Miksi ikäiseni miehet eivät lähesty minua? Vain nuoremmat.
Haluan oikean parisuhteen eikä se varmaan onnistu 10-20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen 45. Ikäiseni miehet eivät minua kuitenkaan lähesty. Ei tulla baarissa tai muualla juttelemaan, katselevat etäältä kyllä pitkään. Nuoremmat miehet sitten tekevät tuttavuutta innokkaasti, Tinder-matchejakin on noilta mister finlandeilta pilvin pimein ja haluavat tavata. Mitä tekisin toisin?
Kommentit (55)
Mistä johtuu että miestä nuoremmat naiset ovat töllöttäneet silmänsä ja hjärttaninssa kipeäksi, sitten alkavat itkeä perässä "väärää" miestä, "liian sellainen", jne. Muuta höirintää.
Johtuuko ettei ole esiliinaa mukana ja sosiaalinen käyttäytyminen on todella vaikea rasti?
Katseleeko ne siellä hiekkalaatikolla sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
On niin vähän hyviä sinkkuja.
ApHyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Kerro, missä he ovat!
Ap
Kotona, töissä, salilla, harrastuksessa, lenkillä. Onhan niitä tapahtumia, ystävien ja sukulaisten juhlia, mutta aika vähän sinkkuja niissä käy, ainakaan tuntemattomia. Harrastuksessa ei juuri käy naisia, eikä sali oikein tunnu otolliselta paikalta. Joten Tinderistä minutkin löytää. Siellä voi jokainen päättää kuvien ja tekstin perusteella, olenko hyvä vai huono. No, jos ei niistä, niin viesteistä sitten.
Puumien kirous. Nuoret tietävät, että vanhemmilta saa pyypyytä helpommin ja siksi lähestyvät. Vanhemmat arvelevat, että sulta ei saa koska etsit vakavaa suhdetta. Eli ongit väärillä vesillä parisuhdetta ajatellen.
Milf trendi. Vanhemmilta naisilta saa myös usein helpommin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
ApHyvät miessinkut ei viihdy bilebareissa, eikä missään baareissa. Laajenna reviiriäsi ja tee aloite.
Kerro, missä he ovat!
ApKotona, töissä, salilla, harrastuksessa, lenkillä. Onhan niitä tapahtumia, ystävien ja sukulaisten juhlia, mutta aika vähän sinkkuja niissä käy, ainakaan tuntemattomia. Harrastuksessa ei juuri käy naisia, eikä sali oikein tunnu otolliselta paikalta. Joten Tinderistä minutkin löytää. Siellä voi jokainen päättää kuvien ja tekstin perusteella, olenko hyvä vai huono. No, jos ei niistä, niin viesteistä sitten.
Ei nuo ole realistisia vaihtoehtoja. En voi alkaa soitella ovikelloja tai jahdata lenkkipolulla miehiä, ja kysyä, ovatko he sinkkuja.
Ap
Siksi, koska ne ikäisesi miehet lähestyvät nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, missä he ovat!
Ap
Töissä, lenkillä, kaupassa, keikoilla ja joskus muissa tapahtumissa, kavereilla, kotona. En ole millään deittipalstalla tai Tinderissä.
Itse päädyin suhteeseen itseäni nuoremman miehen kanssa ihan vahingossa. Leikkikaluksi ajattelin, kevyttä ajanvietettä, mutta pirulainen osoittautui upeaksi mieheksi, eikä sitten lähtenyt siitä kulumallakaan. Joten sanoisin, että anna mahdollisuus vähän nuoremmillekin :) Ei nyt ehkä niille 20 vuotta nuoremmille, mutta 5-10 on ihan realistinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat miehet lähestyy koska nuoret naiset on älyttömän nirsoja.
Yleensä tavismiehellä saattaa olla netissä tilanne että ainoat naiset jolta tulee vastakaikua on vanhemmat naiset.
Voi olla niin, mutta itse en poimi ns. tavismiehiä. Koska pitää tehdä karsintaa, valitsen vain parhaat.
