä kiinnostus ja samalla arvioida mies. Ota vaikka joku ruuvi mukaan mene rautakauppaan kysymään siellä hyllyjen välissä kuljeskelevalta mieheltä apua taulukoukun valitsemisessa.
Hyvät miehet tahtoo olla niitä hieman hiljaisempia, jotka eivät livenä ala naisia lähestymään. Saattavat odottaa netissäkin aloitetta naiselta, kun eivät halua lähteä kilpailemaan sadan muun miehen kanssa. (naiset kun tuppaa saamaan kymmeniä/satoja yhteydenottoja miehiltä netissä suht nopsaankin)
Tämä ainakin on minun kokemukseni.