Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä enää löytää rehellisen elämänkumppania haluavan miehen?

Vierailija
10.09.2017 |

Olen eronnut muutama vuosi sitten. Nyt olen parin vuoden ajan yrittänyt löytää uutta kumppania elämään. Olen käynyt tansseissa, ravintoloissa ja pubeissa, harrastuksissa, käynyt sataan kertaan läpi tinderin ja nettitreffit. Tuloksena muutamia treffejä, jitka jääneet kertaan tai pariin.

En ymmärrä mistä ihmiset löytävät enää kunnon suhdetta, kun ketään ei kiinnosta kui seksiseura ja kaikki nettijututkin kuihtuu alun innokkaan viestittelyn jälkeen. Yksinäinen elämä alkaa jo tosissaan ottamaan päähän.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä sellainen mies vapaana. Mutta sinä taidat olla liian vanha.

Vierailija
2/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kilttimies kuitenkaan kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut muutama vuosi sitten. Nyt olen parin vuoden ajan yrittänyt löytää uutta kumppania elämään. Olen käynyt tansseissa, ravintoloissa ja pubeissa, harrastuksissa, käynyt sataan kertaan läpi tinderin ja nettitreffit. Tuloksena muutamia treffejä, jitka jääneet kertaan tai pariin.

En ymmärrä mistä ihmiset löytävät enää kunnon suhdetta, kun ketään ei kiinnosta kui seksiseura ja kaikki nettijututkin kuihtuu alun innokkaan viestittelyn jälkeen. Yksinäinen elämä alkaa jo tosissaan ottamaan päähän.

Olisit pitänyt kiinni siitä edellisestä.

Vierailija
4/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitipä arvata, että täälläkin saa vain vittuilua osakseen. Nähtävästi kukaan muu ei ole saman ongelman edessä.

Ap

Vierailija
5/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja ylipainoinen nainen ei saa enää seuraa kovin helposti. 

Vierailija
6/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea lesbox

Vierailija
7/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä löysin sellaisen netistä. Aika moni ystävä on löytänyt uuden miesystävän netistä. Kyllä väitän, että suurin osa suhteista aikuisella iällä alkaa nykyään netistä. Toki siellä on niin paljon tarjontaa molemmin puolin, että jotenkin siellä täytyy erottua joukosta.

Vierailija
8/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitipä arvata, että täälläkin saa vain vittuilua osakseen. Nähtävästi kukaan muu ei ole saman ongelman edessä.

Ap

Hyvät parisuhteet ovat kullan arvoisia. Sinä hassasit omasi ja nyt kyselet uuden tilaisuuden perään. Ei niitä vaan ole toiselle kierrokselle riittävästi, kun ei ole ensimmäisellekään. Ne joilla on, eivät luovuta hyväänsä kiertoon.

Vierailija
9/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä kans et miehet hakee vaan seksiseuraa. En kyllä osaa neuvoa.

Vierailija
10/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä en olisi eronnut miehestäni, mutta hän halusi lähteä uuden naisen matkaan. Onko jotain kannustavampaa sanottavaa? Nettiä olen tosiaan kokeillut ja monet miehet ovat todella innokkaina tutustumassa, mutta kummasti kaikki lopahtaa aina.

Ap

Vierailija
11/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamalla ne vanhoina hyvinä aikoina nuoruudessa livenä, eikä somessa.

Vierailija
12/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä en olisi eronnut miehestäni, mutta hän halusi lähteä uuden naisen matkaan. Onko jotain kannustavampaa sanottavaa? Nettiä olen tosiaan kokeillut ja monet miehet ovat todella innokkaina tutustumassa, mutta kummasti kaikki lopahtaa aina.

Ap

No se on se netin huono ja toisaalta hyvä puoli, että sieltä löytää uutta aina niin helposti. Mitä annettavaa sulla on miehelle?

Vierailija
13/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan moni mies netissä on aika lyhytpinnaisia ja hakevat lähinnä seksiä. Tai ovat muuten jotenkin omituisia, eivät ole kelvanneet muille. Tai sitten muutamien treffien jälkeen paljastuu, että on varattu tai yh. Vaikka on sanonut, että nimen omaan ei lapsia kiitos. Piti kokeilla silti onnea.

Vierailija
14/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika äkkiä kirahdit ja aloit haukkumaan meitä vittuilijoiksi. Vika taitaa olla peilissä.

Vierailija
15/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.

Vierailija
16/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. N53, aina vaan yksin. Sorry kun ei ole neuvoja antaa.

Vierailija
17/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi monta. :D Mukavaa vaihtelua, eikä tarvitse olla aina yhden kanssa. Toiset voittavat Darwin-bingossa.

Vierailija
18/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa? Ihme kysymyksiä :D ihan oma itseni mukavaan loppuelämän suhteeseen. Olen ihan tavallinen 39v. nainen, jolla on kaksi lasta. Ulkonäkö ok ja kilot suht ok.

No ekaks otat tuon "suht" pois tuosta, vatsa litteäksi. Sitten opettelet erottamaan pleijerit suhdehaluisista. 

Ja vielä, entä sitten jos mies on "omituinen", sinä et ole mikään pikkutyttö enää, joten keskity olennaiseen.

Vierailija
19/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän mielenvikainenmies kuitenkaan kelpaa."

No ei tarvitse mielenvikaisen kelvatakaan.

Aloittajalle sanoisin että hiljaa hyvä tulee. Kun itse on herkillä ja haluaa päästä parisuhteeseen sitä monesti

A. joutuu tämän haavoittuvuuden takia hyväksikäytetyksi,

B. pettyy miehiin ihan kokonaan.

En osaa sanoa mistä se kunnon mies löytyy. Varmaan vahingossa? Niin itselleni kävi. Plus että hän ei ollut valmiiksi "kunnollinen" vaan "kunnostautui" minut tavattuaan. Olimme siis yhteisten ystävien takia tekemisissä ensin kaveripohjalta.

Vierailija
20/151 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vain laihat ja timmit löytävät uuden miehen? Kummasti ne ovat niitä tosi ylipainoisia ja vielä monen lapsen äitejä, jotka minun tuttavapiirissäni löytävät uusia ja vieläpä hyvännäköisiä miehiä.