Ap
Miksi et poimisi parhaiden sijaan sopivimpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tavismiehellä saattaa olla netissä tilanne että ainoat naiset jolta tulee vastakaikua on vanhemmat naiset.
Voi olla niin, mutta itse en poimi ns. tavismiehiä. Koska pitää tehdä karsintaa, valitsen vain parhaat.
ApMiksi et poimisi parhaiden sijaan sopivimpia?
Sopivin on itselle paras:) Sillä fiiliksellä tietysti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ensin kyllä puhuit vain parhaista etkä itselle parhaista. Mitä nyt sitten oikeastaan tarkoitat sillä "parhaudella"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ensin kyllä puhuit vain parhaista etkä itselle parhaista. Mitä nyt sitten oikeastaan tarkoitat sillä "parhaudella"?
Sellainen, joka lähtökohtaisesti kiinnostaa eniten. En syty haljuista perusmiehistä. Turha lähteä edes yrittämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty?
Kerro, missä he ovat!
ApKotona, töissä, salilla, harrastuksessa, lenkillä. Onhan niitä tapahtumia, ystävien ja sukulaisten juhlia, mutta aika vähän sinkkuja niissä käy, ainakaan tuntemattomia. Harrastuksessa ei juuri käy naisia, eikä sali oikein tunnu otolliselta paikalta. Joten Tinderistä minutkin löytää. Siellä voi jokainen päättää kuvien ja tekstin perusteella, olenko hyvä vai huono. No, jos ei niistä, niin viesteistä sitten.
Ei nuo ole realistisia vaihtoehtoja. En voi alkaa soitella ovikelloja tai jahdata lenkkipolulla miehiä, ja kysyä, ovatko he sinkkuja.
Ap
Eikö tuossa juuri sen takia kerrottu, että tinderistä. Kenties et lukenut viestä loppuun, ennen kuin vastasit.
Nykyään yllättävän monet parikymppiset miehet tahtoisivat ikäisesi naisen. Ei kai se nyt niin paha asia ole.
Ikärajat eivät ole enää nuorille miehille niin tärkeitä. Naiset paremmassa kunnossa.
Mulla samoin. Toisaalta, en ole koskaan osannut kuvitella suhdetta itseäni vanhempaan mieheen joten hyvä näin. Ei nyk puoliso ole kuin 5v nuorempi mutta sopivasti mun mielestä
Hassua miehille markkinoidaan ajatus, jonka mukaan he olisivat vanhempina kysyttyjä nuorten naisten keskuudessa. Katsokaa tilastoja miesten ja naisten määristä eri ikäluokissa. Nuoria naisia ei riitä edes nuorille miehille. Monet naiset alkavat kuvitella, etteivät kelpaa kenellekään ja jättäytyvät kokonaan parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Useimmat tuntemani tasokkaat varttuneet sinkkunaiset ovat löytäneet itseään 5-8 -vuotta nuoremman miehen. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miehille markkinoidaan ajatus, jonka mukaan he olisivat vanhempina kysyttyjä nuorten naisten keskuudessa. Katsokaa tilastoja miesten ja naisten määristä eri ikäluokissa. Nuoria naisia ei riitä edes nuorille miehille. Monet naiset alkavat kuvitella, etteivät kelpaa kenellekään ja jättäytyvät kokonaan parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Useimmat tuntemani tasokkaat varttuneet sinkkunaiset ovat löytäneet itseään 5-8 -vuotta nuoremman miehen. Suosittelen.
Juu, mutta jännä että AVn naiset väittävät kerta toisensa jälkeen ettei asia olisi noin, ja ettei sillä ole väliä vaikka onlisikin. Koska naisillahan ei voi koskaan olla etulyöntiasema, privilegioitu asema, helmpompi asema kuin miehillä.
Mistä johtuu että miestä nuoremmat naiset ovat töllöttäneet silmänsä ja hjärttaninssa kipeäksi, sitten alkavat itkeä perässä "väärää" miestä, "liian sellainen", jne. Muuta höirintää.
Johtuuko ettei ole esiliinaa mukana ja sosiaalinen käyttäytyminen on todella vaikea rasti?
Katseleeko ne siellä hiekkalaatikolla sua?