HurlumHeiHellurei! Kaksosille on nyt päätetty nimet!
Vaikeaa tämä todella oli mutta kyllä ne sitten löytyi, juuri ne oikeat! Tänään melkeen koko päivä miehen kanssa nimiä pähkäiltiin, koska mies oli kotona vapaapäivällä. No siinähän se meni rattoisasti TEIDÄN IHANIA ehdotuksia makustellessa ja omia päähän pälkähdyksiä myös.
Nimiksi tulee Neea Olivia Anneli ja Jere Jaakko Aleksi! yhteistä nimissä tuo toisena kirjaimena e ja 4 kirjainta! myös toinen e löytyy molemmista nimistä. Nimet sointuvat yhteen olematta kuitenkaan liian samanlaiset (tai tämä on minun ja miehen mielipide:)) Onneksi saimme nimet päätettyä " reilusti" ennen ristiäisiä, " hukka-aikaa" jäi ruhtinaalliset 4 päivää :D .
Myös sisarukset olivat tyytyväisiä valintaamme ja kelpuuttivat ne (hmmph, ne sisarukset jotka jo ymmärtävät näistä asioista :D)
Mielipidettä ja kommenttia kaipaisin... :)
Niin, ja kaksosten nimet eivät ole myöskään liian samanlaiset kuin sisaruksilla ja tuo tokana kirjaimena e on tavallaan kaksosten " juttu" =)
yst. terv. Dinnie, Sini, Ella, Miko, isäpappa ja uudet tulokkaat Neea ja Jere
Kommentit (6)
Kivat perussuomalaiset nimet, jotka sopivat hyvin sisarussarjaan. Ihanasti ovat myös samankaltaisia olematta liian samanlaisia. Ehdottomasti hyvältä kuulostavat nimivalintanne!
..sekä keskenään että sisarusten nimiin. Itse en kauheemmin tykkää Neea nimestä (tai yleensä näistä miiapiiakiialeeaneeateea-nimistä) Mutta sopii kyllä kauniisti Jeren kanssa. :)
Kokonaisuudessaan nimet todella kauniit! Onnittelut kaksosille ja koko perheelle onnistuneesta nimivalinnasta. :)
glemei
Hyvät perusnimet, ei minun makuuni.
voisin omillenikin laittaa :)
mennis
Minusta tuo on juuri niinkuin sanoit,samankaltaiset,muttei liian samanlaiset ja tosiaan noita yhdistäviä löytyy,muttei liikaa :) Kivat nimet!!
Ja sitäpaisti nuo sopii todella hyvin sisarusten nimiin!
tuo kolmannen nimen A-alku on yhteistä, mitä muilla sisaruksilla ei ole :)
::viestiä " täydentävä" Dinnie